Puun takaa: ihastus ehdottaa kimppakivaa!!! Miten suhtaudut?
Vähän tällainen tilanne sattui kohdalle. Enkä tiedä mitä vastata :(
Kommentit (46)
No jos haluat, suostut. Jos et halua, älä suostu. Niin yksinkertaista.
Ei kannata tehdä mitään vain miellyttääkseen toista, mies todennäköisesti tajuaa sen kuitenkin ja käyttää valta-asemaansa hyväksi. Sen sijaan jos aidosti haluat kokeilla ei se tarkoita etteikö mies voisi sinua edelleen kunnioittaa, tai että siinä olisi mitään häpeämistä. Kommunikoikaa.
Olen kokeillut kimppakivaa ja se oli kivaa. En kadu. Ei toki sovi kaikille, mutta minulle se sopi oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti tuollaista aisurimiestä, joka haluaa jakaa sinua muiden miesten kanssa?
Varmaan bi-miehiä, jotka keräilevät uusia ja uusia "ihastuksia" ja väliajat panevat keskenään. Muista käyttää kumia!
Se on jo siis kaverinsa kanssa sua jakamassa, seuraava askel lienee sun myynti milloin kenellekin.
Siis me ollaan tunnettu vasta kolmisen viikkoa. Tutustuttiin kavereiden kautta. Ollaan kuitenkin nähty melkein joka päivä ja seksiä on ollut paljon. Eilen sitten ennen nukkumaan menoa tää kysyy, että mitä jos pyydettäis hänen hyvä kaveri mukaan. Kun kysyin mitä tää tällänen "mukaan" tarkoittaa, niin mies sanoi et "ihan mitä vaan, kaikkee voidaan tehdä mut mitään ei oo pakko". En sit kysynyt sen enempää että olisivatko nämä herrat mm myös keskenään. Periaatteessa olen ihan kokeilunhaluinen ja tää kaveri on tosi kiva, mut en oikein tiedä. Voiko tämä olla joku testi tai jotain? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upouusi poikaystäväni kauan sitten ehdotti kolmen kimppaa parhaan kaverini kanssa. Hän oli jo suunnitellutkin, että lähdettäisiin luonnon helmaan ja makoiltaisiin alastomina puiden varjossa ja "annettaisiin sitten tapahtua, mikä on tapahtuakseen". Hän tuntui luulevan, että minä suostuisin muitta mutkitta ja toisin mukanani kaverini, joka myös suostuisi muitta mutkitta. Minä kieltäydyin heti ja sain poikaystäväni (joka juuri sillä hetkellä oli muuttunut entiseksi poikaystäväkseni) suuttumaan, hänellä kun oli autossa jo patjakin valmiina.
Eikä muuten ollut mikään alfamies tämä. En tiedä, mistä tuo luonnon helmassa -idea oli peräisin, mutta ei se varmaan mistään omasta kokemuksesta ollut syntynyt.
Tämä oli se päämoka. Mikä ihmeen omegauros lähtee metsään panemaan ja ottaa patjan mukaan.
Heh. Oli muuten sellainen tavallinen 80 sentin levyinen yhden hengen patja. Suunnitelmissa ei tainnut olla vierekkäin makoileminen edes aluksi muodon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis me ollaan tunnettu vasta kolmisen viikkoa. Tutustuttiin kavereiden kautta. Ollaan kuitenkin nähty melkein joka päivä ja seksiä on ollut paljon. Eilen sitten ennen nukkumaan menoa tää kysyy, että mitä jos pyydettäis hänen hyvä kaveri mukaan. Kun kysyin mitä tää tällänen "mukaan" tarkoittaa, niin mies sanoi et "ihan mitä vaan, kaikkee voidaan tehdä mut mitään ei oo pakko". En sit kysynyt sen enempää että olisivatko nämä herrat mm myös keskenään. Periaatteessa olen ihan kokeilunhaluinen ja tää kaveri on tosi kiva, mut en oikein tiedä. Voiko tämä olla joku testi tai jotain? Ap
Ennustan sinulle tulevaisuudessa särkyneen sydämen ja katkeroitumista miehiä kohtaan tämän tuttavuutesi ansiosta.
Ennustajaeukko
Vierailija kirjoitti:
Se on jo siis kaverinsa kanssa sua jakamassa, seuraava askel lienee sun myynti milloin kenellekin.
Ainakin kavereiden kokemuksen perusteella tuossa on kyseessä melkein aina bi-mies, joka on ihastunut miespuoliseen kaveriinsa ja haluaa päästä sen "lähelle" seksuaalisesti, ei vain uskalla suoraan ehdottaa sille.
Monet otaniemen insinöörit on muuten tuollaisia.
Kannattaa ap. ehdottaa sille, että se tulisi ulos kaapista, ei sitä voi tietää onko sen kaveri myös bi, vaikka luultavasti se sen kaveri haluaa sua samalla, kun sun ihastus haluaa sitä kaveriaan.
En ihmettele yhtään, jos joillakin naisilla on paskoja kokemuksia miehistä, jos annatte kohdella itseänne noin. Tässä tilanteessa kyyneleitä ja särkynyttä sydäntä kerjätään aivan omatoimisesti, enkä kyllä osaa sääliä, jos on noin tyhmä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Red flag!!!!!!!!!!
Miksi red flag????
Ainoa mikä minua itseäni tässä arveluttaa, on just se mitä joku tuolla jo olikin kommentoimassa, että ensin se jakaa mut parhaan kaverinsa kanssa ja sitten kenen tahansa kanssa, joka esim maksaa tai jolta saa jotain vastapalvelusta.
Tämä ei siis ole ihan poissuljettu mahdollisuus ollenkaan.
Sitten taas jos nämä vaikka olisivatkin bi-tyyppejä, niin se ei mua häiritsisi yhtään, päinvastoin.
Mutta onko tässä mitään muuta, mitä pitäisi ottaa huomioon. Miten tavallisia tällauset 2M + 1N kimpat mahtaa olla. Mulla ei siis mitään aikaisempaa kokemusta näistä jutuista. Ja yritän siis arvioida tilannetta. Tällä hetkellä tuntuu, et haluaisin kyllä suostua. Ap
Mä suostuisin, jos oma ihastus ehdottaisi. En osaisi olla mustasukkainen toisesta miehestä samalla tapaa, vaikka olisikin bi-touhuilusta kyse. Jotenkin se ei tunnu yhtä "uhkaavalta" koska ei minua voisi edes verrata mieheen samalla tapaa kuin toiseen naiseen. Mutta toisaalta olen ehkä poikkeuksellisen vapaamielinen näissä asioissa...
Ainut mikä pelottaisi/mietityttäisi olisi se, ymmärtäisikö ihastukseni minun suostuvan ihan omasta halustani enkä siksi että kokisin että minun "täytyy" suostua. En haluaisi antaa sellaista kuvaa että uhraudun ja miellytän. Vähän sama juttu on muuten myös anaaliseksin kannalla, periaatteessa haluaisin kokeilla ihan näin sinkkunakin mutta en halua että mies (jolla on muutenkin jo aika dominoiva luonne) kuvittelee olevansa sen jälkeen ns. niskan päällä. Kiltimmän/alistuvamman miehen kanssa tällaista ongelmaa tuskin olisikaan.
Vastaa mitä haluat. Älä meiltä sitä kysy.
Kylläpäs on tuomitsevaa jengiä taas täällä. Jos kieltäydyt, kieltäydy rakentavasti ja puhu omista tunteistasi. Älä sano että typerää ja ällöttävää ja mitä oikein kuvittelet vaan että minusta tuntuu haasteelliselta idealta tai en osaa kuvitella nauttivani tai olen yrittänyt totutella ajatukseen mutta se on kovin vaikeaa. Eli nätti ja kohtelias ei kiitos, voit vielä kertoa kuinka paljon arvostat naisia jotka suostuvat rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Testi, hmmm. Älykkyystesti? sorisori =)
kotipsykologi kirjoitti:
Kylläpäs on tuomitsevaa jengiä taas täällä. Jos kieltäydyt, kieltäydy rakentavasti ja puhu omista tunteistasi. Älä sano että typerää ja ällöttävää ja mitä oikein kuvittelet vaan että minusta tuntuu haasteelliselta idealta tai en osaa kuvitella nauttivani tai olen yrittänyt totutella ajatukseen mutta se on kovin vaikeaa. Eli nätti ja kohtelias ei kiitos, voit vielä kertoa kuinka paljon arvostat naisia jotka suostuvat rohkeasti.
Tuskin nyt kolme viikkoa kestäneelle "ihastukselle" kovin syvällisesti tarvii ruveta avautumaan tunteistaan ja arvostamaan erikseen muita kimppanaisia =)
Mies siis haluaa tähän vuodenaikaan metsään patjalle (Porvoon metsikköön?). Luntakin on vielä täällä, jopa näinkin etelässä kuin Lahden lähettyvillä. Menkää ihmeessä, saattepahan sellaisen flunssan ettette aiemmin ole kokeneet tai keuhkokuumeen.
Mulla olisi samanlainen tilaisuus.Olen kahden vaiheilla,mutta suostumaan päin.Mulla ja pitkäaikaisella fb:lla on ollut hyvä seksielämä.Nämä miehet kokeilleet kimppaa eri K okoonpanoilla aiemminkin.Voihan siinä muuttaa vaan mielensä,jos tuntuu pahalta/oudolta.Vähän jo puhuttu oman fb kanssa,että miten se menisi.Jännittää,mutta myös kiinnostaa ja kiihottaa.
Arpa on heitetty!
Laitoin ihastukselle viestiä: La klo 20.00 teillä. Mä tuon viinin, sä tuot kaverin.
Annas kattoo!
Jo se, että kysyy tällaista, kertoo, että et ole halukas siihen. Siis sano, mitä ajattelet asiasta ja sinulla on oikeus ajatella omia tunteitasi.
Älä yritä mielistellä ja ns. myydä itseäsi. Jos toinen ei ole valmis vastaanottamaan mielipiteitäsi, lähde kävelemään. Onnelliseksi tuskin tule tässä suhteessa.