Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin tulevana viikonloppuna yrittää iskea baarista hyvännäköisen miehen. Vinkkejä?

Vierailija
05.04.2016 |

No niin eli siis tekisi ihan hirveästi mieli saada miesseuraa. Viikonloppu tulossa ja viihteelle lähdössä!

Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota esim. omassa laittautumisessa ja mikä on ns. turhaa pelkkiä naisten juttuja? (esim. kynnet on tällainen, ihan turha panostaa, niitä ei kukaan mies katso jos ei ole jotenkin poikkeuksellisen kauheat ) Entäs "iskutilanne" sitten, pitäiskö lähestyä yksin ihan yksittäistä miestä vai esim. pyytää jotain kiinnostavaa porukkaa liittymään seuraan (meitä on useampi nainen lähdössä viihteelle)?

Miesmausta sen verran että tykkään jos on vähän rock eli en mistään pukumiehistä enkä salimakeista. Ikää miehellä sais olla n. 30v. Olen itse nuorempi siis.

Hyvännäköinen mainittu otsikossa ettei täällä tulla ehdottelemaan että yritäppä kerrankin jutella jollekin hiljaiselle nössykälle niin varmaan saat munaa. Ei sytytä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Hel-Nycin mies ole paraikaa "jumissa Helsingissä"? Löytyy varmaan viihteeltä, ja tuntomerkkikin tiedetään. Siinä ap.lle seuraa, just grab it girl!

Mikä juttu tää oikein on? En kyllä varattuihin rupea kajoamaan!

Sillehän en toki mahda mitään jos mies esittää olevansa sinkku vaikka oikeasti ei ole. Mutta todellakaan en lähde tietoisesti mihinkään pettämisjupakkaan.

ap

Just a joke. Ei kohdistu sinuun.

Vierailija
22/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole luonnollinen,älä laita meikkiä,push uppeja,tekoripsiä, persettä kiristäviä vaatteita jne. Matalat ja leveät kengät ovat muodikkaat pitkällä naisella.

Ole fiksu keskustelun avauksissasi -voit keskustella vaikkapa FED:istä ja rahanluomisesta , maailmankaikkauden synnystä ja rakenteesta tai sitten vain kvantti-ilmiöiden vaikutuksesta aika-avaruuteen ja gravitaatioon.

Tarjoa mieleisellesi miehelle drinkki .

Siitä se lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S kirjoitti:

Ole luonnollinen,älä laita meikkiä,push uppeja,tekoripsiä, persettä kiristäviä vaatteita jne. Matalat ja leveät kengät ovat muodikkaat pitkällä naisella.

Ole fiksu keskustelun avauksissasi -voit keskustella vaikkapa FED:istä ja rahanluomisesta , maailmankaikkauden synnystä ja rakenteesta tai sitten vain kvantti-ilmiöiden vaikutuksesta aika-avaruuteen ja gravitaatioon.

Siitä se lähtee.

:D Kiitos hyvistä vinkeistä! Minkähänlaisen miehen sais tuollein iskettyä? Varsinkin kun en itse ymmärtäisi aloittamastani keskustelusta juuri mitään!

ap

Vierailija
24/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaatteet, missä itse viihdyt. Farkut tai minihame tai mikä tahansa, missä tunnet olosi itsevarmaksi. Meikkaa huolellisesti. Ei liikaa, mutta ei liian vähän. Punainen huulipuna on hyvä, jos väri todella sopii sinulle. Laita hajuvettä, mutta älä liikaa. Lähde liikenteeseen, ole iloinen, miellyttävä. Ota parit drinksut, mutta älä juo paljon. Happy hunting!

Vierailija
25/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S kirjoitti:

Siitä se lähtee.

:D Kiitos hyvistä vinkeistä! Minkähänlaisen miehen sais tuollein iskettyä? Varsinkin kun en itse ymmärtäisi aloittamastani keskustelusta juuri mitään!

ap

Romanttinen ajatus siitä kun maailmankaikkeuden alkuräjähdyksessä syntyneet alkuaineet kohtaavat ap:n ja hra X:n hahmoissa monen miljardin vuoden erossaolon jälkeen.

Vierailija
26/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää notkumaan baaritiskin läheisyyteen, aina siihen joku tulee juttelemaan.

