Ajattelin tulevana viikonloppuna yrittää iskea baarista hyvännäköisen miehen. Vinkkejä?
No niin eli siis tekisi ihan hirveästi mieli saada miesseuraa. Viikonloppu tulossa ja viihteelle lähdössä!
Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota esim. omassa laittautumisessa ja mikä on ns. turhaa pelkkiä naisten juttuja? (esim. kynnet on tällainen, ihan turha panostaa, niitä ei kukaan mies katso jos ei ole jotenkin poikkeuksellisen kauheat ) Entäs "iskutilanne" sitten, pitäiskö lähestyä yksin ihan yksittäistä miestä vai esim. pyytää jotain kiinnostavaa porukkaa liittymään seuraan (meitä on useampi nainen lähdössä viihteelle)?
Miesmausta sen verran että tykkään jos on vähän rock eli en mistään pukumiehistä enkä salimakeista. Ikää miehellä sais olla n. 30v. Olen itse nuorempi siis.
Hyvännäköinen mainittu otsikossa ettei täällä tulla ehdottelemaan että yritäppä kerrankin jutella jollekin hiljaiselle nössykälle niin varmaan saat munaa. Ei sytytä.
Kommentit (50)
Pitkä (ja hyvä!) viesti nro 38: "Nyt on tarkoitus näyttää sellaiselta tyylikkäältä perhetytöltä, joihin rock-miehet ja taiteilijat on salaa ihan hulluina :)"
Mahtavaa, ovatkohan oikeasti? :D Itse tiedän/tunnen ehkä enemmän sellaisia pariskuntia joissa molemmat myös ulkoisesti rock-henkisiä. Mutta itse asiassa myös kuvatun kaltaisia elikkä nainen sellainen naapurintyttömäisempi vaikkakin tottakai kaunis.
Kalliossa se huono puoli, että baarit ovat tosi pieniä. Toisaalta niitä on paljon vieri vieressä että voi sitten vaihdella. On tullut käytyä siis ja vähän salaa kurkistellut vieraisiin pöytiin mutta en ole iskemään ruvennut ;)
ap
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen esim. Loosisteria On the Rocksin sijasta. Jälkimmäisessä pyörii aika kulahtanutta porukkaa...
Näytä terveeltä. Liika meikki & hiuskypärä ei kiinnosta ihmisiä. Punainen huulipuna jostain syystä pelottaa monia miehiä, toisaalta riippuu mimmosen miehen haluat. Pukeudu ja laittaudu siis niin, että olet oma itsesi - silloin mies kiinnostuu aidosta sinusta.
Mikähän siinä punaisessa huulipunassa pelottaa? Samaa olen kuullut aiemminkin. Käytän aika usein koska se mielestäni sopii minulle mutta voinhan se olla vain minä joka olen sitä mieltä :D Pussailuun se ei ainakaan toisaalta kannusta koska tarttuu ja erottuu selkeästi sitten...
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen paljon rock-henkisiä miehiä, ja voin kertoa sen mitä olen heiltä oppinut, ja millaisista naisista tiedän heidän kiinnostuvan.
-Vaatteet: ei liian tyrkky eli ei niin että tissit tursuaa ja perse vilkkuu, toki muotoja voi korostaa, persoonallisuus/rock plussaa
-Kengät: jos löytyy (ja et korkkareista tykkää) niin new rockit tms. tai maiharit toimii myös.
-Meikki: ei mitään hirveitä sotamaalauksia, järjettömiä tekoripsiä tms. Tuo kevyt silmämeikki ja punainen huulipuna toimii.
-Kynnet ja hiukset: ei kauheita feikkejä kummassakaan.
-Tuoksu: mieto ja raikas, mieluummin kokonaan ilman kuin liikaa. Liian tunkkaiset ja ällömakeat (esim.vanilja) ehdoton ei.
-Hiukset miten tykkäät laittaa, ehkä mieluiten auki, tupeerattu tai kiharat kunhan "ei liian tällätty".
