Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Anu Saukko

Kuinka moni harrastaa, minkälaiset kiksit saatte ja kumpi tekee kummalle, vai oletteko ikinä kokeillut? Mua nuoltiin nyt ekaa kertaa sieltä, en edes pyytänyt, ja voi hyvä luoja se oli taivallista! Olen ihan innoissani!

t. N23

• ylös 6
  • alas 2

Kommentit (6)

Vierailija

Tuleehan sitä silloin tällöin lurpsuteltua. Eukkokin on meikäläisen rektuumia joskus lipsutellut, eikä se paskemmalta tuntunut, liekö sitten maistunut.

Vierailija

Minä nuolen tyttöystävää, kummatkin saadaan siitä valtavat kiksit. Mikään ei ole kiihottavampaa. Nauti saamastasi käsittelystä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anton

Voi kun naiset antaisivat useammin nuolla pyllynkin. Se on valtavan kiihottavaa minulle nuolijana ja jokainen jonka olen saanut suostumaan on siitä nauttinut (kaikki ei onneksi ole edes tarvinnut suostutella). Minua ei naisen tarvitse nuolla. Ei ole kukaan vielä pyytänyt, antaisin kyllä nuolla jos joku välttämättä sitä tahtoisi tehdä.

Kyllä...

Nuolen vaimon ihanaa pillua ja usein myös peppua ja samalla nain häntä pilluun takaapäin aidon tuntuisella ja kookkaalla dildolla.
Tykkää siitä kyllä kovasti. Itse haluaisin hänen ratsastavan aidolla, isolla kyrvällä ja silloin myös nuolisin häntä, mutta ei ole suostunut vielä kimppaan. Toivottavasti joskus löytyisi välitöntä, mukavaa ja "kookasta" seuraa ja onnistuisi se kimppakin.

Mmmies

Mä törmäsin tähän ekaa kertaa että yksi eksä (nainen) nuolasi mua ekaa kertaa ja odotti fiiliksiä... mä innostuin heti ja nuolasin takaisin. Siitä se sit lähti. Harvoin kuin tekee niin mielenkiinto säilyy, joka suuseksi-kerralla ei sitä jaksa tehdä.

Vierailija

Kyllä se saunan päälle kun nainen laskee ison puhtaan perseen ja pillun naamalle, on niin herkkua avot!