Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Löisin jos olisit mies"

Vierailija
30.03.2016 |

Riitelimme viikonloppuna miehen kanssa. Eräästä jutusta provoisoituneena hän tokaisi minulle asiaan liittyen, että jos olisin mies niin hän löisi minua :o Mielipiteitä? Pitäisikö mun olla huolissaan vai oliko tuo nyt vaan tyhmä kommentti, joka ei ehkä tarkoittanut sen kummempaa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies laittoi mäkättävän akan järjestykseen ja tulit tänne parkumaan. Ennen oli laillista hakata oikuttelevaa vaimoa vitsalla mikä ei saanut olla pikkurilliä paksumpi, vois toimia vieläkin, jäis monet riidat riitelemättä.

No sinähän se oletkin oikea henkisen hyvinvoinnin ja tasapainoisen parisuhteen äänitorvi. Mahdat olla suuresti lähimmäistesi ihailema ja rakastama henkiöö... Onko päähäsi pälkähtänyt, että aika moni sellainen asia, joka ennen oli luvallista ja nykyään ei, on kielletty ihan hyvästä syystä? 

Itseasiassa minä olen kaikkien ihmisten vihaama, koska huulieni välistä totuuden sanat lentävät ja me kaikki tiedämme, että ihmiset vihaavat totuutta.

T: Ei vitsa tapa

Minä olisin halukas leipomaan turpasi niin turvoksiin, että ihmiskunta saisi hetken rauhan kun töröhuuliesi välistä ei tulisi enää ainoatakaan idiootin kommenttia vähään aikaan.

Lovely.

Vierailija
22/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, lyöminen on älytöntä olipa kyseessä nainen tai mies. Mietin vaan että pitäisköhän mun tässä miettiä, että voisko mies sitten olla muakin kohtaan väkivaltainen, jos sanoo tuollasta... ap.

Pitäisi. Jos on valmis olemaan väkivaltainen muita kohtaan niin on myös valmis olemaan väkivaltainen sinua kohtaan (ja todennäköisesti onkin sitä jossain vaiheessa). Itse etsisin sivistyneemmän, turvallisemman ja tasokkaamman miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, lyöminen on älytöntä olipa kyseessä nainen tai mies. Mietin vaan että pitäisköhän mun tässä miettiä, että voisko mies sitten olla muakin kohtaan väkivaltainen, jos sanoo tuollasta... ap.

En osaa arvioida kun en miestä tunne. Enkä tiedä, millainen riita tarkalleen oli. Mutta siitä ei ole mitään epäilystä, että hän haluaa väkivallalla uhkailemalla hallita sinua. Sinusta itsestäsi on kiinni, annatko hänen tehdä sen.

Vierailija
24/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies laittoi mäkättävän akan järjestykseen ja tulit tänne parkumaan. Ennen oli laillista hakata oikuttelevaa vaimoa vitsalla mikä ei saanut olla pikkurilliä paksumpi, vois toimia vieläkin, jäis monet riidat riitelemättä.

No sinähän se oletkin oikea henkisen hyvinvoinnin ja tasapainoisen parisuhteen äänitorvi. Mahdat olla suuresti lähimmäistesi ihailema ja rakastama henkiöö... Onko päähäsi pälkähtänyt, että aika moni sellainen asia, joka ennen oli luvallista ja nykyään ei, on kielletty ihan hyvästä syystä? 

Itseasiassa minä olen kaikkien ihmisten vihaama, koska huulieni välistä totuuden sanat lentävät ja me kaikki tiedämme, että ihmiset vihaavat totuutta.

T: Ei vitsa tapa

Minä olisin halukas leipomaan turpasi niin turvoksiin, että ihmiskunta saisi hetken rauhan kun töröhuuliesi välistä ei tulisi enää ainoatakaan idiootin kommenttia vähään aikaan.

Lovely.

Pyytäisin, että näitä törkyjuttuja ei kommentoitaisi. Ne jäävät näkyviin noissa lainauksissa senkin jälkeen, kun pyynnöstä poistetut asiattomat kommentit on hävitetty.

Vierailija
25/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ei muuten ymmärrä, että rajansa kaikella päänaukomisella, jos olisivat miehiä ja soittaisivat suutansa samaan tyylin saisivat turpaansa. Vain nainen voi selvitä monista tilanteista koskemattomana, miehen kimppuun olisi jo käyty, mutta ei kannata tuohonkaan sokeasti luottaa.

Vierailija
26/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo sentään parempi kuin mitä minulle uhiteltiin; "Olen minä ennenkin naisia lyönyt!"  ... D:

Vierailija
27/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis kertoi arvostavansa sinua ja naissukupuolta niin paljon, ettei lyö vaikka vastaavan tilanteeseen miehen kanssa jouduttuaan löisi. Siis ei uhkaillut, kertoi ärsytyskynnyksensä ylittyneen oikein tosissaan, mutta kunnioittaa sinua. Ja sinä täällä itket nyt....?

Mies on väkivaltainen idiootti, joka ei näe mitään muuta keinoa ratkoa ongelmia. Tuo on ihan suora ja teeskentelemätön uhkaus ja kiristystä. Naurettavaa hölistä jotain kunnioituksesta.

Vierailija
28/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ei muuten ymmärrä, että rajansa kaikella päänaukomisella, jos olisivat miehiä ja soittaisivat suutansa samaan tyylin saisivat turpaansa. Vain nainen voi selvitä monista tilanteista koskemattomana, miehen kimppuun olisi jo käyty, mutta ei kannata tuohonkaan sokeasti luottaa.

Jotkut miehet eivät ymmärrä, että hekään eivät voi aukoa päätään miten huvittaa. Miehet luottavat liikaa siihen, että nainen ei olisi väkivaltainen. Mies voi esim. naisen hakattuaan syödä tämän valmistamaa ruokaa miettimättä. Mutta pippuri on voitu korvata jollain muulla. Ja nukkuessa on isokin mies avuton kuin lapsi. Miettikää sitä, miehet jotka soitatte suutanne.

Vierailija
29/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap. . olet saanut exäni omaksesi. ja voin kertoa, että se lyö sua vielä. Noin se mullekin alkuun sanoi.

Vierailija
30/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos ap. mitä tapahtui ennen kuin mies noin sanoi?  Riippuu vähän siitä, miten suhtautua.

Oma mieheni nimittäin sanoi noin ilman mitään oikeaa syytä. Sen sijaan tiedän naisia, jotka lyövät ensin, heittelevät astioita päin naamaa ja huutavat pää punaisena ja sitten ihmettelevät kun rauhallinen mies sanoo noin.

Että olis kiva tietää.

Vierailija
31/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että olet aika superbitch mutta miehesi tossukka. Löisin jos olisit naiseni. Ja sitten kurlaisit palleja pohjanmaan kautta.

Vierailija
32/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos ap. mitä tapahtui ennen kuin mies noin sanoi?  Riippuu vähän siitä, miten suhtautua.

Oma mieheni nimittäin sanoi noin ilman mitään oikeaa syytä. Sen sijaan tiedän naisia, jotka lyövät ensin, heittelevät astioita päin naamaa ja huutavat pää punaisena ja sitten ihmettelevät kun rauhallinen mies sanoo noin.

Että olis kiva tietää.

Ilman mitään syytä? :D Joo, varmaan perunoita kuoriessa sillai mietteissään tokaisi. Jos mies sanoo noin, nainen on pahanluokan nartukka. Poikkeuksetta.

Vierailija
33/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnista vetoa että ap sai miehen suuttumaan ihan aiheesta?

Vierailija
34/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä muuten noin yleensä on, että pitää vittuilla ja aukoa päätä niin pahasti, että jonkun täysin rauhallisen ihmisen saa menettämään hermonsa. Sitten kun ne hermot menee kuin taikaiskusta naisesta tulee viaton uhri ja enkeli, ilman mitään vastuuta omista tekemisistä. Mies on tietty hirviö, naistenhakkaaja, demoni kun miehelläkin on tunteet.

Vierailija
35/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että tein itsekin tätä ennen jotain typerää. Heitin miestä rintaan tiskiharjalla. Mutta en mitenkään kovasti, lähinnä vitsillä. Mutta ei ollut fiksua minultakaan. Ja koko riita alkoi siitä, että mies suuttui kun en ollut kertonut päivän suunnitelmistani, enkä ollut kotona kun hän tuli töistä. Olin kahvilla ystävättäreni kanssa. Ap.

Vierailija
36/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä saattaa ollakin jos samankaltaisia tilanteinta tulee tarpeeksi usein. Tyttöystäväni on todella aggressiivinen ja käy usein kimppuun jos asiat eivät mene niinkuin hän haluaisi. Häneltä ei ikinä mitään varotuksia tule vaan väkivalta tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Vierailija
37/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että tein itsekin tätä ennen jotain typerää. Heitin miestä rintaan tiskiharjalla. Mutta en mitenkään kovasti, lähinnä vitsillä. Mutta ei ollut fiksua minultakaan. Ja koko riita alkoi siitä, että mies suuttui kun en ollut kertonut päivän suunnitelmistani, enkä ollut kotona kun hän tuli töistä. Olin kahvilla ystävättäreni kanssa. Ap.

Aika paha virhe ap. Jos et halua aggressiivistä suhdetta, älä käyttäydy noin, edes vitsillä.

Vierailija
38/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paha virhe ap. Jos et halua aggressiivistä suhdetta, älä käyttäydy noin, edes vitsillä.

Tiedän, enkä aio jatkossa tehdä tuota enää. Mutta oliko mielestänne miehen kommentti hyväksyttävä tuosta syystä? Ap.

Vierailija
39/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, enkä aio jatkossa tehdä tuota enää. Mutta oliko mielestänne miehen kommentti hyväksyttävä tuosta syystä? Ap.

Ei mielestäni ole hyväksyttävä. Mutta eipä oma käytöksesikään kaksista ollut.

Vierailija
40/40 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyväksyttävä. Ärsytit miehesi äärirajoille. Seuraava kerta todennäköisesti päättää suhteenne, joten kannattaa miettiä myös omaa käytöstä. Tuo sanonta tarkoittaa vain sitä, että miehesi kunnioittaa naisia ja jos olisit mies niin sinut olisi jo laitettu fyysisen voiman avulla kuriin tai vastaamaan tekosistasi. Mielenkiintoista että naiset kuvittelevat voivansa solvata ja kohdella huonosti miehiä ilman mitään seuraamuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä