Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa jonka ammatti on gynekologi?

Vierailija
05.04.2016 |

Vai häiritsisikö työnkuva'?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitsisi gynekologia miehekseni siksi, koska mielestäni on outoa että mies valitsee gynekologin ammatin.

Miksi valita ala, jota ei omakohtaisesti tunne, kaikki naisen lisääntymisbiologiaanhan liittyvä on miehelle omakohtaisesti tuntematonta. On tylsää selitellä miespuoliselle gynekologille, miltä kuukautiskivut tuntuvat.

Sama juttu urologeissa, mitä naisilla on sillä alalla tekemistä? Mutta miehillä ei taida olla niin paljon ongelmia värkeissään kuin naisilla.

Mieluummin menen naislääkärille, joka tietää jotain naiseudesta.

Outo logiikka, miten kukaan sitten voi haluta vaikkapa eläinlääkäriksi, tutkijaksi (ajattele tutkii jotain joka ei ole jo ennestään tuttua ja omakohtaisesti koettua), teurastajaksi, lentäjäksi (jos ei siis ole lintu), poliisiksi (jos ei ole itse rikollinen) jne

Vierailija
42/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta en haluaisi. Ällöttävä työ. Tavallinen lääkärikin varmaan joutuu välillä iljettäviin asioihin, mutta gyne ihan jatkuvasti.

Saisi olla muuten mahtava mies, että kiinnostaisi, jos joku tulisi iskemään mainitsemalla olevansa gynekologi, niin jäisi homma lähes varmasti siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, mutta en haluaisi. Ällöttävä työ. Tavallinen lääkärikin varmaan joutuu välillä iljettäviin asioihin, mutta gyne ihan jatkuvasti.

Saisi olla muuten mahtava mies, että kiinnostaisi, jos joku tulisi iskemään mainitsemalla olevansa gynekologi, niin jäisi homma lähes varmasti siihen.

Mitä erityisen ällöttävää gynekologiassa on?

Vierailija
44/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ahdistaa, että mies katselee pimppejä ja tekee gynekologisia turkimuksia, kannattaa pysyä erossa ylipäänsä lääkäreistä. Etenkin yleislääkärit tekee paljon gyn.tutkimuksia ihan tk:ssa, päivystyksessä ja yksityisellä jos ei päivittäin niin viikoittain.

Pimppi on kyllä oksettavimpia sanoja mitä on.

Ja okei, hyvä tietää. Lähtökohtaisesti lääkärit ei kiinnosta, ehkä joku psykiatri tai kirurgi korkeintaan.

Vierailija
45/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö oikeasti? Se mitä olen itse ko. työtä tehneiden kanssa ollut tekemisissä, niin äkkiseltään en ällöttävämpää työtä keksi.

Vierailija
46/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1481 kirjoitti:

ei nimi eikä ammatti miestä pahenna!

Suurin osa gynekologeista on naisia.

Vierailija
47/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Tärkeä työ. 

Vierailija
48/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Ei kyllä ehkä olisi päässyt treffeille asti, vaikka oppineisuutta arvostankin.

Vierailija
49/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö oikeasti? Se mitä olen itse ko. työtä tehneiden kanssa ollut tekemisissä, niin äkkiseltään en ällöttävämpää työtä keksi.

No kysyn ihan oikeasti. En näe sitä sen ällöttävämpänä kuin lääkärin työtä muutenkaan. 

Vierailija
50/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitsisi gynekologia miehekseni siksi, koska mielestäni on outoa että mies valitsee gynekologin ammatin.

Miksi valita ala, jota ei omakohtaisesti tunne, kaikki naisen lisääntymisbiologiaanhan liittyvä on miehelle omakohtaisesti tuntematonta. On tylsää selitellä miespuoliselle gynekologille, miltä kuukautiskivut tuntuvat.

Sama juttu urologeissa, mitä naisilla on sillä alalla tekemistä? Mutta miehillä ei taida olla niin paljon ongelmia värkeissään kuin naisilla.

Mieluummin menen naislääkärille, joka tietää jotain naiseudesta.

Samalla logiikalla onkologiksi saa ryhtyä vain jos on sairastanut kaikki mahdolliset syövät? Kardiologilla on oltava kaikki mahdolliset sydänongelmat ja -infarktit sun muut? Ortopedillä on oltava vähintään yksi tekonivel? 

Vierailija
51/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko seurustella jalkaterapeutin kanssa, vai ovatko hekin kaikki fetisistejä? Miksi kukaan valitsisi niin ällöttävän ruumiinosan työnsä kohteeksi, epäilyttävää?

Eiköhän kaikki työt voi valita pervoin perustein, jos sille tielle lähdetään. Erikoislääkäreillä on jo lähtökohtaisesti suhtautuminen anatomiaan ja fysiologian vähän erilaista kuin ehkä taviksella

Vierailija
52/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä alapäässä ällöttää? Lääkärin näkökulmasta ihan sama, onko tutkittavana korva, jalkaterä vai alapää. 

Vierailija
53/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysyn ihan oikeasti. En näe sitä sen ällöttävämpänä kuin lääkärin työtä muutenkaan. 

Okei. On lääkärin työkin ällöttävää usein. Gynekologi taas on oikein erikoistunut ällöttävälle alalle.

Vierailija
54/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. On lääkärin työkin ällöttävää usein. Gynekologi taas on oikein erikoistunut ällöttävälle alalle.

Mahtaa olla jokin vika päässä jos kokee oman kroppansa ällöttäväksi.

Vierailija
55/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Minut on pahoinpidelty gynekologin vastaanotolla, se jätti traumat. En ole senkään jälkeen kohdannut vastaanotolla tämän alan "ammattilaista", joka ottaisi traumataustani huomioon ja kohtelisi minua empaattisesti ja asiantuntevasti. Jos itket paniikkikohtauksen saaneena toisen edessä, en ymmärrä, kuinka kylmä ihmisen pitää olla jotta toteaa sinulle vain "lopeta tuo, sinä teet nyt kaikille tästä vaivaannuttavaa". Jos tuollein puhuu potilaalle, en halua edes tietää, minkälainen mies on työn ulkopuolella. Koska kyllä ne samat luonteenpiirteet tulee esille myös ihmisen työssä. Kukin tykkää mistä tykkää, mutta itse en ikinä voisi seurustella tällaista ammattia harjoittavan miehen kanssa. Luojan kiitos siihen ei kukaan pakotakaan.

Vierailija
56/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä alapäässä ällöttää? Lääkärin näkökulmasta ihan sama, onko tutkittavana korva, jalkaterä vai alapää. 

Vähän kuin avohaava. Kostea, taudinaiheuttajia kuhiseva loukko. Usein kävijät sellaisia, että se vielä haisee. Ja onhan naisen alapää tosi rumakin. Minkäs teet.

Arvostan kyllä tuota työtä tekeviä, mutta en haluaisi olla intiimissä kontaktissa sellaisen kanssa. Joo on suojakäsineitä jne, mutta ajatus on iljettävä.

Vierailija
57/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vulva ole mikään puhdas pyhäkkö. Ärsyttää tämä suuttuva asenne, kun joku ei pidä emätintä mitenkään ihanana suloelimenä. Ja kyllä oma kroppa on eri asia, esimerkiksi sinun pillusi inhottaa jo ajatuksena, toisin kuin oma.

Vierailija
58/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vulva ole mikään puhdas pyhäkkö. Ärsyttää tämä suuttuva asenne, kun joku ei pidä emätintä mitenkään ihanana suloelimenä. Ja kyllä oma kroppa on eri asia, esimerkiksi sinun pillusi inhottaa jo ajatuksena, toisin kuin oma.

No olisihan se outoa tosiaan jos miehellä olisi pillu. Mutta en edelleenkään ymmärrä että minkälainen vika sellaisen ihmisen päässä on joka kokee oman kroppansa ällöttävänä.

Vierailija
59/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Minut on pahoinpidelty gynekologin vastaanotolla, se jätti traumat. En ole senkään jälkeen kohdannut vastaanotolla tämän alan "ammattilaista", joka ottaisi traumataustani huomioon ja kohtelisi minua empaattisesti ja asiantuntevasti. Jos itket paniikkikohtauksen saaneena toisen edessä, en ymmärrä, kuinka kylmä ihmisen pitää olla jotta toteaa sinulle vain "lopeta tuo, sinä teet nyt kaikille tästä vaivaannuttavaa". Jos tuollein puhuu potilaalle, en halua edes tietää, minkälainen mies on työn ulkopuolella. Koska kyllä ne samat luonteenpiirteet tulee esille myös ihmisen työssä. Kukin tykkää mistä tykkää, mutta itse en ikinä voisi seurustella tällaista ammattia harjoittavan miehen kanssa. Luojan kiitos siihen ei kukaan pakotakaan.

Sellainen uniikki perhonen siellä.

"Traumatausta." "Paniikkikohtaus." 

Älä pliis jatka enää.

Vierailija
60/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustella? Eikö erikoistuneet lääkärit ole jo niin vanhoja, että ovat perustaneet perheen ajat sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi