Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

164 cm nainen, minkä pituinen miehesi on...

Vierailija
31.03.2016 |

...ja kuinka pitkä toivoisit hänen olevan? Mun poikaystävä on n. 186 cm ja musta tää on just hyvä pituusero :) Jos mies ois eri pituinen kuin nyt, niin mieluummin vähä pidempi kuin lyhempi :D

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

195 cm. Kelpaa sellaisenaan, mutta kyllähän noin iso pituusero tekee joistain asioista vähän hankalampia. Ehkä 10 cm vähemmän olisi aika optimi... en tiedä. Ottaisin tuon joka tapauksessa vaikka olisi 30 cm pidempi tai lyhempi:).

Vierailija
42/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

191 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

181cm. Ja ihan passeli pituus. Yhtään sitä pidemmät miehet ehkä vähän kuvottaa mua. Kerran tapainin sellast 2 metristä ja ällötti halatessa painautua sen rintaa vasten. :D

Vierailija
44/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 163, mies 183cm. Oikein hyvä pituusero, ei liikaa tai liian vähän.

Vierailija
45/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon noin 165 cm ja mies on about 168 cm. Tykkään :)

Vierailija
46/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 162, mies 200. Ollaan kai muiden silmissä hassun näköinen pari, kun kokoero niin huomattava. Mulle on kommentoitu, että pitkät miehet pitää jättää pitkille naisille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

198 cm. Olen kyllä todella pieni mieheeni verrattuna, mutta ei ole pahaa sanottavaa. :D

Vierailija
48/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161 cm ja poikaystävä on 188. Olen seurustellut myös lyhyemmän kanssa ja pituus ei ole ikinä ollu mulle tärkeä juttu, ja olenhan itse lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän