164 cm nainen, minkä pituinen miehesi on...
...ja kuinka pitkä toivoisit hänen olevan? Mun poikaystävä on n. 186 cm ja musta tää on just hyvä pituusero :) Jos mies ois eri pituinen kuin nyt, niin mieluummin vähä pidempi kuin lyhempi :D
Kommentit (48)
itse olen ehkä 175cm, naisystäväni noin 155cm
Öö kai jotain väliltä 175-180 cm. Passeli kuitenkin, eikä sillä niin väliäkään. Mukava mies. <3
180
On hyvä ero kun pystyn käyttämään korkkareita ja silti mies vähän pidempi.
Olen 162 ja mies 187. Ei ongelmia pituuserossa vaikka minulla onkin joskus 15 cm korkkarit. Toki niissä on korokepohjaa sellaiset 4 cm. Ja makuukammarissakin ero on vain hyvä asia. Eteisessä seisaaltaan on vähän hankalaa, onnistuu pidempään vain takaa, mutta kuka sitä nyt eteisessä???
173. Täydellistä. Korkokengät jalassa olen sopivalla korkeudella seinää vasten naimiseen :)
176 cm. Täydellinen pituus mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
...ja kuinka pitkä toivoisit hänen olevan? Mun poikaystävä on n. 186 cm ja musta tää on just hyvä pituusero :) Jos mies ois eri pituinen kuin nyt, niin mieluummin vähä pidempi kuin lyhempi :D
Hirvee hongankolistaja :o
192 cm, ihan hyvä pituus, mutta ei tuolla itselleni ole merkitystä. Olen ollut ihastunut myös itseni pituisiin miehiin.
189. Hyvä on kun yltää vaihtamaan lamput ja vaatekaapit on helppo jakaa niin että mä saan alakaapit ja se yläkapit. Káikki tila tulee hyvin käyttöön kun operoidaan eri korkeuksilla ;)
193 cm ja mie 162. Ihanaa kun kantelee sylissään kuin uljas prinssi puppernikkeli ja ottaa rajusti bemarin takapenkillä. Tui tuii
172cm tai jotain, juurikin sopiva <3 Pidän lyhyehköistä miehistä muutenkin, ja näytämme sopusuhtaiselta yhdessä :)
En ole noin pitkä, mutta mieheni on 193 cm. Suoraan sanottuna hankalaa, kokoero on muutenkin silmiinpistävä, seksin harrastaminen ja suuteleminen on hankalaa välillä.
Exät ovat olleet lyhyempiä, 165cm, 176cm ja 179cm. Oli helpompaa. Mutta eipä se pituus ratkaiseva piirre ole.
Oon 165cm ja poikaystävä vähän alle 180cm
188 cm. En muuttaisi pituutta mihinkään suuntaan, on juuri sopiva :)
n. 170cm. Juuri sopiva pituus.