Vierailija

Merkityksen voi jokainen tietenkin miettiä omien kuvioidensa kautta, eli vastata sitten sen mukaisesti.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Viime yö oli sellainen. Itkevä lapsi herätti monta kertaa ja valvotti pitkään. Aamulla oli sitten naama turvoksissa, hiukset sekaisin ja muutenkin villi olo.

Vierailija

Kun pizzeriasta sain jonkin kivan pöpön ja tarjosin vessanpöntölle kumpaakin päätä ja kun olin paskonut ja oksentanut itseni aivan tyhjäksi, makasin kylppärin lattialla sikiöasennossa ja tärisin.
M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Viimeksi oli, kun mieheni ilmoitti lähtevänsä Tallinnan laivalle "koulutukseen".. Oli muutoma kuukausi aiemmin jäänyt kiinni vuosia kestäneestä pettämisestä, mutta tämähän ei häntä hetkauttanut, ei minun eikä lasten anelut. Silloin päätin viettää villin yön ja vietin. Ja pian on uusi "koulutusreissu" edessä. Eli villi yö myös minulla. Tietäisittepä vaan veronmaksajat, mihin kunnallistason poliitikot euronne käyttävät.

Vierailija

Viimeyö oli villi, kun olisi pitänyt nukkua, mutta ajatukset työasioissa, kun ikävä pätemisentarpeinen lähihoitaja aukoi päätään töissä turhasta. On niin ärhäkkä nainen, että saattaa k'ydä kimppuunkin. Miehensä samanlainen huutaja.

Vierailija

Varmaan joskus viitisen vuotta sitten. Jos ei kauemminki. En varmaan enää ees osaa villeillä. Vaikka haluaisin. Etenkin yhden kanssa.

Vierailija

2011 heinäkuussa. Eikä vain yö vaan ensin koko päivä ja sitten yö. En unohda koskaan

M

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.