164 cm nainen, minkä pituinen miehesi on...
...ja kuinka pitkä toivoisit hänen olevan? Mun poikaystävä on n. 186 cm ja musta tää on just hyvä pituusero :) Jos mies ois eri pituinen kuin nyt, niin mieluummin vähä pidempi kuin lyhempi :D
Kommentit (48)
188cm. En ole ikinä viehättynyt lyhyistä miehistä.
194. Onneksi lapset saavat hänen kauttaan vähän pituusgeenejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alle 165cm naiset haluavat välttämättä jonkun heitä 15cm pidemmän miehen? En voi ymmärtää. Korkeimmilla korkkareillakaan ette olisi lähelläkään heidän pituutta (hei kääpiöt - 15cm korot ei muuten lisää teidän pituutta 15cm verran vaan max 11-12cm!)
Typerys :) "Välttämättä". Eiköhän se ole joistain muista asioista kiinni, kuin pituudesta. Siis ainakin useimmilla, onhan heitäkin jotka ei oman mittaiseen saati lyhyempään koskisi, ihan ok sekin, kriteerinsä kullakin. Mua harmittaisi jos jäisi hyvä mies saamatta kun tämmöinen mitätön rajoite haittaisi omassa päässä.
Oon 163cm mutta vastaan silti :D mies on 186cm.
Jaahas, Teletappi-miehet täällä peukuttamassa :D
Olen 164cm ja mies on aika sentilleen saman pituinen.
Ihan hyvän pituinen tuo on, helppo pussata :)
Ainoa mikä joskus häiritsee, että jos laitan korkeat korot, niin mulle tulee amatsoni-olo :D
Olen hieman lyhyempi kuin 164 cm, mies on 191 cm. Pituuseroa on vähän liikaakin mielestäni, sängyssä tietyt asennot hankalia. En silti jättäisi miestä, koska on liian pitkä ;D
Olen juuri tuon 164 cm. Mies on 187 cm. Se on melkeinpä liian paljon, esim seksissä rajoittaa asentojen määrää. Aiemmat miehet olleet lyhyempiä. Mutta pituus on minulle noin muuten todella toisarvoinen seikka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alle 165cm naiset haluavat välttämättä jonkun heitä 15cm pidemmän miehen? En voi ymmärtää. Korkeimmilla korkkareillakaan ette olisi lähelläkään heidän pituutta (hei kääpiöt - 15cm korot ei muuten lisää teidän pituutta 15cm verran vaan max 11-12cm!)
Nii i, mietippä sitä. Varo ettei mee yöunet tätä pohtiessa.
Oon 164 ja mies 202. Pakko myöntää, että hankalaa on. Pussailtaessa täytyy vetää kauluksista alas ja olla varpaillaan, seksiasennoissakin joutuu säätämään. Toisaalta tulee hyvin naisellinen ja pieni olo hänen vierellään, mutta hänen pituutensa herättämä huomio on hieman kiusallista.
Edellinen mis oli 167cm, ääripäästä toiseen siis menty! Lyhyemmän kanssa oli kaikki läheisyys helpompaa ja seisoen jutellessa näkee silmät. Toisaalta tuli itselle hänen vierellään iso olo ja varsinkin korkkarit jalassa.
No minä en ihan 164cm ole (162) mutta mies on n. 165. Mitään muuta vikaa en oikeastaan keksi kuin että olisi kiva vähän useammin käyttää korkokenkiä, ja miehen kanssa liikkuessa se ei oikein onnistu koska tuntuu vain niin hölmöltä olla häntä pidempi.
Miksi alle 165cm naiset haluavat välttämättä jonkun heitä 15cm pidemmän miehen? En voi ymmärtää. Korkeimmilla korkkareillakaan ette olisi lähelläkään heidän pituutta (hei kääpiöt - 15cm korot ei muuten lisää teidän pituutta 15cm verran vaan max 11-12cm!)