Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin tulevana viikonloppuna yrittää iskea baarista hyvännäköisen miehen. Vinkkejä?

Vierailija
05.04.2016 |

No niin eli siis tekisi ihan hirveästi mieli saada miesseuraa. Viikonloppu tulossa ja viihteelle lähdössä!

Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota esim. omassa laittautumisessa ja mikä on ns. turhaa pelkkiä naisten juttuja? (esim. kynnet on tällainen, ihan turha panostaa, niitä ei kukaan mies katso jos ei ole jotenkin poikkeuksellisen kauheat ) Entäs "iskutilanne" sitten, pitäiskö lähestyä yksin ihan yksittäistä miestä vai esim. pyytää jotain kiinnostavaa porukkaa liittymään seuraan (meitä on useampi nainen lähdössä viihteelle)?

Miesmausta sen verran että tykkään jos on vähän rock eli en mistään pukumiehistä enkä salimakeista. Ikää miehellä sais olla n. 30v. Olen itse nuorempi siis.

Hyvännäköinen mainittu otsikossa ettei täällä tulla ehdottelemaan että yritäppä kerrankin jutella jollekin hiljaiselle nössykälle niin varmaan saat munaa. Ei sytytä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, luuletko että tarvitsee oikein strategiaa miehen iskemiseen.

Kävelet suoraan kohti, sanot moi ja nimesi. Sitten hymyilet ja toteat miehen olevan todella hyvännäköinen ja pyydät sen sun kanssa juttelemaan.

Tuolla saat 99% miehistä.

Vierailija
2/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika, luuletko että tarvitsee oikein strategiaa miehen iskemiseen.

Kävelet suoraan kohti, sanot moi ja nimesi. Sitten hymyilet ja toteat miehen olevan todella hyvännäköinen ja pyydät sen sun kanssa juttelemaan.

Kyllä! Tykkään suunnitella vähän etukäteen että mitä teen. Eli strategia hyvä olla.

Ihanko oikeasti noin yksinkertaisesti toimii, eikö anna epätoivoista vaikutelmaa?

Siis epätoivoinenhan minä olen (=puutteessa), mutta en halua herranjestas vaikuttaa siltä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä paikkakunnalta olet?

Vierailija
4/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

m31 kirjoitti:

Miltä paikkakunnalta olet?

Helsingistä. Elikkäs metsästysmaata riittää!

ap

Vierailija
5/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpelillä. 30-vuotiaat, naisen iskemisestä kiinnostuneet miehet (ja sosiaalisia taitoja omaavat) ymmärtävät kyllä jutun juonen.

Tuollainen suoraan sanominen on epäilyttävää ja tehoaa vain epätoivoisimpiin miehiin, joita ap mitä todennäköisemmin ei ole haluamassa edes iskeä.

Ulkonäköön kannattaa panostaa kyllä aivan täysillä. Kauniita ja huoliteltuja naisia on Helsingissä ääretön määrä.

Vierailija
6/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ulkoasu, iloinen mieli ja hymy huulilla. Ole avoin ja helposti lähestyttävä.

Stadin baareista On the Rocks'issa voisi olla hyvä meno.

Vierailija
7/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok :) Vaatteet sellaset missä sulla itsevarma olo itsellä. Hyvä seksikäs tuoksu/hajuvesi viehättää miehiä (ei liian vahva). Smoky eye -silmämeikki ja huulipuna kiinnittää miesten huomion. Korkokengät.

Vierailija
8/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Hel-Nycin mies ole paraikaa "jumissa Helsingissä"? Löytyy varmaan viihteeltä, ja tuntomerkkikin tiedetään. Siinä ap.lle seuraa, just grab it girl!

Vierailija
9/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies tai vaihtoehtoisesti vähän vanhempi nainen?

Tuolla tekniikalla ei saa iskettyä niitä parhaimpia miehiä.

Vierailija
10/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäpelillä. 30-vuotiaat, naisen iskemisestä kiinnostuneet miehet (ja sosiaalisia taitoja omaavat) ymmärtävät kyllä jutun juonen.

Tuollainen suoraan sanominen on epäilyttävää ja tehoaa vain epätoivoisimpiin miehiin, joita ap mitä todennäköisemmin ei ole haluamassa edes iskeä.

Ulkonäköön kannattaa panostaa kyllä aivan täysillä. Kauniita ja huoliteltuja naisia on Helsingissä ääretön määrä.

Oiskos jotain vinkkejä tuohon vielä? :) Mietin vaikkapa kun monesti miehet sanoo haluavansa ns. luonnonkauniin naapurintytön, mutta sillä lookilla ei yöelämässä hirveästi erottauduta ellei ihan ole todella tyrmäävän kaunis. Pitäisikö kroppaa korostaa (mulla on hyvä ja niin on monella muullakin, myönnän!) vai pukeutua peittävämmin?

Siis en tosiaan oikeasti ole koskaan yrittänyt iskeä miestä...

En ole niin upea että joka kerta tultaisiin iskemään kun tyttöporukalla ollaan ulkona ja suht harvoin käydäänkin. Niin ajattelin että nyt jos sitä kerrankin sitten lähtisi ihan sillä asenteella että miestä hakemaan!

ap

Vierailija
11/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää miehellä sais olla n. 30v. Olen itse nuorempi siis.

Hyvä ja tärkeä pointti tuo jälkimmäinen.  :  )

re: kynnet.....älä aliarvioi käsien merkitystä. Minusta naisen kädet ovat kropan seksikkäimmät osat. Jos naisella on kauniit kädet ei kokonaisuuskaan voi olla huono.

Vierailija
12/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti ulkoasu, iloinen mieli ja hymy huulilla. Ole avoin ja helposti lähestyttävä.

Kiitos kun auttelette täällä ummikkoa :)

Mutta mitä oikeasti tarkoittaa helposti lähestyttävä? Mietin vaan että olen iloinen ja hymyilen ja nauravainen... siinä omassa porukassa! Tähänkös sitten jotain silmäpeliä pitäisi lisätä että se iloisuus välittyisi muillekin?

ap

Vierailija
13/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

re: kynnet.....älä aliarvioi käsien merkitystä. Minusta naisen kädet ovat kropan seksikkäimmät osat. Jos naisella on kauniit kädet ei kokonaisuuskaan voi olla huono.

No huhhuh just katsoinkin että pitää näille kynsille JOTAIN tehdä kun on vanhat lakan jämät ja epätasaiset :D Muuten minulla on ihan sievät kädet mutta ei tuo varmaan kauhean yleinen juttu ole että siihen huomiota kiinnittäisi?

ap

Vierailija
14/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Hel-Nycin mies ole paraikaa "jumissa Helsingissä"? Löytyy varmaan viihteeltä, ja tuntomerkkikin tiedetään. Siinä ap.lle seuraa, just grab it girl!

Mikä juttu tää oikein on? En kyllä varattuihin rupea kajoamaan!

Sillehän en toki mahda mitään jos mies esittää olevansa sinkku vaikka oikeasti ei ole. Mutta todellakaan en lähde tietoisesti mihinkään pettämisjupakkaan.

ap

Vierailija
15/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskos jotain vinkkejä tuohon vielä? :) Mietin vaikkapa kun monesti miehet sanoo haluavansa ns. luonnonkauniin naapurintytön, mutta sillä lookilla ei yöelämässä hirveästi erottauduta ellei ihan ole todella tyrmäävän kaunis. Pitäisikö kroppaa korostaa (mulla on hyvä ja niin on monella muullakin, myönnän!) vai pukeutua peittävämmin?

En ole niin upea että joka kerta tultaisiin iskemään kun tyttöporukalla ollaan ulkona ja suht harvoin käydäänkin. Niin ajattelin että nyt jos sitä kerrankin sitten lähtisi ihan sillä asenteella että miestä hakemaan!

ap

Mieti miltä olet näyttänyt kun olet saanut aiemmin eniten miesten (hyvää) huomiota. On vaikea sanoa mitään tarkempaa näkemättä. Noin keskimäärin mieti ensin millaisen miehen haluat ja sen jälkeen mitä etsit. Jos laittaa tissit tiskiin ja lyhyen mekon saa kaikki lääppijät peräänsä. Esimerkiksi vartalonmyötäinen, mutta peittävä mekko on seksikäs. Ja korot!

