Haluan vielä sanoa yhden asian aiheesta talkki!!!!!
Minun mielestäni ihminen, jonka bmi on 24-25 on läski. Minun mielestäni ihminen, joka joutuu käyttämään talkkia reisissä välttääkseen hiertymät on läski. Nämä ovat minun mielipiteitäni ja minulla on oikeus ajatella näin ja ilmaista ne. Teidän pitää hyväksyä se, että on ihmisiä, joiden ajatusmaailma on tämä. Samalla tavalla minun pitää hyväksyä se, että te pidätte minun tavoittelemaa bmitä rumana ja sekopäisenä. Minun pitää myös hyväksyä se, että pidätte minun ihannoimiani malleja luukasoina. Kaikki eivät koskaan voi olla samaa mieltä asioista ja TEIDÄN pitää ymmärtää, että kyse on NÄKEMYSEROISTA. Peace! ✌🏻️✌🏻✌🏻
Kommentit (130)
Oi helvetti, en tiedä kumpi on surullisempaa: ssss:n sairaus vai se, että hän kokee elämäntehtäväkseen kailottaa täällä pro-ana -juttujaan. Hoitaisit nyt hyvä ihminen itsesi kuntoon tai jätä edes muut ihmiset rauhaan. Hanki ystävä, työ, harrastus tai jotain muuta, josta saat edes etäisesti sisältöä muistuttavaa asiaa elämääsi. Muutakin on olemassa kuin vauva.fi ja anoreksian ihannointi.
Hyväksyn sinut ja mielipiteesi, joten olet saanut kaipaamaasi hyväksyntää.
En tosin välitä sinusta enkä mielipiteestäsi, mutta sehän sinua ei (muka) haittaa.
27 jatkaa: Kehottaisin hankkimaan lemmikin, mutta luultavasti näännyttäisit senkin alipainoiseksi, joten ei ehkä kannata.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vielä vastannut siihen, saanko minäkin nyt rehellisesti kertoa mielipiteeni sinusta.
Tietenkin voit kertoa mielipiteesi minusta. Kuka estää?
Ei kukaan estä, mutta en usko, että suhtaudut siihen hyvin. Olen välttänyt mielipiteeni sanomista, koska se ei mielestäni ole kenenkään oikeus, mutta koska itsekin koet oikeudeksesi puhua toisista ihmisistä epäkunnioittavaan sävyyn, et varmasti omallakaan kohdallasi pidä kiinni minkäänlaisesta koskemattomuussäännöstä.
-
Mielipiteeni sinusta on se, että olet vakavasti sairas. Toivon, että tämä puhe on lähinnä sairautesi puhetta, koska jos paranet siitä joskus, sinulla on huomattavasti mukavampi loppuelämä, ellet ole oikeasti näin ikävä ihminen. Ilmeisesti sairautesi on antanut sinulle kuvitelman, että on ihan ok arvostella muiden ihmisten ominaisuuksia. Tunnut kokevan jopa velvollisuudeksesi toisten arvostelemisen omista sairaista lähtökohdistasi. Et tunnu olevan ollenkaan kykneneväinen minkäänlaiseen itsereflektioon, et pysty lainkaan näkemään, miten negatiivisesti sairautesi heijastuu sekä itseesi että toisiin ihmisiin. TOisia ihmisiä ei tunnu sinulle lainkaan olevan, he ovat vain pakkomielteesi materiaalia.
On se niin kivaa kun muita voi kiusata jonkun keksityn läskidenialismi-teorian varjolla.
ssss kirjoitti:
28: Tämä on juuri se mitä haluan teidän tekevän! Hyväksyvän, että minulla on oikeus ajatuksiini. Jokaisella on.
29: Aliravitut eläimet ovat järkyttävä näky.
Miksi aliravitut eläimet ovat järkyttävä näky, mutta aliravitut ihmiset ihqja?
ssss kirjoitti:
28: Tämä on juuri se mitä haluan teidän tekevän! Hyväksyvän, että minulla on oikeus ajatuksiini. Jokaisella on.
Eli niilläkin ihmisillä on oikeus ajatuksiinsa, jotka haukkuvat sinua tai toivovat kuolemaasi? Tai niillä, joiden mielestä lastenraiskaus on ihan ok?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kiusaajat sanoo, minulla on oikeus...
Edelleen, en kiusannut, sillä en haukkunut kuvansa linkanneen kroppaa. Siinä menee raja näkemyserolla ja turhalla arvostelulla/kiusaamisella.
Kaikki, minkä tiedät loukkaavan toista, on kiusaamista. Ja jokainen täysjärkinen tietää läskittelyn loukkaavan, joko olet kiusaaja ja täysjärkinen tai mieltä vailla.
ssss kirjoitti:
31: Läskidenialismi on vaarallinen ilmiö, jota pitää päästä eroon. Se ei ole haukkumista?!
Millä kompetenssilla sinä kehittelet moisia höpöhöpö-teorioita? Mitä tuo läskidenialismi edes tarkoittaa.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Kuvat aliravituista ihmisistä ovat yhtä järkyttäviä.
Ai jaa, kuitenkin postaat tänne semmoisia ja ihkuttelet niitä.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Kuvat aliravituista ihmisistä ovat yhtä järkyttäviä.
Eli myönnät bmi 15 olevan epäterve?
Oletko muuten huomannut, että haukut muita ihmisiä piiloutuen Twiggyn kuvan taakse? Laita nyt ihmeessä omasta kropastasikin kuva, niin päästään porukalla ihailemaan reisivakojasi ja törröttäviä luitasi. Eikö sen pitäisi olla ihan ok?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ssss näyttää samalta kuin Lizzie Velasquez? Hänen kehissaan ei ole ns. läskiä.
En. Hänen vartalonsa ei ole kaunis. Meissä kaikissa on läskiä ja teidän pitää ymmärtää, että läski = rasva jne.
Silti paasaat, että vartalossa oleva normaali rasva on läskiä, läski on rumaa ja siitä pitää päästä eroon, mutta sitten kun sinulle näytetään ihminen, jolla ei tätä läskiä oikeasti ole niin sekään ei kelpaa. :D
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Eli niilläkin ihmisillä on oikeus ajatuksiinsa, jotka haukkuvat sinua tai toivovat kuolemaasi? Tai niillä, joiden mielestä lastenraiskaus on ihan ok?
Teillä on oikeus ajatella minusta mitä tykkäätte. Kuoleman toivominen on asiattomuudessa verrattavissa siihen, että olisin haukkunut linkattua vartalokuvaa.
Haukuit minua ennen kuin näit kuvan. Ai niin, mutta sinusta se ei ole haukkumista, kun ei ollut kuvaa. Kukaan ei ole nähnyt sinusta kuvaa, mutta silti valitat sitä, että muut haukkuvat sinua. Ristiriitaa.
Ja olet tehnyt minusta jo kolme aloitusta. En kiinnosta edes itseäni niin paljoa.
Tiedätkö, elämäsi voisi olla himpun verran mukavampaa, jos vaan päästäisit irti tuosta sairaudestasi.
SSSS sanoi, että on asiallista jättää sanomatta, jos ei ole mitään postiivista sanottavaa, taisi olla ekan sivun vika kommentti. Miten hän sitten niin kauhealla höökällä on jo pitkään kailottanut, miten muut ihmiset ovat lihavia, läskiä hyi hyi...Ei hän silloin ole jättänyt sanomatta?
Sanon kuin äitivainaa typeriä suustaan päästävälle: Haista hapan silakka.
Siinä vaiheessa kun ssss laittaa omasta kropastaan kuvan niin en välitä mitä hölisee. Lyön vetoa että siellä on pullukka neckbeard. Mutta niin kauan kun haukkuu muita läskiksi ilman että antaa omansa arvosteltavaksi niin ilmottelen asiattomiksi ja kehotan ssss:ää hakemaan ammattiapua. Päivystyksestä pääsee eteenpäin psykiatrisille. Menet vaan paikan päälle, vilautat kelakorttia ja sanot että on hankalaa, vääristynyt kehonkuva ja tarvitset apua.
Varmaan sanoisit sen hänelle päin naamaa. Ja et tietenkään olisi ilkeä.