164 cm nainen, minkä pituinen miehesi on...
...ja kuinka pitkä toivoisit hänen olevan? Mun poikaystävä on n. 186 cm ja musta tää on just hyvä pituusero :) Jos mies ois eri pituinen kuin nyt, niin mieluummin vähä pidempi kuin lyhempi :D
Kommentit (48)
181cm. Ja ihan passeli pituus. Yhtään sitä pidemmät miehet ehkä vähän kuvottaa mua. Kerran tapainin sellast 2 metristä ja ällötti halatessa painautua sen rintaa vasten. :D
Minä 163, mies 183cm. Oikein hyvä pituusero, ei liikaa tai liian vähän.
Oon noin 165 cm ja mies on about 168 cm. Tykkään :)
Minä 162, mies 200. Ollaan kai muiden silmissä hassun näköinen pari, kun kokoero niin huomattava. Mulle on kommentoitu, että pitkät miehet pitää jättää pitkille naisille :)
198 cm. Olen kyllä todella pieni mieheeni verrattuna, mutta ei ole pahaa sanottavaa. :D
Olen 161 cm ja poikaystävä on 188. Olen seurustellut myös lyhyemmän kanssa ja pituus ei ole ikinä ollu mulle tärkeä juttu, ja olenhan itse lyhyt.
195 cm. Kelpaa sellaisenaan, mutta kyllähän noin iso pituusero tekee joistain asioista vähän hankalampia. Ehkä 10 cm vähemmän olisi aika optimi... en tiedä. Ottaisin tuon joka tapauksessa vaikka olisi 30 cm pidempi tai lyhempi:).