Meikki hyviä piirteitä korostava ja siisti, jos on pitkät hiukset niin ehdottomasti auki ja esim. kiharra isoille laineille.

Vierailija
16/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

m31 kirjoitti:

Ok :) Vaatteet sellaset missä sulla itsevarma olo itsellä. Hyvä seksikäs tuoksu/hajuvesi viehättää miehiä (ei liian vahva). Smoky eye -silmämeikki ja huulipuna kiinnittää miesten huomion. Korkokengät.

Helsingin kadut on aivan sopimattomat korkokengille varsinkin jos on vähän hiprakassa lisäksi. Mutta haluaisin kyllä käyttää

Onko räväkän punainen huulipuna jo liikaa, pitäisikö olla hillitympi? Silmiä olen kyllä tosi huono meikkaamaan, yleensä laitan vain ripsaria ja sehän ei kovin näyttävää ole.

Hyvä maininta tuo tuoksu!

ap

Vierailija
17/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mieti miltä olet näyttänyt kun olet saanut aiemmin eniten miesten (hyvää) huomiota. On vaikea sanoa mitään tarkempaa näkemättä. Noin keskimäärin mieti ensin millaisen miehen haluat ja sen jälkeen mitä etsit. Jos laittaa tissit tiskiin ja lyhyen mekon saa kaikki lääppijät peräänsä. Esimerkiksi vartalonmyötäinen, mutta peittävä mekko on seksikäs. Ja korot!

Meikki hyviä piirteitä korostava ja siisti, jos on pitkät hiukset niin ehdottomasti auki ja esim. kiharra isoille laineille.

Aina nuo korot! Voi miksi on noita mukulakivikatuja? :( Pelkään että näytän pöljältä enkä lainkaan viehättävältä jos korot aiheuttaa kompurointia. Osaan niillä kävellä tasaisella kadulla ja lattialla ihan hyvin mutta ulkonakin pitäisi...

Hiukseni ovat hartioille ja suorat / taipuisat. Kiharoita voisin kyllä vaihteeksi kokeillakkin!

ap

Vierailija
18/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä oikeasti tarkoittaa helposti lähestyttävä? Mietin vaan että olen iloinen ja hymyilen ja nauravainen... siinä omassa porukassa! Tähänkös sitten jotain silmäpeliä pitäisi lisätä että se iloisuus välittyisi muillekin?

ap

No, kyllähän sä tiedät mikä stadin mimmeillä on meininki. Ne patsastelee ryhmissä, naama norsunvitulla ja mulkoilee ylimielisesti ympäristöä, älä ainakaan ole sellanen.

Vierailija
19/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh just katsoinkin että pitää näille kynsille JOTAIN tehdä kun on vanhat lakan jämät ja epätasaiset :D Muuten minulla on ihan sievät kädet mutta ei tuo varmaan kauhean yleinen juttu ole että siihen huomiota kiinnittäisi?

ap

Joo, - ehkä tämä käsijuttu on minulle joku fetissi. Tykkään kyllä katsella ihmisten käsiä; vanhusten ryppyisiä ja elämää nähneitä käsiä ja pikkulasten kaikkeen mahdolliseen innolla tarttuvia käsiä joilla kaikki tekeminen on vielä edessäpäin.

Kynsien lakkaus on kohdallaan kun sen on omalla tavallaan huomiota herättävää ja samalla kuitenkin huomaamatonta.  Eli ei mene överiksi.

Vierailija
20/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, kyllähän sä tiedät mikä stadin mimmeillä on meininki. Ne patsastelee ryhmissä, naama norsunvitulla ja mulkoilee ylimielisesti ympäristöä, älä ainakaan ole sellanen.

En muista nähneeni tällaista yöelämässä kuin ihan muutaman hassun kerran. Yleensä rennon näköistä porukkaa mutta se mitä tyttöporukat usein tekevät (meidänkin) on se että ollaan vaan just siinä omassa porukassa... ei ylimielisinä yhtään vaan pidetään hauskaa toki muttei osata kutsua porukkaan muitakin pitämään hauskaa :) pyrkijät kyllä ollaan sitten päästetty jos joku on uskaltanut eikä ole mikään kauhea tyyppi (esim aivan liian humalassa olevia ei)

ap