Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vielä sanoa yhden asian aiheesta talkki!!!!!

30.03.2016 |

Minun mielestäni ihminen, jonka bmi on 24-25 on läski. Minun mielestäni ihminen, joka joutuu käyttämään talkkia reisissä välttääkseen hiertymät on läski. Nämä ovat minun mielipiteitäni ja minulla on oikeus ajatella näin ja ilmaista ne. Teidän pitää hyväksyä se, että on ihmisiä, joiden ajatusmaailma on tämä. Samalla tavalla minun pitää hyväksyä se, että te pidätte minun tavoittelemaa bmitä rumana ja sekopäisenä. Minun pitää myös hyväksyä se, että pidätte minun ihannoimiani malleja luukasoina. Kaikki eivät koskaan voi olla samaa mieltä asioista ja TEIDÄN pitää ymmärtää, että kyse on NÄKEMYSEROISTA. Peace! ✌🏻️✌🏻✌🏻

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

28: Tämä on juuri se mitä haluan teidän tekevän! Hyväksyvän, että minulla on oikeus ajatuksiini. Jokaisella on.

29: Aliravitut eläimet ovat järkyttävä näky.

Miksi aliravitut eläimet ovat järkyttävä näky, mutta aliravitut ihmiset ihqja?

Kuvat aliravituista ihmisistä ovat yhtä järkyttäviä.

Eli myönnät bmi 15 olevan epäterve?

Minun mielestäni se ei ole epäterve vaikka se sellaiseksi luokitellaan. Te voitte pitää sitä epäterveenä. Taas, näkemysero, joka tulee vain hyväksyä.

Mutta tällainen ihminen on aliravittu ja sanoit niiden olevan järkyttävä näky? Nyt menee puheet kyllä niin ristiin rastiin että...

Vierailija
42/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet tehnyt minusta jo kolme aloitusta. En kiinnosta edes itseäni niin paljoa.

Kertoo ihan tarpeeksi ssss:n kieroutuneesta ajatusmaailmasta. Kummallista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

28: Tämä on juuri se mitä haluan teidän tekevän! Hyväksyvän, että minulla on oikeus ajatuksiini. Jokaisella on.

Minun mielestäni se ei ole epäterve vaikka se sellaiseksi luokitellaan. Te voitte pitää sitä epäterveenä. Taas, näkemysero, joka tulee vain hyväksyä.

Jos jostakusta sitten BMI 40 on ihana ja tavoiteltava olotila, niin sun pitää sitten vain hyväksyä se, vaikka se on epätervettä. Miksi sun on sitten niin vaikeaa hyväksyä se, että mä käytän talkkiani reisieni välissä?

Vierailija
44/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

44&45: Ammattiloukkaannutko taas? Olen tehnyt aiheesta läski&talkki monta aloitusta. En ole tehnyt sinun vartalostasi ainuttakaan aloitusta enkä kommenotoinut sitä kertaakaan. Koeta jo hyväksyä, että meidän näkemyksemme eivät kohtaa aiheesta läski ja talkki.

Jos sinä jankutat aiheesta avaus toisensa jälkeen tästä samasta asiasta, et voi oikein kutsua minua ammattiloukkaantujaksi. Sinä avaat keskustelun, mutta haluaisit samalla määritellä, miten muut siihen osallistuvat.

Vierailija
45/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, minulle on ihan samantekevää mitä mieltä olet läskeistä ja keitä pidät läskeinä eikä sekään kiinnosta, miksi sinulla on joku pakkomielle lihavuudesta. Avasin tämän keskustelun kun ihmettelin että mitä hemmettiä täällä jauhetaan talkista. Muuten en koskaan edes avaa keskusteluja, jotka näen sinun aloittaneen, koska jauhat yhdestä ja samasta asiasta kuten toinen palstahullu asperger Putinin pierukepposista.

Vierailija
46/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jalat ovat pitkät ja hoikat. Hän on normaalipainoinen mies, ei todellakaan lihava. Silti hänen reitensä hinkkaavat kävellessä toisiinsa vasten ja housut kuluvat todella nopeasti siitä kohtaa puhki. Plus kesällä hän joutuu käyttämään pyöräilyshortseja pitkien housujen, tai shortsien alla, koska reisiin tulee muuten tulenpunaisia, ikäviä hiertymiä. Olin alkuun aivan ihmeissäni asiasta, sillä en voinut käsittää, miten noin laihat jalat voivat hiertyä kävellessä toisiaan vasten. Mistä ne muka ottaa kiinni! Mutta näin se vaan on, totuus on tarua ihmeempää. Joku reisien mallissa/kävelytyylissä/muussa jutussa on sellaista, että reidet hinkkaavat vastakkain kävellessä ja aiheuttaa kipeitä hiertymiä. Joten sössö, olet idiootti trolli, tämä on minun mielipiteeni ja minulla on siihen oikeus ;).

Vierailija
47/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koitan täällä oikein pinnistelemällä pinnistellä jotain sellaista aihetta, joka ei kosketa minua lainkaan, mutta josta jaksaisin tehdä tänne aloituksia toistensa perään. En kyllä keksi yhtään. Ssssää jaksaa sen sijaan päivästä toiseen kiinnostaa muiden läskit ja talkit ja olemattomat reisivaot ja ja ja...

Vierailija
48/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen enempää minua ei tämä aihe kiinnosta, mutta tuo talkin käyttökin voi johtua ihan ruumiinrakenteesta, joillakin ne reidet voivat hinkata yhteen vaikka kiloja ei olisi yhtään liikaa, mutta joillakin voi olla sitä liikapainoa vaikka se 70kg eikä talkille ole mitään käyttöä, koska reidet eivät normaalia enempää hinkuta yhteen.

Vierailija
49/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Jos jostakusta sitten BMI 40 on ihana ja tavoiteltava olotila, niin sun pitää sitten vain hyväksyä se, vaikka se on epätervettä. Miksi sun on sitten niin vaikeaa hyväksyä se, että mä käytän talkkiani reisieni välissä?

Niin. Minun pitää hyväksyä, että joku voi ajatella 40bmin olevan hyvä mutta minun ei onneksi tarvitse ymmmärtää sitä ja voin myös halutessani ilmaista eriävän kannan. Eikö niin?

Sinä voit käyttää talkkia reisiesi välissä ja minä saan ihmetellä ilmiötä.

Miksi et raivoamisen ja ihmettelyn sijaan ihan kysynyt nätisti? Miksi suhtaudut niin tunteella toisen ihmisen vartaloon ja vaahtoat samassa yhteydessä "läskidenialismista"?

Vierailija
50/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on äärimmäisen tärkeä keskustelu, joten pakko ottaa osaa. Reiteni hinkkasivat yhteen myös silloin kun bmi:ni oli 19. Se on se reiden malli, ääliö.

Ei muuta asiaa.

Vierailija
51/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, elämäsi voisi olla himpun verran mukavampaa, jos vaan päästäisit irti tuosta sairaudestasi.

Ei anorektikko siihen kykene ennen kuin myöntää sairautensa. Siitä ja sen tuomasta kontrollista sairas mieli saa turvaa.

Eiköhän nyt tehdä niin, että ignoorataan kaikki sairaan mielen (eli tämän anorektikon) kirjoitukset. Kukaan ei vastaa niihin enää, vain ilmiantaa pahimmat. Kun kerran yp ei häntä bännää, niin me voimme näin bännää hänet. Ehkä sitten hän joko tajuaa mennä lääkäriin tai ainakin vaihtaa palstaa. Täällä on riittävästi muita alentavia ja haukkuvia kiusaajia/trollaajia/kusipäitä.

Vierailija
52/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Niin. Minun pitää hyväksyä, että joku voi ajatella 40bmin olevan hyvä mutta minun ei onneksi tarvitse ymmmärtää sitä ja voin myös halutessani ilmaista eriävän kannan. Eikö niin?

Sinä voit käyttää talkkia reisiesi välissä ja minä saan ihmetellä ilmiötä.

Ja me muut saamme sanoa, että olet todella negatiivinen ja ärsyttävä hahmo. Et tuo mitään hyvää palstalle. Joten voisitko häipyä, vaihda hahmo johonkin mukavampaan. Saisit sillä mukavalla hahmolla ihan yhtä paljon huomiota, mutta et levittäisi paskaa palstalle. Kerro tämä modeystävillesi, että hahmosi meni liian pitkälle, eikä kukaan halua enää kuulla sinusta mitään. Kukaan ei jaksa enää edes mukasääliä, vaan kaikki toivovat, että häivyt ja lopetat tuon paskan trollaamisen.

Vierailija
53/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

44&45: Ammattiloukkaannutko taas? Olen tehnyt aiheesta läski&talkki monta aloitusta. En ole tehnyt sinun vartalostasi ainuttakaan aloitusta enkä kommenotoinut sitä kertaakaan. Koeta jo hyväksyä, että meidän näkemyksemme eivät kohtaa aiheesta läski ja talkki.

Jos sinä jankutat aiheesta avaus toisensa jälkeen tästä samasta asiasta, et voi oikein kutsua minua ammattiloukkaantujaksi. Sinä avaat keskustelun, mutta haluaisit samalla määritellä, miten muut siihen osallistuvat.

Mutta sinähän olet ammattiloukkaantuja kun kuvittelet luomieni keskusteluiden olevan henk. koht. sinusta sen sijaan, että ymmärtäisit aiheen olevan edelleen se läski&talkki eikä sinä.

Miten määrittelen muiden osallistumisen?

Miksi sinä nimittelet minua ammattiloukkaantujaksi, kun osallistun sinun tekemiisi avauksiin, mutta en ole samaa mieltä kanssasi? Eikö minulla ole oikeus olla sitä mieltä kuin olen? Sinähän koko ajan kerrot, miten saat olla sitä mieltä kuin olet. Sinä aloitit tämän lainaamalla minun viestiäni ja kirjoittamalla minun vartalosta erittäin epäkunnioittavaan sävyyn. Vaikka sinulla kuinka olisi oikeus ajatella mitä vain, se oikeus ei kata sitä, että voisit sanoa toisista ihmisistä ihan mitä vain ja saisit aikaan pelkkää hyväksyvää hymistelyä-

Vierailija
54/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi olla näin vastenmielisen typerä? Mene hoitoon tai katoa ainakin tältä palstalta. Olet ihan samanlainen kuin Helsingin rautatieasemalla horisevat jeesushullut, jotka julistavat uskoaan pyhässä hengessä välittämättä lainkaan siitä, että KAIKKI normaalit ihmiset näkevät heidän sairautensa.

Vierailija
55/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Mutta tällainen ihminen on aliravittu ja sanoit niiden olevan järkyttävä näky? Nyt menee puheet kyllä niin ristiin rastiin että...

Aika jännä ristiriita, tosiaan. Onko siis niin, että meikattu ja laitettu valkoihoinen bmi 15 nainen on tavoiteltava ihannekuva, mutta jossakin kehitysmaassa kaislamajan edessä istuva, köyhä ja likainen bmi 15 nainen on "järkyttävä"?

Vierailija
56/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te edes lähdette väittelemään näihin ssss:n anoreksiaprovoihin? Älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
57/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Aika jännä ristiriita, tosiaan. Onko siis niin, että meikattu ja laitettu valkoihoinen bmi 15 nainen on tavoiteltava ihannekuva, mutta jossakin kehitysmaassa kaislamajan edessä istuva, köyhä ja likainen bmi 15 nainen on "järkyttävä"?

SSSS ei varmasti vastaa tähän, kun huomaa itsekin ristiriidan noissa sanomisissaan :) Hänellähän on tapana vain sivuuttaa tällaiset asiat

Vierailija
58/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mi

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on äärimmäisen tärkeä keskustelu, joten pakko ottaa osaa. Reiteni hinkkasivat yhteen myös silloin kun bmi:ni oli 19. Se on se reiden malli, ääliö.

Ei muuta asiaa.

Minunkin reiteni hankasivat yhteen ollessani bmissä 19. Niiden yhteen hankaaminen johtui läskistä, josta olen päässyt eroon, ei todellakaan "reiden mallista".

Mistään ei mitään tiedä, mutta silti pitää louskuttaa leukojaan. Opiskelepas vähän vaikka ihmisen anatomiaa.

Vierailija
59/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta asiaa.

Minunkin reiteni hankasivat yhteen ollessani bmissä 19. Niiden yhteen hankaaminen johtui läskistä, josta olen päässyt eroon, ei todellakaan "reiden mallista".

Ja taas: minä, minä, minä, maailman napa. Minä tiedän kaiken, minä osaan kaiken. Minä. Minä. Ja miljoona huutomerkkiä.

Vierailija
60/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSSS on ainoa tervejärkinen täällä hullujenhuoneella!

Ketju on lukittu.