27/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN EI TARVII MENNÄ BAARIIN ISKEÄKSENI MIEHIÄ:)!

Vierailija
28/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vaatteet, missä itse viihdyt. Farkut tai minihame tai mikä tahansa, missä tunnet olosi itsevarmaksi. Meikkaa huolellisesti. Ei liikaa, mutta ei liian vähän. Punainen huulipuna on hyvä, jos väri todella sopii sinulle. Laita hajuvettä, mutta älä liikaa. Lähde liikenteeseen, ole iloinen, miellyttävä. Ota parit drinksut, mutta älä juo paljon. Happy hunting!

Saako kuitenkin olla hiprakassa? Iloinen hiprakka varmaan baarissa kuuluu ihan asiaan ja oletettavasti on ne miehetkin siellä kaljatuopponen kädessä :D Tai no tottakai saa jos itse haluan mutta mietin vain että onkohan monellekkin joku turn-off jos nainen on humalassa (vaikkei siis missään räkäkännissä). Minulle itselle ainakaan ei ole paha juttu jos mies on mukavassa hiprakassa vaan viikonloppuna baarissa ihan suotavaakin olla (ei kiinnosta absolutistit koska en itsekään ole).

ap

29/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onnea sulle :)! sanotaan vain näin, et mun elämä on melko täydellistä!

Vierailija
30/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää notkumaan baaritiskin läheisyyteen, aina siihen joku tulee juttelemaan.

Toimiiko oikeasti? Eikö ala notkuminen vaikuttaa LIIAN tyrkyltä?

ap

Vierailija
31/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1481 kirjoitti:

mutta onnea sulle :)! sanotaan vain näin, et mun elämä on melko täydellistä!

Hyvä juttu sulle! Joittenki meidän tarvii baarista etsiä ja joskus ihan halutaankin niin tehdä kuten minä tällä kertaa.

ap

Vierailija
32/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät vaan, jos bmi alle 20! Sopii vain hoikille jaloille!

33/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä oon niin ruma et ei mua kukaan haluu! mut ainahan joku voi mennä koeajamaan tanskalaisen tai espanjalaisen:)

Vierailija
34/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät vaan, jos bmi alle 20! Sopii vain hoikille jaloille!

No voihan hitsiläinen, bmi 21 niin enpäs nyt sitten voikkaan laittaa niitä korkkareita joita on täällä kovasti suositeltu!

ap

Vierailija
35/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen paljon rock-henkisiä miehiä, ja voin kertoa sen mitä olen heiltä oppinut, ja millaisista naisista tiedän heidän kiinnostuvan.

-Vaatteet: ei liian tyrkky eli ei niin että tissit tursuaa ja perse vilkkuu, toki muotoja voi korostaa, persoonallisuus/rock plussaa

-Kengät: jos löytyy (ja et korkkareista tykkää) niin new rockit tms. tai maiharit toimii myös.

-Meikki: ei mitään hirveitä sotamaalauksia, järjettömiä tekoripsiä tms. Tuo kevyt silmämeikki ja punainen huulipuna toimii.

-Kynnet ja hiukset: ei kauheita feikkejä kummassakaan.

-Tuoksu: mieto ja raikas, mieluummin kokonaan ilman kuin liikaa. Liian tunkkaiset ja ällömakeat (esim.vanilja) ehdoton ei.

-Hiukset miten tykkäät laittaa, ehkä mieluiten auki, tupeerattu tai kiharat kunhan "ei liian tällätty".

Yleisesti ottaen ei kannata olla liian tällätty, vaan jotain voi jättää laittamattakin, esim. hiuksissa riittää että on puhtaat ja harjattu.

Rento ja hymyilevä olemus, ja juurikin pidät kavereiden kanssa hauskaa. Jos huomaat jonkun kivannäköisen hymy ja katsekontakti on hyvä alku, myös itse voi mennä juttelemaan, esim. kehua jotain vaatetta, kysellä bändejä joita kuuntelee, onko menossa festareille kesällä tms. Iloinen ja avoin mieli toimii parhaiten.

Vierailija
36/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen esim. Loosisteria On the Rocksin sijasta. Jälkimmäisessä pyörii aika kulahtanutta porukkaa...

