Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkin vahingossa seksin jälkeen

Vierailija
27.06.2026 |

Olin vuosia huonossa parisuhteessa jossa oli seksiä mutta vain miehen tyydytykseen. Erottiin ja olin sängyssä miehen kanssa jonka tapasin baarissa. Seksi oli todella hyvää ja sain ekaa kertaa itse miehen kanssa. Välittömästi kun olin saanut niin aloin itkemään. Se oli tosi noloa mutta mies onneksi vaan oli siinä ja sanoi ei haittaa ja halasi. Mutta mitä hittoa? Oonko mä ihan rikki. En todella tiedä miksi itkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun mies ois ottanu lusikkaan, ja hivuttanut munansa kakkoseen.

Vierailija
2/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku just ihanaa. Se on miehelle paras palkinto et saa tarjottua leidille jotain niin hyvää et se liikuttuu. Vaadi itelles aina parasta ja nauti tästä kesäst.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun mies ois ottanu lusikkaan, ja hivuttanut munansa kakkoseen.

Ja taas kakkosen haistelia paikalla.

Vierailija
4/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥹

ap

Vierailija
5/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen tyttöystävä nykyinen vaimo alkoi myös kerran itkeä seksin jälkeen, oli ensimmäisiä seksikertoja yhdessä. Ei se oikeen osannut sanoa miksi itketti, jotenkin vaan oli kuulemma niin hyvä ja turvallinen olo.

Vierailija
6/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinen tyttöystävä nykyinen vaimo alkoi myös kerran itkeä seksin jälkeen, oli ensimmäisiä seksikertoja yhdessä. Ei se oikeen osannut sanoa miksi itketti, jotenkin vaan oli kuulemma niin hyvä ja turvallinen olo.

Kiitos vastauksesta

Vierailija
7/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa siinä jotain syvää tunnepuolen juttua laukesi ja vapautui. Hieno homma!

Vierailija
8/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkevä nainen on väärästä päästä märkä!

Vierailija
9/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselläänhän sitä laulussakin että itkisitkö onnesta jos... Olen itsekin tuon pari kertaa kokenut exän kanssa, kun tunneyhteys oli vahva ja hyvän olon tunne tuli niin voimakkaana... Toivottavasti vielä joskus saa sellaista seksiä 

Vierailija
10/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni kanssa on myös käynyt niin että suudellessa tuntuu että lähtee jalat alta ja tunne on ollut molemminpuoleinen. En muista että näin olisi käynyt ikinä kenenkään muun kanssa eikä vaimonikaan ole ennen moista kokenut.

Vierailija
11/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni kanssa on myös käynyt niin että suudellessa tuntuu että lähtee jalat alta ja tunne on ollut molemminpuoleinen. En muista että näin olisi käynyt ikinä kenenkään muun kanssa eikä vaimonikaan ole ennen moista kokenut.

Kaippa me sovimme toisillemme ja toisiimme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme