Erikoisimmat tapasi kuluttaa aikaa työpäivän aikana?
Mietin, kun tänään huomasin selostavani mielessäni yhden pöytälaatikkokäsikirjoitukseni (harrastan kirjoittamista) avioparin häitä ja rakkaustarinaa Satuhäiden tyyliin. Eli pari itse kertoi taustoistaan, ainakin toisen äiti kertoi jotain, ja kaiken huipuksi pystyin kuvittelemaan ohjelman miesäänen selostamassa tapahtumien kulkua. Ja ihan tiedostamatta tämä alkoi, yks kaks tajusin että että tämä on nyt jotain muuta kuin normaalia ajatusten harhailua.
Miten te muut?
Kommentit (28)
Aamulla meikkaan työpaikan vessassa.Luen päivän lehdet aamukahvin kanssa. Iltapäivällä kun pakolliset työt on tehty ja enää puhelinpäivystys (soi ehkä muutaman kerran tunnissa) niin seikkailen netissä ja usein ostan/myyn torissa tavaroita. Ja myytävät pakkailen valmiiksi töissä lähetystä varten :)
Kiva duuni mutta työaika 8.00-16.00 ja ei yhtään joustoa. Mieluummin kyllä ottaisin liukuvan työajan ja vähemmän omia juttuja työajalla.
Itse teen myös valvomista. Olen uimahallilla lipunmyyjänä. Työ on hyvin, hyvin rauhallista, sitä ei voi tehdä etukäteen eikä takautuvasti.
Olenkin myynyt isot kasat tavaraa eri fb sivuilla.
Joka päivä pakkaan myytävät töihin, otan työpäivän aikana valokuvat, mittaan, usein ne noudetaan töistä.
Töissä on lukemattomia kaappeja joissa voin säilyttää omaisuuttani.
Tavaraa saan jatkuvasti sisaruksieni perheiltä ja heidän ystäviltään, myytävä ei tule koskaan loppumaan.
Olen ollut yli 10 v töissä ja aloin heti myymään huutiksessa, silloin tein ilmoitukset hutaisten kotona ja laitoin ne kuntoon töissä.
Lisäksi olen opiskellut AMK tutkinnon käytännössä töissä, kuten nyt ylemmän tutkinnon.
En vaan halua vaihtaa työnantajaa koska minulla on kertynyt jo pitkät lomat eikä työ ole pitkäveteistä kun teen ilmoituksia.
Marie Kondon tultua pinnalle, nyt myytävää on minulla ehkä pakettiautollinen ja lisää tulee.
Teen töitä ihan tauotta. Mutta silloin tällöin katson hetken lasteni kuvia tai askarteluja ja ajattelen kuinka ihania he ovat.
Pesin työpaikan ikkunat kun oli tarpeeksi tylsää. Ja ei siis tod kuulu työnkuvaan
Vierailija kirjoitti:
Istun paskalla ja nautin kun palkka juoksee!
Tää on muuten totta. Paskalla käyminen pitää ajoittaa työajalle ihan vain siksi, että voi ajatella saavansa siitä palkkaa.
Nukun joka päivä töissä vähintään 2 tuntia, sillä en ehdi nukkua kotona riittäviä yöunia. Loput vajaa 6 tuntia teen töitä. Silti saan aikaan enemmän kun moni 8 tuntia töitä tekevä. Koska työ on itsenäistä, tämä onnistuu kenenkään huomaamatta. Näin on ollut jo 7 vuotta.
Mä lähinnä suunnittelen tulevia juhlia: teemaa, tarjottavia, touhuttavia. Viime aikoina olen suunnitellut häitä. Pidän juhlien suunnittelusta enemmän kuin itse juhlimisesta :)
Tänään laskeskelin dieettipäiviä, tankkauspäiviä, välitavoitteita ja lopullisia tavoitteita. Keskimäärin 120 grammaa päivässä pitäisi saada juhannukseen mennessä pois. Into on kova nyt kun aurinko on tullut esiin.
Olen tehnyt useamman päivän ruoat ja vienyt rasioissa kotiin. Kirjoitellut kirjoituskilpailuihin (ammattiliittojen jäsenlehtien kilpailut parhaita) ja tienannut niillä useamman tonnin ja pari ulkomaanmatkaa. Kirjoittanut joulukortit ja askarrellut niitä. Leiponut yllätyskakut juhliin. Ommellut verhojen käänteet.