Näytä terveeltä. Liika meikki & hiuskypärä ei kiinnosta ihmisiä. Punainen huulipuna jostain syystä pelottaa monia miehiä, toisaalta riippuu mimmosen miehen haluat. Pukeudu ja laittaudu siis niin, että olet oma itsesi - silloin mies kiinnostuu aidosta sinusta.

Vierailija
37/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin antaa kaksi vinkkiä: ulkoasu ja paikan valinta! Molemmat on ihan yhtä tärkeitä. Ja tietysti kaikkein olennaisinta on se, millaista miesseuraa etsit! Sen mukaan valitaan noi muut asiat.

Eli näin valmistautuisin itse seuranhakuun: Okei, tykkään sellaisista vähän taiteellisista, boheemeista, mutta kuitenkin sporttisista miehistä. Ja hyvännnäköisistä! Mulla ikähaarukka on noin 27-34 väliltä ja olen itse 22. Eli mistä löydän sellaisen miehen? Ja miehen joka nimenomaan on myös seuranhakuinen. Minun valinta: Kallio, Kallio, Kallio. Täynnä baareja! Tykkään itse Vaasankadusta, paljon baareja pienellä alueella. Mutta sinne kannattaa mennä isolla porukalla, koska on vähän hämärämpää seutua.

Okei, mitä päälle Vaasankadun baareihin, jos haluaa sieltä miehistä parhautta? Ajattelen millaisia naisia siellä käy yleensä? Ekana mulle tulee mieleen farkut ja tennarit, nahka ja rock. Eli itselleni valitsen jotain ä erilaista mutta kuitenkin sopivaa, koska haluan erottua seurasta positiivisella tavalla.Mulla on vaaleat, pitkät ja luonnollisen näköiset hiukset. Erittäin hyvä koska muuten Kalliossa näkee paljon värjättyjä ja geometrisiä tms hiuksia. Luonnollinen ja nuorekas meikki, sellainen Cover Girl tyylinen, mutta ehdottoman virheetön ja klassinen!. Vähän kuultopuuteria ja huulikiiltoa, ei voimakasta huulipunaa, EIKÄ irtoripsiä!!!! Erottuu varmasti joukosta. Sitten kynnet: ehdottoman tärkeät. Vaalea ja hyvin neutraali lakka sopivan pituisissa kynsissä. Voi hyvin olla rakennekynnet, mutta EI mitään ylilyöntejä tässä suhteessa! Nyt on tarkoitus näyttää sellaiselta tyylikkäältä perhetytöltä, joihin rock-miehet ja taiteilijat on salaa ihan hulluina :)

Vaatteiksi valitsisin myös jotain sellaista, joka erottuu ympäristöstä. Tässä Vaasankadun skenariossa beige villakankainen vartalonmyötäinen ja lyhyt mekko, jossa on puolipitkät hihat. Leveä nahka vyö, mustat sukkikset tai stay-upit (ihan riippuu miten rohkea olo on ja korkkarit. Asun viimeistelee nahkatakki tai vintage farkkurotsi, joka kertoo et tässä on rich bitch slumming.

Ja sitten vaan baariin tai pöytään istumaan ja luomaan syrjäsilmäyksiä kiinnostaviin miehiin!

Sovella ideaa omaan mies makuusi: mistä löydät haluamasi laisen miehen, miten naiset siellä pukeutuu ja miltä näyttää, miten erotut heistä positiivisesti ja hyvällä maulla. Toimii 100-varmasti :)

Vierailija
38/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäpelillä. 30-vuotiaat, naisen iskemisestä kiinnostuneet miehet (ja sosiaalisia taitoja omaavat) ymmärtävät kyllä jutun juonen.

Tuollainen suoraan sanominen on epäilyttävää ja tehoaa vain epätoivoisimpiin miehiin, joita ap mitä todennäköisemmin ei ole haluamassa edes iskeä.

Ulkonäköön kannattaa panostaa kyllä aivan täysillä. Kauniita ja huoliteltuja naisia on Helsingissä ääretön määrä.

"Kauniita ja huoliteltuja" Voi pyhä sylvi, mistä sä tiedät että miehet tykkää automaattisesti kauniista ja HUOLITELLUISTA (vttu mikä sana)? Ei ole olemassa miehiä jotka tykkäisi esim. söpöistä ja homssuisista?

Vierailija
39/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
40/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ottaa kaulin mukaan.