Voisitko seurustella miehen kanssa jonka ammatti on gynekologi?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitsisi gynekologia miehekseni siksi, koska mielestäni on outoa että mies valitsee gynekologin ammatin.
Miksi valita ala, jota ei omakohtaisesti tunne, kaikki naisen lisääntymisbiologiaanhan liittyvä on miehelle omakohtaisesti tuntematonta. On tylsää selitellä miespuoliselle gynekologille, miltä kuukautiskivut tuntuvat.
Sama juttu urologeissa, mitä naisilla on sillä alalla tekemistä? Mutta miehillä ei taida olla niin paljon ongelmia värkeissään kuin naisilla.
Mieluummin menen naislääkärille, joka tietää jotain naiseudesta.
Samalla logiikalla onkologiksi saa ryhtyä vain jos on sairastanut kaikki mahdolliset syövät? Kardiologilla on oltava kaikki mahdolliset sydänongelmat ja -infarktit sun muut? Ortopedillä on oltava vähintään yksi tekonivel?
Nyt meni jo ojaan ja pahasti tuossa "logiikassasi". Eihän tuo lainaamasi puhunut missään kohin mitään siitä, että gynellä pitäisi olla käytynä läpi kaikki gynekologiset sairaudet 🤦🏻.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Minut on pahoinpidelty gynekologin vastaanotolla, se jätti traumat. En ole senkään jälkeen kohdannut vastaanotolla tämän alan "ammattilaista", joka ottaisi traumataustani huomioon ja kohtelisi minua empaattisesti ja asiantuntevasti. Jos itket paniikkikohtauksen saaneena toisen edessä, en ymmärrä, kuinka kylmä ihmisen pitää olla jotta toteaa sinulle vain "lopeta tuo, sinä teet nyt kaikille tästä vaivaannuttavaa". Jos tuollein puhuu potilaalle, en halua edes tietää, minkälainen mies on työn ulkopuolella. Koska kyllä ne samat luonteenpiirteet tulee esille myös ihmisen työssä. Kukin tykkää mistä tykkää, mutta itse en ikinä voisi seurustella tällaista ammattia harjoittavan miehen kanssa. Luojan kiitos siihen ei kukaan pakotakaan.
Sellainen uniikki perhonen siellä.
"Traumatausta." "Paniikkikohtaus."
Älä pliis jatka enää.
Kuulostaa siltä, että sä suorastaan kerjäät häntä jatkamaan. Saatko jotain keksejä tuosta?
Ehkä ne miespuoliset gynekologit eivät nyt (seurustelumielessä)olekaan niin kovin kiinnostuneitakaan tämän av- palstan vakiokirjoittelijoista .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Minut on pahoinpidelty gynekologin vastaanotolla, se jätti traumat. En ole senkään jälkeen kohdannut vastaanotolla tämän alan "ammattilaista", joka ottaisi traumataustani huomioon ja kohtelisi minua empaattisesti ja asiantuntevasti. Jos itket paniikkikohtauksen saaneena toisen edessä, en ymmärrä, kuinka kylmä ihmisen pitää olla jotta toteaa sinulle vain "lopeta tuo, sinä teet nyt kaikille tästä vaivaannuttavaa". Jos tuollein puhuu potilaalle, en halua edes tietää, minkälainen mies on työn ulkopuolella. Koska kyllä ne samat luonteenpiirteet tulee esille myös ihmisen työssä. Kukin tykkää mistä tykkää, mutta itse en ikinä voisi seurustella tällaista ammattia harjoittavan miehen kanssa. Luojan kiitos siihen ei kukaan pakotakaan.
Sellainen uniikki perhonen siellä.
"Traumatausta." "Paniikkikohtaus."
Keksejä? En, minulla on pari Fazerin suklaakonvehtia jotka ajattelin syödä jälkiruoaksi kahvin kanssa.
Miksi häiritsisi? En ole mieheni mukana töissä.
En usko. Arvostan kyllä miesgynejä, jos ovat asiallisia, ammattitaitoista ja inhimillisiä. Eivät esimerkiksi solvaa, suolla seksistisiä tai herjaavia kommentteja tai teitittele potilasta, joka on 30 vuotta nuorempi. Miesgynet ovat olleet outoja!!!
Kukaanhan ei onneksi koskaan ero.
Eiku... hetkinen, mites todellisuudessa menikään...