Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäävätkö miehet huoliteltuja naisia?

Vierailija
29.03.2016 |

Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni mutta ystäväni, joka meikkaa huonosti aivan liian tumma meikkivoide rajat näkyy ripset repsottaa poskilla hiukset mustaksivärjätyt hapsutukka ei pesydy samat meikit useamman päivän naamassa. Ei edes omista meikinpuhdistustuotteita. Pukeutuu risaisiin ja likaisiin vaatteisiin. Kengät ovat perus hm tennarit jotka aivan rikki. Näyttää hyvin suttuiselta usein, mutta baarissa kaikki miehet ovat hänen kimpussaan eivätkä huomioi minua ollenkaan? Miksi? Pelkäävätkö minua kun olen huoliteltu vai eivätkö koe minua vain yhtä viehättävänä kuin ystävääni? Olen hiukan hämmentynyt ja tämä on käynyt joka kerta kun vietämme iltaa yhdessä. Mainittakoon että ystävälläni on erittäin kookkaat rinnat e kuppi ja usein esillä sekä harrastaa paljon yhdenillanjuttuja juurikin näiden miesten kanssa kenet tapaa baarissa.. itselläni c kuppi enkä hyppää joka miehen sänkyyn.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaikutat jotenkin kylmältä ja etäiseltä ja ystäväsi on välitön ja helposti lähestyttävä.

Hyvä pointti. Itse naisena kommentoisin tähän lisäyksenä että hymyilevät ja nauravaiset, välittömän oloiset ja ystävälliset naiset saavat kyllä huomiota miehiltä. Kaikki miehet eivät vaan uskalla heti lähestyä vaan ihailevat/tarkkailevat kauempaa. Myös ne miehet, jotka arvelevat olevansa "tasosi" alapuolella katselevat kauempaa ja tekevät arviointia kannattaako lähestyä. Jos joku mies rohkenee juttelemaan ap:n kaltaiselle naiselle, saako hän ensin kylmän, päästä varpaisiin arvion ja sitten tylyn katseen ja selänkääntämisen? Vai kohteliasta juttelua, huolimatta siitä onko kuinka komea ja oman tyyppinen. Hymy kyllä rohkaisee niin miehiä kuin naisiakin, molemmin puolin.

Vierailija
102/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap hiustenpidennykset vai miksi käyt kampaajalla kerran kuussa jos hiuksesi ovat alaselkään asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella apn istumassa jossain jakkupuvussa ja naama ylimieliseen naiselliseen virneeseen vääntyneenä.  Hihittelemässä ehkä välillä toisen jutuille, mutta itse ei osata sanoa mitään. Toiseekseen tollaiset alaselkään asettuvat hiukset ovat monelle miehelle turn-off. Tulee mieleen joku nukke, joka ei tee mitään ja jonka kanssa ei voi tehdä mitään. Tämä "menestyvä ja vahva akateeminen nainen" look karkottaa kyllä tehokkaasti valtaosan miehistä. Jäljelle jää jotkut rahaa palvovat ja marineria ranteessa pitävät pukumiehet. Jos pitää valita edellämainitun ja jonkun farkkuihin, kävelykenkiin jne pukeutuneen tavistytön välillä niin valinta on harvinaisen helppo.

Että sellaisia terveisiä. Miehet eivät pelkää huoliteltuja naisia, mutta eivät ole heistä kiinnostuneitakaan.

Vierailija
104/105 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu nainen? Mitä tuo termi tarkoittaa? Kulissit kiiltävät eli trimmattu ulkoinen olemus? Mitähän tämä mahtaa kätkeä sisälleen? Epävarmuutta? Vai onko peiteltävää ja salattavaa paljonkin? Moni kakku päältä kaunis?

Selvä, entä muuta? Eikö mitään muita olennaisia ominaisuuksia/(luonteen)piirteitä? Sisin ontto?

Jos ei todella muuta sisältöä naisessa ole kuin pinta ja kuori, niin yleisvaikutelma on auttamatta tylsä, tyhjä, tyhmä, hajuton, väritön, mauton, persoonaton. Itseriittoinen, mutta epävarma reppana, sieluton frigidi, joka epätoivoisesti hakee etenkin miehiltä hyväksyntää, ja kerjää kehuja, mutta ei itse muista piittaa.

Vierailija
105/105 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintaliitäjä-Prinsessa pahoittanut perin pohjin mielensä kun #homssuystävätär onkin virheellisesti enemmän miesten mieleen? Voi voi sentään! Tsemppiä kypsymiseen ja elämänviisauden kartuttamiseen!   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi