Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

164 cm nainen, minkä pituinen miehesi on...

Vierailija
31.03.2016 |

...ja kuinka pitkä toivoisit hänen olevan? Mun poikaystävä on n. 186 cm ja musta tää on just hyvä pituusero :) Jos mies ois eri pituinen kuin nyt, niin mieluummin vähä pidempi kuin lyhempi :D

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alle 165cm naiset haluavat välttämättä jonkun heitä 15cm pidemmän miehen? En voi ymmärtää. Korkeimmilla korkkareillakaan ette olisi lähelläkään heidän pituutta (hei kääpiöt - 15cm korot ei muuten lisää teidän pituutta 15cm verran vaan max 11-12cm!)

Vierailija
22/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

193 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

188cm. En ole ikinä viehättynyt lyhyistä miehistä.

Vierailija
24/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

193cm ja juuri sopiva:)

Vierailija
25/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

194. Onneksi lapset saavat hänen kauttaan vähän pituusgeenejä.

Vierailija
26/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alle 165cm naiset haluavat välttämättä jonkun heitä 15cm pidemmän miehen? En voi ymmärtää. Korkeimmilla korkkareillakaan ette olisi lähelläkään heidän pituutta (hei kääpiöt - 15cm korot ei muuten lisää teidän pituutta 15cm verran vaan max 11-12cm!)

Typerys :) "Välttämättä". Eiköhän se ole joistain muista asioista kiinni, kuin pituudesta. Siis ainakin useimmilla, onhan heitäkin jotka ei oman mittaiseen saati lyhyempään koskisi, ihan ok sekin, kriteerinsä kullakin. Mua harmittaisi jos jäisi hyvä mies saamatta kun tämmöinen mitätön rajoite haittaisi omassa päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 163cm mutta vastaan silti :D mies on 186cm.

Vierailija
28/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Teletappi-miehet täällä peukuttamassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 159 cm ja mies 195 cm

Vierailija
30/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

184, just hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164cm ja mies on aika sentilleen saman pituinen.

Ihan hyvän pituinen tuo on, helppo pussata :)

Ainoa mikä joskus häiritsee, että jos laitan korkeat korot, niin mulle tulee amatsoni-olo :D

Vierailija
32/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

185cm. Hyvä pituus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman lyhyempi kuin 164 cm, mies on 191 cm. Pituuseroa on vähän liikaakin mielestäni, sängyssä tietyt asennot hankalia. En silti jättäisi miestä, koska on liian pitkä ;D

Vierailija
34/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuon 164 cm. Mies on 187 cm. Se on melkeinpä liian paljon, esim seksissä rajoittaa asentojen määrää. Aiemmat miehet olleet lyhyempiä. Mutta pituus on minulle noin muuten todella toisarvoinen seikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alle 165cm naiset haluavat välttämättä jonkun heitä 15cm pidemmän miehen? En voi ymmärtää. Korkeimmilla korkkareillakaan ette olisi lähelläkään heidän pituutta (hei kääpiöt - 15cm korot ei muuten lisää teidän pituutta 15cm verran vaan max 11-12cm!)

Nii i, mietippä sitä. Varo ettei mee yöunet tätä pohtiessa.

Vierailija
36/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 164 ja mies 202. Pakko myöntää, että hankalaa on. Pussailtaessa täytyy vetää kauluksista alas ja olla varpaillaan, seksiasennoissakin joutuu säätämään. Toisaalta tulee hyvin naisellinen ja pieni olo hänen vierellään, mutta hänen pituutensa herättämä huomio on hieman kiusallista.

Edellinen mis oli 167cm, ääripäästä toiseen siis menty! Lyhyemmän kanssa oli kaikki läheisyys helpompaa ja seisoen jutellessa  näkee silmät. Toisaalta tuli itselle hänen vierellään iso olo ja varsinkin korkkarit jalassa.

Vierailija
37/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ihan 164cm ole (162) mutta mies on n. 165. Mitään muuta vikaa en oikeastaan keksi kuin että olisi kiva vähän useammin käyttää korkokenkiä, ja miehen kanssa liikkuessa se ei oikein onnistu koska tuntuu vain niin hölmöltä olla häntä pidempi.

Vierailija
38/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm, just sopiva.

Vierailija
39/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 164cm, mies 194cm.

Vierailija
40/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

174

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän