Asperger ja seksi
Voiko asperger seksiä harrastaa? Tuntuuko se samalta, kuin muidenkin seksi? Voisitko harrastaa aspergerin kanssa seksiä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen aspergermiehen 20v kanssa ja ei olla kertaakaan harrastettu seksiä ja aina kun otan asian puheeksi joko voitais tehdä jotain parisuhde juttuja muutakin kuin pussailla, niin joko suuttuu tai vaihtaa pikkuhiljaa puheenaihetta sekä itse ei puhu koskaan seksistä, romantiikasta, läheisyydestä jne. joudun aina itse puhumaan ja vastaa niihin lähes poikkeuksetta ympäripyöresästi tai suuttuu ja on että olet kysynyt ennenkin vaikka en ole saanut koskaan kunnollläisia vastauksia..
Kannattais erota, jätä se sika!
onko assinaisellasi tai sinulla nainen näitä;
eri syistä kuormitus vaatii omaa tilaa, viis siitä sovitusta seksi illasta ym. kahdestaan. kiinnostus lopahtaa äkkiä.
liitännäissairraudet, autonomiset suolisto kilppari jne.
esileikki ja leikillinen seksi vaikeaa, osaa kyllä totuttuaan tietys asiat mut seksistä kuin puuttuisi joku tunneside väliltä. esim seksin jälkeen sama lähteekö vierestä pois.
kroppa ei erityisen kurvikas, estrogeenikatoa
kammoksuu tiettyjä normiasioita,(yli/aliaistit?) on mielestään empaattinen muttei toisaalta taas ollenkaan. oikeuksistaan ja huomiosta pitää kiinni.
Seurustelen aspergermiehen 20v kanssa ja ei olla kertaakaan harrastettu seksiä ja aina kun otan asian puheeksi joko voitais tehdä jotain parisuhde juttuja muutakin kuin pussailla, niin joko suuttuu tai vaihtaa pikkuhiljaa puheenaihetta sekä itse ei puhu koskaan seksistä, romantiikasta, läheisyydestä jne. joudun aina itse puhumaan ja vastaa niihin lähes poikkeuksetta ympäripyöresästi tai suuttuu ja on että olet kysynyt ennenkin vaikka en ole saanut koskaan kunnollläisia vastauksia..