Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhkasin lähteä ja mies sanoi että ihan sama!!?

Vierailija
04.04.2016 |

Oli riitaa ja sanoin päätteeksi että voin mä lähteäkin, niin mies vaan sanoi että ihan sama, ei tarvi mua. Tuntui aika pahalta. Että enkö merkitse miehelle mitään?? Mitä tässä nyt tekisi..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menoks vaan.

Vierailija
2/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen suklaapaketin ostamista, miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin sä, niin voisin kyllä lähteäkin. Kerran niin tuli uhkailtua ja miehelle asia on pihvi niiiiiiiiiiiin....

Vierailija
4/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sitten vaan lähteä.

Vierailija
5/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt pölyn laskeutua ja sitten puhutte rauhallisesti. Todennäköisesti mies vain kuittasi sinun uhkauksesi.

Vierailija
6/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ennen uhannut lähteä?

Vierailija
7/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitikö mennä uhkailemaan, jos et tarkoittanut?

Vierailija
8/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä KOSKAAN uhkaa erolla jollet oikeasti ole lähdössä.

Vierailija
9/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sinulle niin merkityksetön, jotta voit uhkailla lähteväsi? Jotta olet siihen valmis?

Jos nyt sanot, jotta sehän oli vain sanahelinää... Sitä saa mitä mitä tilaa.

Vierailija
10/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan pöljin aloittaja on palkittu.

Vierailija
11/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö samalla logiikalla se, että uhkasit lähteä, luo miehelle käsitystä siitä, että mies on sulle yhdentekevä eikä merkitse mitään kun noin vaan voit ilmoittaa lähteväsi? Vihaisena tulee sanottua kaikenlaista, mitä ei tarkoita, varsinkin jos vastapuoli (sinä) noin provosoi. Pyytäkääpä toisiltanne anteeksi ja menkää vaikka harrastamaan sovintoseksiä.

Vierailija
12/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun EN halua lähteä! Kuhan uhkailin kun luulin että se pelästyisi, mutta ei pelästynytkään. Sitten sanoikin noin, ei sen noin kuulunut vastata Ap

13/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen aiheen esille otit. Parisuhde on täysin vapaaehtoinen ja jos toinen uhkailisi lähtemisellä niin todellakin osoittaisin lähimmän oven suuntaan anelemisen sijaan.

Vierailija
14/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan uhkaat tolla joka kerta kun mies ei tee sun mielen mukaan

Vierailija
15/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhän Vulvan kantaja kokee oman olemisen jo olevan miehelle jonkun arvoinen. Ei kyllä tulis mieleenkään rukoilla jotain löröpersettä jäämään jos uhkailee lähtevänsä. 

Vierailija
16/22 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mies sotki sun hyvän käsikirjoituksen kun tekikin juuri sen mitä tuossa tilanteessa pitääkin tehdä eikä sen mitä toivoit.

Parisuhteessa ei IKINÄ kiristetä tai uhata erolla. Jos aiotaan erota, siitä joko keskustellaan asiallisesti käytännön tasolla tai vaan toimitaan.

Vierailija
17/22 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Siis sulta, ap. Exä uhkaili kans aina erolla kun kehtasin olla erimieltä, ei kuulemma tarkoittanut mitä sanoi. Lopen lähdin itse kävelemään ja herra soitteli perään monta kuukautta ja tivasi uutta alkua.... :l

Vierailija
18/22 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei uhkaile, valitettavan usein tätä näkee lasten kasvatuksessakin. Jos. Mun mies uhkaisi lähteä, lähtisin itse.

Vierailija
19/22 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun EN halua lähteä! Kuhan uhkailin kun luulin että se pelästyisi, mutta ei pelästynytkään. Sitten sanoikin noin, ei sen noin kuulunut vastata Ap

Mulla vaimo (ex) käytti samaa taktiikkaa. Totesin siihen, että väkisin en voi ketään pitää. Kumpikaan meistä ei siis eroa halunnut, mutta se vaan tämän episodin lopputuloksena oli.

Erolla uhkailu otetaan aina tosissaan. Hyvin usein jo yksi kerta riittää.

Vierailija
20/22 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaimo (ex) käytti samaa taktiikkaa. Totesin siihen, että väkisin en voi ketään pitää. Kumpikaan meistä ei siis eroa halunnut, mutta se vaan tämän episodin lopputuloksena oli.

Erolla uhkailu otetaan aina tosissaan. Hyvin usein jo yksi kerta riittää.

Juuri näin, tuo kommentti seuraa koko seurustelun loppu ajan. On todella ajattelematonta sanoa noin jos ei sitä tarkoita, loukkaa todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi