Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla tunnetta, että sinua kytätään?

Vierailija
04.04.2016 |

Vaikkapa työpaikalla, koulussa tmv. Tunne, että on silmätikkuna ja "haukan silmän alla" ?

Ja jos ei ole muuta kommentoitavaa, kuin tyrkyttää jotain diagnoosia, niin voi mielellään pitää sen turpansa kiinni.

Kommentit (18)

1/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut sellaista tunnetta.

Mitä oikeastaan haet tällä avauksellasi? Varmaan tiedät itsekin, ettei yletön epäluuloisuus ole ihan terveen merkki. Oletko jollain lailla huolissasi itsestäsi, vai miksi kysyt tätä? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kyttääjämummot juoruaa keskenään "eikö se kakkoskerroksen likka käy töissä ollenkaan kun kaiket päivät on kotona".

Jos nämä mummot olisi hereillä 21-06 välisenä aikana niin ne huomaisi että käyn yötöissä :D

Mutta enhän mä sitä viitsi niille paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut sellaista tunnetta.

Mitä oikeastaan haet tällä avauksellasi? Varmaan tiedät itsekin, ettei yletön epäluuloisuus ole ihan terveen merkki. Oletko jollain lailla huolissasi itsestäsi, vai miksi kysyt tätä? 

Kun tätä tunnetta ei ole joka paikassa. Kai se tuntuisi ihan joka paikassa, jos olisin pelkästään epäluuloinen.

Ap

Vierailija
4/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa silloin tällöin koen vastaavaa tunnetta..tai en tiedä tarkoitatko samaa, mutta tunnetta että kaikki tuijottavat, kyräilevät, naureskelevat ja puhuvat pahaa. Tunne on aina pahempi kun on itse ahdistunut ja sosiaaliset tilanteet rassaavat, paniikkia pukkaa jne.

Vierailija
5/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä. Eikä ole vain tunne, en nyt viitsi kertoa mitä on vuosien varrella sattunut.

Vierailija
6/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naapurustossa ja kaupassa esim. Terv. Nro 4

Vierailija
7/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovin arka tai epäsosiaalinen luonne, niin tosi helposti saattaa omassa päässään luulla kaikenlaista, vaikka totuus olisi ihan toinen. Itsellänikin varsinkin nuorenpana oli tunne, että jokainen vastaantulija hautoo sadistisia kidutuskeinoja varalleni. Näin ei sittenkään ollut, näin jälkikäteen ajateltuna:D

Vierailija
8/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä sukujuhlissa huomasin, että tietyt sukulaiset alkoivat myhäillä ja naureskella keskenään aina, kun minä olin sanonut jotain. Voin sanoa että pahalta tuntui, vaikken ees tiedä nauroivatko minulle.

Vierailija
9/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kokemusta ,että joku on kytänny/ vainonnu ,niin ei todellakaan ole ihme jos sitä välillä jostain ihmisestä epäilee.

Jokaisesta ihmisestä näkee lyhyessä ajassa hyvin millainen hän on ,toisin sanoen millaisen ensi vaikutelman hän itsestään antaa.

Jotkut ihmiset ovat parempia/herkempiä näkemään, lukemaan ihmisiä.

Jutut, juonet jne. pystyy aavistamaan, jos huomaa, että tyyppi on kierohko.

(Ja jos sitä ei tuo hänelle missään vaiheessa esille, niin tämä tyyppi saattaa jatkaa käyttäytymistään tietyllä tavalla.)

No ehkäpä hän sit ymmärtää kun toimii vastaan niinkuin nimenomaan itse haluaa.

Sorry ,meni vähän pitkäksi sepostus.

Vierailija
10/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tuttu tunne eri tilanteissa. Aina se ei ole kuvittelua, vaan joskus se voi olla tottakin.

Vierailija
11/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up up

Vierailija
12/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavaa kun ihmiset kyräilee selän takana

Trassukupuolinen nainen

Vierailija
13/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lontoossa käydessäni tykkäsin käydä yksin isossa puistossa kävelyllä. Sitten tuli tuo tunne. Seuraavaksi hiffasin, että kauempana puistokäytävällä melkein aina ajoi hitaasti jokin pakettiauto. Se oli niin kuin puiston ylläpidon auto, mutta mielikuvitus alkoi tietysti laukata. Turvallisuuspoliisi?

Vierailija
14/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa silloin tällöin koen vastaavaa tunnetta..tai en tiedä tarkoitatko samaa, mutta tunnetta että kaikki tuijottavat, kyräilevät, naureskelevat ja puhuvat pahaa. Tunne on aina pahempi kun on itse ahdistunut ja sosiaaliset tilanteet rassaavat, paniikkia pukkaa jne.

Juuri tuota tarkoitin. Mutta ei minusta tunnu, että ihan kaikki tekee niin missään porukassa.

Ap

Vierailija
15/18 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä opettaa kirjoitti:

Jos on kovin arka tai epäsosiaalinen luonne, niin tosi helposti saattaa omassa päässään luulla kaikenlaista, vaikka totuus olisi ihan toinen. Itsellänikin varsinkin nuorenpana oli tunne, että jokainen vastaantulija hautoo sadistisia kidutuskeinoja varalleni. Näin ei sittenkään ollut, näin jälkikäteen ajateltuna:D

No ei mulla kyllä ihan tuollasta ole ollut koskaan...

Ap

Vierailija
16/18 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin kyttääjämummot juoruaa keskenään "eikö se kakkoskerroksen likka käy töissä ollenkaan kun kaiket päivät on kotona".

Jos nämä mummot olisi hereillä 21-06 välisenä aikana niin ne huomaisi että käyn yötöissä :D

Mutta enhän mä sitä viitsi niille paljastaa.

v**tuako se kuuluu kellekkään vaikka et missään käviskään. Toi on just niin rasittavaa täälläkin SOPPEENMÄESSÄ eräässä talossa. Siis juorunneet niin kaikkialle että vedetty naapuruston teinitkin mukaan.. Osa ihmisistä käyttäytyy niin oudosti nykyään. Ootetaan että päästään pian muuttamaan täältä pois.

Mä oikeesti tykkäsin ensin näistä kaikista naapureista.. Nykyään tekee pahaa. Kyttäystä, kyttäystä ja asioiden tonkimista.

Vierailija
17/18 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😉😳

tottakai, terkkuja!

Vierailija
18/18 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin käymään tutun luona kerran ja sitten tutun uusi miesystävä joutui vankilaan hetkeksi pari kuukautta sen jälkeen. Ennen sinne vankilaan joutumista oli tunne, että joku tarkkailee minuakin ja puhelintani kuunneltiin. En tiedä mikä oli rikos, mutta lyhyt vankilakeikka. Toivottavasti minua ei liitetä mihinkään rikolliseen, koska en tiedä mistään mitään, kuulin vain tämän oudon jutun. Toivottavasti mies ei enää tee sellaista mistä joutui vankilaan.

Tietokoneessanikin on jotakin outoa aika ajoin. Fontti muuttu ja tietokone hidastelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi