Apua vaimolle ja minulle anaaliseksin suhteen
Aloitan kertomalla taustat.
Eli viime maanantaina menin normaalisti töihin (levyseppähitsaaja). Ruokatauolla menin hörppäämän kahvit missä oli kaksi työkaveriani joiden kanssa olen myös vapaa-ajalla tekemisissä silloin tällöin. Join siinä kahvipöydässä normaalisti kahvia kun kaverini Pekka alkoi puhua eilisillan sänkypuuhista vaimonsa kanssa. Sanoi vaimonsa tykkäävän ''hitosti ottaa perseeseen'' johon Ville nauroi päälle ''Onhan se hyvää, mutta mun akka ei anna kun harvoin''. En keksinyt itse mitään kommentoitavaa aiheeseen liittyen ja tavallaan jäädyin ja koitin pitää katseeni sanomalehdessä.
Jotain he siinä naureskelivat ja yhtäkkiä tuli hiljaista ja Pekka kysyi minulta ''No ootkos sinä Jussi saanut milloin viimeeksi persettä vaimoltas''?
Vastasin ''En ole koskaa saanut vaimoltani tai keneltäkään muultakaan persettä''. Silloin Pekka ja Ville katsoivat toisiaan ja räjähtivät nauramaan. Menin naamasta ihan punaiseksi ja tuntui kuinka oli vaikeaa saada happea. Poistuin kahvipöydästä ja menin jatkamaan hommia etuajassa. No tein siinä sitten niitä hommia ja näin vähän väliä kun tämä Pekka Ville ja joku kolmas henkilö joka oli ilmeisesti pajalla käymässä (en tunne häntä) juttelivat keskenään ja välillä katsoivat minua naureskellen. Oli vaikea tehdä hommia kun tuntui, että joku koko ajan katsoi minua.
No seuraavana päivänä sitten menin normaalisti töihin ja hitsausmaskiini oli tehty tussilla perseen kuva ja teksti ''Get some''. Myös kahvimaitooni oli piirretty perseen kuva. Pekka myös kysyi monta kertaa sinä päivänä ärsyttävä virne naamalla '' no ootko saanu peppua''? En vastannut mitään hänelle.
Koko viikko on nyt ollut erillaista naureskelua ja vittuilua heidän osaltaan, että ajattelin huomenna kysyä vaimolta sitä peppua, mutta miten minä kysyn? En ole koskaan kokeillut peppua ja ei ole tullut aikaisemmin mieleen edes kysyä ja ei ole vaimokaan sinne pyytänyt mitään koskaan laittamaan. Miten minä sitä kysyn?
Sori jos teksti on sekava on vähän ahdistunut olo tässä.
Kommentit (22)
No kysyt vaimolta, miten olisi tämmöinen juttu, jos kokeltaisiin? Apteekista aloe vera-liukkaria ja pari lasia viiniä. Ja varovasti edeten, niin että olette jo kunnon touhuissa.
Vierailija kirjoitti:
No kysyt vaimolta, miten olisi tämmöinen juttu, jos kokeltaisiin? Apteekista aloe vera-liukkaria ja pari lasia viiniä. Ja varovasti edeten, niin että olette jo kunnon touhuissa.
Ei jotenkin kehtaisi kysyä tai tiehä miten kysyisi ja ei eteenkään kehtaisi apteekkiin mennä ostamaan mitään liukuvoiteita, kun ne aina hyökkää sieltä ja kysyy mitä saisi olla.
Aloittaja
Ja nämä vittuilijat olivat AIKUISIA työkavereita? Oletko varma ettei kyseessä ollut 15v TETtiläiset???
Jos juttu on tosi niin jätä vaimosi perse rauhaan ja sano jätkille että mielestäsi persepano on homojen hommaa.
missä se seksipalsta on? ennen oli mut ei enää löydy...
Vierailija kirjoitti:
0/5, ei edes miehen kirjoittama. Lisäksi täysin väärällä palstalla, täällä on seksipalsta erikseen.
Olen ihka elävä mies ja täällä lukee aihe vapaa.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä vittuilijat olivat AIKUISIA työkavereita? Oletko varma ettei kyseessä ollut 15v TETtiläiset???
Jos juttu on tosi niin jätä vaimosi perse rauhaan ja sano jätkille että mielestäsi persepano on homojen hommaa.
Joo kyllä, iältään väliltä 30-35v.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin kehtaisi kysyä tai tiehä miten kysyisi ja ei eteenkään kehtaisi apteekkiin mennä ostamaan mitään liukuvoiteita, kun ne aina hyökkää sieltä ja kysyy mitä saisi olla.
Aloittaja
No sitten kyllä voit unohtaa koko jutun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5, ei edes miehen kirjoittama. Lisäksi täysin väärällä palstalla, täällä on seksipalsta erikseen.
Olen ihka elävä mies ja täällä lukee aihe vapaa.
Aloittaja
Älä nyt jaksa Pihtiputaan Raija provota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Onneksi mun mies on mies eikä hiiri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
No silloin vastaat että: "Emännän kanssa ollaan kiinnostuneita B-rapun touhuista. Mitäs tuotetta suosittelisit?". Ei sen vaikeampaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
No sitten kyllä voit unohtaa koko jutun!
No voisiko rypsiöljyä tai voita käyttää? Nehän on ''liukkaita''?
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
missä se seksipalsta on? ennen oli mut ei enää löydy...
Ottaa silmän käteen ja katsoo. Ihan löytyy tuosta "keskustelut"-linkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Oon minäkin mies, mutta en ole koskaan tehnyt mitään tällästa.
Aloittaja
Ostat vaikka netistä dildon ja liukastetta. Sitten vaan otat rennosti ja annat vaimon ottaa ohjat käsiin. Siinä vaimolle ja sulle ohjeita anaaliseksiin.
Seuraavalla kerralla voit kysyä vaimoltasi tahtoisiko hänkin olla vastaanottavana, nythän tiedät miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Aloittaja
Säälittäviä nämä reppanat provoajat jotka jankuttavat provoaan vaikka kaikki näkee ettei se ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Ostat vaikka netistä dildon ja liukastetta. Sitten vaan otat rennosti ja annat vaimon ottaa ohjat käsiin. Siinä vaimolle ja sulle ohjeita anaaliseksiin.
Seuraavalla kerralla voit kysyä vaimoltasi tahtoisiko hänkin olla vastaanottavana, nythän tiedät miltä se tuntuu.
Naiset ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Aloittaja
Säälittäviä nämä reppanat provoajat jotka jankuttavat provoaan vaikka kaikki näkee ettei se ole totta.
Ai no sori kun kysyin. Tältä palstalta on näköjään turha kysyä mitään.
Aloittaja
Onneksi ei meillä ole tuollaisia ongelmia. Nätisti menee joka reikään ihan omasta tahdosta ja molempien ehdoilla, eikä kenenkään painostuksesta. Ja osataan jopa puhua asioista.
Sittenkö meet reteesti duuniin ja kailotat kuuluvaan ääneen, että nyt on persettä saatu!!! Ja näytät luonnollisesti salaa kuvaamasi videon todisteeksi.