Yleisesti ottaen ei kannata olla liian tällätty, vaan jotain voi jättää laittamattakin, esim. hiuksissa riittää että on puhtaat ja harjattu.
Rento ja hymyilevä olemus, ja juurikin pidät kavereiden kanssa hauskaa. Jos huomaat jonkun kivannäköisen hymy ja katsekontakti on hyvä alku, myös itse voi mennä juttelemaan, esim. kehua jotain vaatetta, kysellä bändejä joita kuuntelee, onko menossa festareille kesällä tms. Iloinen ja avoin mieli toimii parhaiten.
Hyvä lista vinkkejä tässäkin ja kiitos noista keskustelun aloitusvinkeistä myös :) Maihareita ja tennareita käytän usein mutta mietin että pitäisiköhän laittaa joskus baariin korkkaritkin (vaikka mulla se bmi onkin 21!!). On vaan niin epäkäytännölliset ja tulee siksi helposti epämukava olo, mutta toisaalta hirveän kauniita ne ovat... ja saa jalat ja pepun näyttämään paremmilta...
Baari-lookkini on yleensä tosi arkinen, että ihan samoja vaatteita ja meikkejä voisin ja käytänkin muulloinkin vapaa-ajalla. Pitäis ehkä pikkusen panostaa! Mut sitten taas ei liikaa :D Hankala yhtälö mutta en haluaisi seinäruusuksi jäädä ja asenteestahan se on paljolti kiinni myös!
ap
Sun asenne vaikuttaa hyvältä. Eli sinne vaan ja ilolla ihmisiin tutustumaan! Ja mee sinne Kallioon mieluummin kuin On the Rocksiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen mainittu otsikossa ettei täällä tulla ehdottelemaan että yritäppä kerrankin jutella jollekin hiljaiselle nössykälle niin varmaan saat munaa. Ei sytytä.
Ei hyvännäköinen ole todellakaan automaattisesti kovaääninen huomiohuora. Sen lisäksi nainen ei voi edes muita miehiä iskeä kuin hiljaisia nössyköitä, koska ne epähiljaiset epänössykät iskevät naisen itse. Eli oletko lähdössä iskemään vai iskettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Sun asenne vaikuttaa hyvältä. Eli sinne vaan ja ilolla ihmisiin tutustumaan! Ja mee sinne Kallioon mieluummin kuin On the Rocksiin.
Kiitos vaan! Täytyy pitääkin palaveri porukan kanssa että minnekä mentäis :) Siitä vähän hankalaa kun on pikkusen erityyppisiä kaverini, mutta jospa saisin tällä kertaa enemmän päätösvaltaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvännäköinen ole todellakaan automaattisesti kovaääninen huomiohuora. Sen lisäksi nainen ei voi edes muita miehiä iskeä kuin hiljaisia nössyköitä, koska ne epähiljaiset epänössykät iskevät naisen itse. Eli oletko lähdössä iskemään vai iskettäväksi?
Iskemään lähdössä! No joo en tarkoita että pitäisikään mitään kovaäänisiä huomiohuoria lähteä iskemään, eiköhän se ihan turhaa olisikin. Mutta ajattelin että muuten tullaan ehdottamaan jotain riman laskemisesta ja muuta pöljää, tuolla nössykällä tarkoitin että myös ulkoiselta olemukseltaan nössykkä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen paljon rock-henkisiä miehiä, ja voin kertoa sen mitä olen heiltä oppinut, ja millaisista naisista tiedän heidän kiinnostuvan.
-Vaatteet: ei liian tyrkky eli ei niin että tissit tursuaa ja perse vilkkuu, toki muotoja voi korostaa, persoonallisuus/rock plussaa
-Kengät: jos löytyy (ja et korkkareista tykkää) niin new rockit tms. tai maiharit toimii myös.
-Meikki: ei mitään hirveitä sotamaalauksia, järjettömiä tekoripsiä tms. Tuo kevyt silmämeikki ja punainen huulipuna toimii.
-Tuoksu: mieto ja raikas, mieluummin kokonaan ilman kuin liikaa. Liian tunkkaiset ja ällömakeat (esim.vanilja) ehdoton ei.
-Hiukset miten tykkäät laittaa, ehkä mieluiten auki, tupeerattu tai kiharat kunhan "ei liian tällätty".
Yleisesti ottaen ei kannata olla liian tällätty, vaan jotain voi jättää laittamattakin, esim. hiuksissa riittää että on puhtaat ja harjattu.
Rento ja hymyilevä olemus, ja juurikin pidät kavereiden kanssa hauskaa. Jos huomaat jonkun kivannäköisen hymy ja katsekontakti on hyvä alku, myös itse voi mennä juttelemaan, esim. kehua jotain vaatetta, kysellä bändejä joita kuuntelee, onko menossa festareille kesällä tms. Iloinen ja avoin mieli toimii parhaiten.
Hyvä lista vinkkejä tässäkin ja kiitos noista keskustelun aloitusvinkeistä myös :) Maihareita ja tennareita käytän usein mutta mietin että pitäisiköhän laittaa joskus baariin korkkaritkin (vaikka mulla se bmi onkin 21!!). On vaan niin epäkäytännölliset ja tulee siksi helposti epämukava olo, mutta toisaalta hirveän kauniita ne ovat... ja saa jalat ja pepun näyttämään paremmilta...
Baari-lookkini on yleensä tosi arkinen, että ihan samoja vaatteita ja meikkejä voisin ja käytänkin muulloinkin vapaa-ajalla. Pitäis ehkä pikkusen panostaa! Mut sitten taas ei liikaa :D Hankala yhtälö mutta en haluaisi seinäruusuksi jäädä ja asenteestahan se on paljolti kiinni myös!
ap
Jos ap käyt vielä lukemassa, niin laita mieluummin ne maiharit kun korkkarit, varsinkin jos niissä on mukavampi olla. Itse olen sitä paitsi saanut useammaltakin rock-/hevimieheltä kehuja maihareista. Ja niillä saa ihan hauskasti tuotua "asennetta" tyyliin, vaikka olisi muuten ns. perusvaatteet. Uskoisin että tuolla arkisuudella voi (varsinkin Helsingissä) erottua joukosta positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos ap käyt vielä lukemassa, niin laita mieluummin ne maiharit kun korkkarit, varsinkin jos niissä on mukavampi olla. Itse olen sitä paitsi saanut useammaltakin rock-/hevimieheltä kehuja maihareista. Ja niillä saa ihan hauskasti tuotua "asennetta" tyyliin, vaikka olisi muuten ns. perusvaatteet. Uskoisin että tuolla arkisuudella voi (varsinkin Helsingissä) erottua joukosta positiivisesti.
Kiitosta vaan tästäkin vinkistä! Aika usein tulee lopulta maihareissa lähdettyä kun ovat mukavat, mutta korkkareitakin kaapin perukoilta löytyy monia niin olisihan niitä kiva käyttää. Enemmän ovat kesäkenkiä tosin nuo minun poponi että näillä keleillä täytyy varmaan vielä maihareihin luottaa. Jotkut korolliset saappaat muuten olisi kiva olla mutta en nyt tähän "hätään" taida päästä ostamaan :)
Perjantai lähestyy kovaa vauhtia... :) vaatekaappia olen kovasti penkonut kun se on mukavaa minusta muutenkin. Asenne kuitenkin on se tärkein ja iloisuus mutta kiva joskus miettiä tätä laittautumistakin!
ap
Miksi te tulette tänne ylilaudalta ja käytätte sen foorumin termejä aivan kuin kaikki ne tajuisivat? Ne eivät ole yleisessä käytössä joka keskustelusivustoilla vaan teidän omia keksimiänne...