Mihin tämän miehen rahat oikein menevät?
On entinen alkoholisti ja tekee nyt töitä melkein 24/ 7, mutta ei ole silti koskaan rahaa. Lainailee jatkuvasti kaikilta, mm. minulta ja kaikilta tuntemiltaan ihmisiltä, eikä maksa kenellekään takaisin, vaikka kirkkain silmin lupaa jopa koron kanssa maksaa.
Käytös on outoa muutenkin. Käyttääköhän jotain lääkkeitä tai huumeita jostakin katukaupasta, että pää kestää?
Olen lähisukulainen ja mies valehtelee siis myös jatkuvasti usealle ihmiselle, joilta sitä rahaa lainailee. Ovat myös sukulaisia tai niiden puolisoita yms.
Kommentit (9)
No voi olla velkaa tietenkin joillekin, joilta saa niitä mahdollisia pillereitä tai muuta, mutta rehellisille ihmisille ei maksa velkojaan takaisin ollenkaan. Mä en ainakaan lainaa enää ja samaa olen sanonut muillekin. Säälittävää, kun on kuitenkin läheistä sukua, mutta kukaan ei tiedä mikä mättää.
Ehkäpä pitää vaan katkaista välit.
Voipi olla peliongelma tai vanhoja velkoja.
Siis raitis alkoholisti, ei ole olemassa entisiä alkoholisteja paitsi mullan alla.
Tunsin kerran tuommoisen miehen. Sillä meni kaikki rahat ulosottovelkoihin ja kaupan peliautomaattiin. Hyvästä palkasta huolimatta oli aina persaukisena ja lainaili ihan jokaiselta, jolla vaan eurokin sille liikeni.
Vierailija kirjoitti:
Siis raitis alkoholisti, ei ole olemassa entisiä alkoholisteja paitsi mullan alla.
AA-propagandaa. Aivopesuliike.
Ulosotto? Ulosotto jättää yksinelävälle tosi vähän. N. 700 + kolmasosa ylimenevästä nettopalkasta.
vetää huumeita/lääkkeitä tai on velkaa