Puun takaa: ihastus ehdottaa kimppakivaa!!! Miten suhtaudut?
Vähän tällainen tilanne sattui kohdalle. Enkä tiedä mitä vastata :(
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluaisi toista naista kimppaan, mutta jos miehen lisäksi toinenkin mies, voisin harkita.
Minä ehdotin vaimolleni toista miestä mukaan.
Vaimo kysyi että "haluanko todella että muutkin miehet saa panna kanssani".
Kun sanoin haluavani sitä ja sanoin että olen kaverieni kanssa ennen pannut sen aikaista tyttöystävääni niin vaimoni suostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flag!!!!!!!!!!
Miksi red flag????
Ainoa mikä minua itseäni tässä arveluttaa, on just se mitä joku tuolla jo olikin kommentoimassa, että ensin se jakaa mut parhaan kaverinsa kanssa ja sitten kenen tahansa kanssa, joka esim maksaa tai jolta saa jotain vastapalvelusta.
Tämä ei siis ole ihan poissuljettu mahdollisuus ollenkaan.
Sitten taas jos nämä vaikka olisivatkin bi-tyyppejä, niin se ei mua häiritsisi yhtään, päinvastoin.
Mutta onko tässä mitään muuta, mitä pitäisi ottaa huomioon. Miten tavallisia tällauset 2M + 1N kimpat mahtaa olla. Mulla ei siis mitään aikaisempaa kokemusta näistä jutuista. Ja yritän siis arvioida tilannetta. Tällä hetkellä tuntuu, et haluaisin kyllä suostua. Ap
Vaimoni kanssa ollaan täysin heteroja silti haluan panna vaimoa tasapuolisesti toisten miesten kanssa. Paras tilanne olisi loma aika yhdestä viikosta neljään viikkoon 1N ja 2-3M ja oma vaimo olisi jokaisen vapaassa käytössä aina kun jollain tekisi mieli.
Minun kaverin erotessa kaveri oli ilman asuntoa niin hän muutti meille. Virallisesti hän asui meidän yläķerrassa mutta todellisuudessa hän nukkui samassa sängyssä kanssamme. Nukuimme kaikki alasti kun oli kuuma kesä ja panimme vaimoa iltaisin. Olimme sopineet että seksi oli keskenämme vapaata ja usein kaveri pani yöllä vaimoamme takaapäin hyppyyttäen häntä niin että sänkymme kitisi valittaen. Oli kyllä hieno kokemus eikä valittanut vaimokaan.
Aika äkkiä kyllästyi ihastus seksiin vain ap:n kanssa....
Kolmen kimppa toimii luotettavan panokaverin kanssa.
Suhteessa harkitsisin pitkään, mitkä ovat mahdollisesti hauskan kokemuksen jälkiseuraukset. Tuleeko mustasukkaisuutta tms.
Onko jollain kokemuksia 2N + 1M ja miten on toiminut
Kokeiltu ja toimii kuhan eivät ole liian tuttuja ennestään (oma mielipiteeni) säännöt selväks nopee (meillä ei ollu muita ku satuttamissääntö (onneks ku ei oo mun juttu ruoskaamiset ja muut BDSM hommat) toinen oli anaaliin suostuvainen ja toista jännitti, mutta kuvitteli että jos toinenkin niin hänenkin pitää, jolloin sovittiin ettei sitä siis ollenkaan ettei mee pakonomaiseks. Oli kummatkin niin tiukkoja alapäästä paniessa et olisin voinu kuvitella melkein neitsyiks vaikka märkiä olivatkin.. puhuttiin jo seuraavasta, mutta tuli niin outo pyyntö vaikkei nyt ihan pakollinen olekaan mut huomasin et olis toiselle superelämys ja siis toivoi että tekisin ympärileikkauksen (ei taida tulla tapahtumaan) mut toki kysyä saa mitä vaan vaikka olin vastaan alusta alkaen :/ ovat välissä kokeilleet viestien mukaan transuäijää mut eivät olleet kuitenkaan niin tyytyväisiä ainakaan tähän tiettyyn ja itellä tulee hepille vastaan ajatus et joku on muijaks pukeutunu äijä mukana eli ei henkilökohtaista itselle mut jalkovälille tuntuu olevan vähän kiusaava idea mut viestitetty ollaan ja oon täs parissa muussa kimpassa käyny mukana olemassa joista sit omat jutut mut nää ollu mahdollisia vaan nyt ku ollu pitkästä aikaa sinkkuna eli ei oo löytyny ennen kumppaneita ketkä olis suostunu moiseen ✌️
Ota molempiin samaan aikaan, koet järisyttävän kokemuksen. Mutta varo, siihen voi jäädä koukkuun ja haluat lisää ja usein.