Laihduttajat, vappumenunne?
Haluaisin laittaa jotain kivaa syötävää kahdelle teinille ja itselleni..Pojat saa munkkinsa ja simansa... Minä olen laihdutuskuurilla, vaikea lihavuus. Joten urakkaa riittää.
Laittakaa tähän herkkuja jota voisi sormisyödä ja jotka kävisi teineille?
Kommentit (11)
Suolatikkuja, pop cornia, porkkanatikkuja, tankoparsaa, 2% kermaviilikastiketta. Nuo nyt ainakin tuli mieleen.
Kinkkupiirakka. Uuniperuna täytteellä. Muffinssit.
Mitä teette uuniperunan täytteeksi teineille? Mun pojat ei osaa syödä majoneesia eikä kermaviiliä. Ideoita?
Parsakaali, varhaiskaali, porkkana löytyy omalta menuultani.
Älä laihduta, vaan ota käyttöön tavallinen lautasmalli. Kieltäytymällä kaikesta sinä vain jojoilet ja paino kohoaa yhä korkeampiin lukemiin, tutkitusti.
Osta vapuksi samaa kuin ennenkin, mutta kaikkea vain pieni annos. Et sinä liho syömällä minipussin sipsejä, jos niitä haluat syödä, mutta täytä vatsaasi myös hedelmillä ja kasviksilla sen lisäksi.
Tee erilaisia salaatteja, joihin et kuitenkaan lorauta desiä öljyä tai kastikkeita, vaan laita kastike erikseen ja jokainen ottaa siitä sen verran kuin haluaa. Perunasalaattia ja nakkeja sitten lisäkkeen verran.
Kiitos kannustuksesta. Joo todellista ruokaremonttia kaipaan. Olen syönyt terveellistä ruokaa mutta aivan LIIKAA.
Edelleen saa laittaa ideoita.
Ap
Minä olen päättänyt vähentää sokerin minimiin. Panostan oikeaan ruokaan. Karkki-, limsa ja sipsirahoilla saa ostettua broilerin rintafileet, lehtipihviä ym. Siihen salaattia ym lisuketta. Muutenkin panostan ruokaan. Herkkuihin on mennyt reilu 10€ viikossa. Silllä saa jo vaikka mitä herkkruokaa.
Mä pidän tänään ja torstaina kalorit 1000:ssa joten huomenna ja ylihuomenna voin syödä edemmän.
Huomenna päivällinen kirkasta perunasalaattia ja bratwurstia, kahvin kanssa munkkipossu. Nuo yhteensä n1000kcal. Aamu ja iltapala yhteensä 321kcal.
1321
Ylihuomenna sama aamu/iltapala mutta ruuaksi nachopelti ja jälkkäriksi tippaleipä
Päivä yhteensä 1170kcal
Näköjään voin syödä vähän lounastakin:) Vaikka voileivän
Kirkas perunasalaatti. Kanaa oheen.
Yöks