Nykyajan naisille kelpaa vain varakas kaiken kustantava mies, vaikka väittävät muuta
Minulla on kaksi suhdetta 6vuoden sisään kaatunut siihen, että hyvästä asemastani ja työstäni huolimatta, en kykene maksamaan naiselle satojen eurojen vaateostoksia joka kuukausi ja silloin tällöin tonnin parin laukkuja. Naiset ovat saaneet asua hienossa talossani ilmaiseksi, toiselle ostin jopa uuden pienen audin, toisella oli työsuhdeauto. Kummallakin naisella ok palkkainen työ ja silti olivat korviaan myöden luottokortti veloissa.
Ja kyse siis aikuisista 35-41-vuotiaista naisista.
Kumpikin nainen näytti ulospäin menestyneiltä, antoivat muille kuvan, että pärjäävät hyvin elämässä (myös minulle tapailuaikana).
Toinen vielä petti minua putkimiehen kanssa ja muuhun tämä putkimies ei olisi kuulemma kelvannutkaan, mutta oli niin paksu kalu ettei voinut kuulemma elää ilman sitä.
Usko mennyt nykyajan naisiin ja pinnallisuuteen. Minulle on ihan sama millainen työ/tausta naisella on, kunhan kykenisi normaaliin elämään eikä vaatisi mieheltä niin paljon.
Kommentit (22)
Niitä kaiken kustantavia miehiä on vain niin vähän tarjolla:)
Mun rahoilla ostettiin ekan talon tontti ja yhdessä rakennettiin. Tilit on yhteisessä käytössä ja tällähetkellä tienaan puolta vähemmän kuin mies. So what? Eiköhän meillä ole lopulta puntit aika tasan...
No tiedäthän millaisia naisia ostetaan rahalla.