Apua vaimolle ja minulle anaaliseksin suhteen
Aloitan kertomalla taustat.
Eli viime maanantaina menin normaalisti töihin (levyseppähitsaaja). Ruokatauolla menin hörppäämän kahvit missä oli kaksi työkaveriani joiden kanssa olen myös vapaa-ajalla tekemisissä silloin tällöin. Join siinä kahvipöydässä normaalisti kahvia kun kaverini Pekka alkoi puhua eilisillan sänkypuuhista vaimonsa kanssa. Sanoi vaimonsa tykkäävän ''hitosti ottaa perseeseen'' johon Ville nauroi päälle ''Onhan se hyvää, mutta mun akka ei anna kun harvoin''. En keksinyt itse mitään kommentoitavaa aiheeseen liittyen ja tavallaan jäädyin ja koitin pitää katseeni sanomalehdessä.
Jotain he siinä naureskelivat ja yhtäkkiä tuli hiljaista ja Pekka kysyi minulta ''No ootkos sinä Jussi saanut milloin viimeeksi persettä vaimoltas''?
Vastasin ''En ole koskaa saanut vaimoltani tai keneltäkään muultakaan persettä''. Silloin Pekka ja Ville katsoivat toisiaan ja räjähtivät nauramaan. Menin naamasta ihan punaiseksi ja tuntui kuinka oli vaikeaa saada happea. Poistuin kahvipöydästä ja menin jatkamaan hommia etuajassa. No tein siinä sitten niitä hommia ja näin vähän väliä kun tämä Pekka Ville ja joku kolmas henkilö joka oli ilmeisesti pajalla käymässä (en tunne häntä) juttelivat keskenään ja välillä katsoivat minua naureskellen. Oli vaikea tehdä hommia kun tuntui, että joku koko ajan katsoi minua.
No seuraavana päivänä sitten menin normaalisti töihin ja hitsausmaskiini oli tehty tussilla perseen kuva ja teksti ''Get some''. Myös kahvimaitooni oli piirretty perseen kuva. Pekka myös kysyi monta kertaa sinä päivänä ärsyttävä virne naamalla '' no ootko saanu peppua''? En vastannut mitään hänelle.
Koko viikko on nyt ollut erillaista naureskelua ja vittuilua heidän osaltaan, että ajattelin huomenna kysyä vaimolta sitä peppua, mutta miten minä kysyn? En ole koskaan kokeillut peppua ja ei ole tullut aikaisemmin mieleen edes kysyä ja ei ole vaimokaan sinne pyytänyt mitään koskaan laittamaan. Miten minä sitä kysyn?
Sori jos teksti on sekava on vähän ahdistunut olo tässä.
Kommentit (22)
Ei jumalauta mikä jonne jos ei ole persettä saanut..
Minä annan neuvot.
Opettele uudenlainen virnistys peilin edessä. Tämä on tärkeä jatkon kannalta. Sitten viettelet vaimon sänkyyn, ja takaapäin pitäisi saada. Aiemmin hankkimaasi liukastetta kullinnuppiin lorautat, pyydät vaimoa katsomaan naamaasi ja teet tämän uudenlaisen virnistyksen hänelle. Sen jälkeen heti pian kairautat vaimoa kakkoseen. Yllätyksellisyys voi lopettaa hommat siihen paikkaan, kolohan on ensisijaisesti ulostusta varten ihmiseen suunniteltu. Myös vaimon mielipide voi olla kielteinen. No, kakkonen on kuitenkin nyt korkattu, ja vaimosi on oppinut uuden virneesi. Seuraavilla kerroilla vaimosi ehdollistuu tähän virneeseen. Virneen voit opettaa myös Villelle ja Pekalle, ehdollistamalla tietenkin. Pajalta löytynee vaseliinia avuksi.