Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

?

• ylös 6
  • alas 6

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ansaitset syytteen hätäkeskuksen häirinnästä

Mitä vittua minä häiritsen? Lintu häiritsee minua, ymmärrätkö?

• ylös 8
  • alas 26
KUIN!!!!!

Vierailija kirjoitti:
On toi aavistuksen mukavamman kuuloinen kun mun naapurin juoppoakka.

Vierailija

Eiköhän siinä jo jonkun rikoksen kriteerit täyty, jos se kulkee siellä ilman housuja ja sontiikin ihan minne sattuu koko ajan huutaen. Soita vaan, ei niitä muuten kuriin saada. Riekkuvat täälläkin vielä aamuyöstä siihen malliin, että olen itsekin harkinnut soittoa. Illalla aloittavat tuossa puistikossa, muttei tunnu kuntokaan loppuvan kesken.

• ylös 33
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä lintu?

Mistä minä tiedän? Vai edellyttääkö poliisi nimeämään lajin? Täytyy alkaa googlettamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poliisi edellyttää, että lintu on syyllistynyt johonkin rikokseen.

Kotirauhan rikkominen?

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lintu?

Mistä minä tiedän? Vai edellyttääkö poliisi nimeämään lajin? Täytyy alkaa googlettamaan.

Kunhan kysyin. 

Vierailija

Tietysti voit soittaa! Ja minun näkemykseni mukaan tämän tyyppiset tapaukset lukeutuvat ykköskiireellisiin tapauksiin. Tutun tuttu kertoi, että heidän pihapiirissään oli helvetin (anteeksi kuroiluni, tilanteen vakavuus huomioiden voimasanan käyttö tässä tilanteessa sallittu) sinnikäs ja ärsyttävä lintu. Taisi olla viherpeippo tai kottarainen. Poliisit kävivät paikalla useaan eri otteeseen. Lintu ei vaan poistunut alueelta millään. Lopuksi joutuivat käyttämään pikkulintuja varten suunniteltua etälamautinta. Vasta sen jälkeen kyseinen lintu muutti erään ärsyttävän naapurin pihapiiriin.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko lintusi maahanmuuttaja?

Ei se ole minun lintuni. Enkä tiedä, kun eivät nuo kommunikoi vaan sirkuttavat pelkästään.

Vierailija

Eihän ne linnut muuta laulaessaan tee kun vonkaa pillua. Linnaan vaan kaikki epäsiveellisestä käytöksestä!

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Khyl kunhan soitat sinne lintuosastolle, normipartiolla ei ole rikollislinnuille sopivia käsirautoja tai muuta välineistöä. Varaudu sitten siihen että jos lintu saa tietää sun soittaneen niin tulet saamaan lintuvankilasta ikäviä kirjeitä...

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Mun kaveri ihan oikeasti suuttui linnuille, kun lauloivat mielestään liian kovaa aamuisin. kerran otti kananmunia ja heitti lintuja niillä. :( 

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Täällä olisi parisenkymmentä varsinkin ilta-aikaan äänekästä  lokkia , saman verran variksia  ja jokunen erittäin kimeä ääninen meriharakka - voisi  noukkia  pois siinä samalla.

Sivut