Pelkäävätkö miehet huoliteltuja naisia?
Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni mutta ystäväni, joka meikkaa huonosti aivan liian tumma meikkivoide rajat näkyy ripset repsottaa poskilla hiukset mustaksivärjätyt hapsutukka ei pesydy samat meikit useamman päivän naamassa. Ei edes omista meikinpuhdistustuotteita. Pukeutuu risaisiin ja likaisiin vaatteisiin. Kengät ovat perus hm tennarit jotka aivan rikki. Näyttää hyvin suttuiselta usein, mutta baarissa kaikki miehet ovat hänen kimpussaan eivätkä huomioi minua ollenkaan? Miksi? Pelkäävätkö minua kun olen huoliteltu vai eivätkö koe minua vain yhtä viehättävänä kuin ystävääni? Olen hiukan hämmentynyt ja tämä on käynyt joka kerta kun vietämme iltaa yhdessä. Mainittakoon että ystävälläni on erittäin kookkaat rinnat e kuppi ja usein esillä sekä harrastaa paljon yhdenillanjuttuja juurikin näiden miesten kanssa kenet tapaa baarissa.. itselläni c kuppi enkä hyppää joka miehen sänkyyn.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että ap on kaunis hirvittävästä laittautumisestaan huolimatta, koska aidosti kauniita naisia lähestytään kyllä miltei aina.
Kyllä minua lähestytään usein ja saan ehdotuksia ties mihin mutta vain jos olen yksin liikkeellä! Mutta jos olen tämäm ystävän kanssa minä olen kuin ilmaa.
Kaikkia naisia lähestytään jos nainen on yksin liikkeellä. Jopa sinun kavereitasi rumempia tapauksia, koska yksinäinen nainen = epätoivoinen. Edelleen kauneimpia kavereitani on aina lähestytty oli sitten porukalla tai parin naisen kanssa.
Vaikutat kyllä ikäistäsi naiivimmalta etkä ole kauheasti vielä elämää nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mielenkiintoista seuraa, kun keskityt miesten mielestä epäolennaiseen, eli ulkonäköösi. Joo, onhan sillä merkitystä, mutta ei se saa hallita ajatuksia. Se on vain pieni osa ihmistä ja kaunis on kaunis, vaikka ei siihen panostakaan.
Ulkonäkö miesten mielestä epäolennaista? =DDDDDd
Ei ulkonäkö, vaan siihen keskittyminen. Miestä vaan ei vois vähempää kiinnostaa minkä värinen huivi tänään laitetaan tai että onko joku kulmakarva jäänyt nyppimättä. Nämä kuitenkin joillekin naisille niitä elämän tärkeimpiä asioita.
Viestistäsi paistaa kateus kaveriasi kohtaan. Totta on, että ei mitään itsensäkiillottajaa kukaan normimies halua.
Tuskin kuppikoolla on mitään väliä silti, vaan sun omahyväisellä asenteellas ehkä kuitenkin.
Ps. Tääkin on varmaan Porvoosta?
Ehkä kaverillasi on luontaista viehätysvoimaa, jonka vaikutuksesta sinua ei huomata, vaikka läträisitkin kalleimpien kemikaalipurkkien kanssa. Viehätysvoimaa ja karismaa ei voi ostaa kaupasta.
Pikkuisen kun pintaa rapsuttaa, "hurmaava" luonne tulee näköjään esiin. Luuletko, ettei suhtautumisesi paista, jos luulet, olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että ap on kaunis hirvittävästä laittautumisestaan huolimatta, koska aidosti kauniita naisia lähestytään kyllä miltei aina.
Voisin sanoa olevani silti paremman näköinen kuin hieman rähjäisempi ystäväni. Taitaa miehille kelvata ihan mikä reikä vain, kunhan ei tarvi vaivaa nähdä.
Niinpä. Kerropa miksi miesten pitäisi valita sinut kaverisi sijaan? Tai edes kiinnostua juttelemaan sinulle? Miksi olisit mielestäsi ns. parempi valinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua lähestytään usein ja saan ehdotuksia ties mihin mutta vain jos olen yksin liikkeellä! Mutta jos olen tämäm ystävän kanssa minä olen kuin ilmaa.
Aloituksesi siis ei ollutkaan ihan totta?
Jos et saa huomiota kun olet ystäväsi kanssa se todennäköisesti johtuu asenteestasi joka huokuun ulospäin. tympeää tyyppiä ei oikein kukaan jaksa. Ehkä ystäväsi on homssuisesta ulkonäöstään huolimatta kivempaa seuraa, sinut itsensä kanssa eikä arvostele kaikkia ulkonäön perusteella niin kovasti? Silläkin on monelle miehelle merkitystä.
Pitäisi nähdä sinut, että tietäisi ymmärrätkö mikä ero on huolitellulla ja sotamaalauksella.
M27
Jos haluat samanlaisen miehen, joka itse olet, sun pitää mennä homoklubille. Valitettavasti susta ei ehkä sielläkään kiinnostuta. Eli ehkäpä normi mies haluaa oikeasti aika tavallisen luonnonkauniin naisen, joka ei puunaa itseään päivittäin tuntitolkulla kuitenkaan. Sehän kertoo jo melkoisesta epävarmuudesta, että pitää niin "pörhistellä" .D
No, ehkä vähän. Tai ei kyse ehkä ole suorastaan pelkäämisestä... mutta tavalliset miehet kokevat sellaisen naisen olevan vähän "out of reach" ja vaikeasti lähestyttävä.
Ajattele itse kalsarimallin näköistä miestä, joka posettaa baarissa dressmann-ilme naamalla viimeisen päälle ryhdissä. Et säkään siihen ota niin helposti kontaktia, vaikka kuvaa olikin kiva katsoa.
Ap on varmaan sellainen "kiva" kaveri, joka esittää ns. mukavaa mutta ilkuu ja piilovittuilee kaverilleen. Minulla oli tuollainen kaveri, joka morkkasi aina minua ja minua lähestyviä miehiä ja piti itseään jonain jumalan lahjana miehille.
Kuulostat viattomalta ja siltä että et tiedä miehistä hirveän paljon vielä. Voisi ehkä enemmän panostaa tai miettiä sosiaalista puolta tässä vaiheessa kun ulkonäkö on kerran jo hoidettu.
Toivottavasti elämä kohtelee sinua pehmeästi.
ppapanomieees kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa olevani silti paremman näköinen kuin hieman rähjäisempi ystäväni. Taitaa miehille kelvata ihan mikä reikä vain, kunhan ei tarvi vaivaa nähdä.
Niinpä. Kerropa miksi miesten pitäisi valita sinut kaverisi sijaan? Tai edes kiinnostua juttelemaan sinulle? Miksi olisit mielestäsi ns. parempi valinta?
Olen ensinnäkin huomattavasti parempikroppainen, kauniimpi ja tärkeintä - osaan huolehtia itsestäni. Näytän fiksulta, kun ulkonäkö on kohdillaan enkä joltain vastaheränneeltä yh-mammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni
No en ihmettele. Kuulostaa nirppanokkaiselta prinsessalta, jonka seurassa on ihan hemmetin vaivaantunut olo koko ajan. M35
Olen hyvin huumorintajauinen ja hauskaa seuraa kavereita löytyy ja olen sosiaalinen enkä nirppanokkailia ollenkaan. Olen asiakaspalvelutyössä joten en voi kulkea epäsiistinä ja huolehdin hygieniasta ja pukeudun asiallisesti sekö tekee prinsessa nirpsiksen? Pitää varmaan seuraavan kerran mennä ruuat rinnuksilla baariin js laittaa vanhat lenkkitossut jalkaan ettei vaan luulla nirppanokaksi. :D
Itseasiassa tuo voisi auttaa :) Ehkä susta tulidi rennompi ja helpommin lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä vähän. Tai ei kyse ehkä ole suorastaan pelkäämisestä... mutta tavalliset miehet kokevat sellaisen naisen olevan vähän "out of reach" ja vaikeasti lähestyttävä.
Ajattele itse kalsarimallin näköistä miestä, joka posettaa baarissa dressmann-ilme naamalla viimeisen päälle ryhdissä. Et säkään siihen ota niin helposti kontaktia, vaikka kuvaa olikin kiva katsoa.
Käy ulkona joskus kovatasoisen naisen kanssa. Mallintöitä tehneen tai muuten vaan todella kauniin naisen kanssa niin yllätyt, että se ikiaikainen "miehet ei uskalla lähestyä" onkin oikeasti vain rumilusnaisten defenssimekanismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni
No en ihmettele. Kuulostaa nirppanokkaiselta prinsessalta, jonka seurassa on ihan hemmetin vaivaantunut olo koko ajan. M35
Olen hyvin huumorintajauinen ja hauskaa seuraa kavereita löytyy ja olen sosiaalinen enkä nirppanokkailia ollenkaan. Olen asiakaspalvelutyössä joten en voi kulkea epäsiistinä ja huolehdin hygieniasta ja pukeudun asiallisesti sekö tekee prinsessa nirpsiksen? Pitää varmaan seuraavan kerran mennä ruuat rinnuksilla baariin js laittaa vanhat lenkkitossut jalkaan ettei vaan luulla nirppanokaksi. :D
Itseasiassa tuo voisi auttaa :) Ehkä susta tulidi rennompi ja helpommin lähestyttävä.
Joo, mutta miksi miehet valitsee kaverista selkeästi sen rumemman kuin sen, joka selvästi näkee ja osaa nähdä vaivaa itsestään?
Hyvä esimerkki susta vois olla, että kuvittelet olevasi joku Marilyn Monroe? Joo silläkin oli muuten narsistinen persoonallisuushäiriö, jos et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Juuh.
Lisäksi mörköjä.
JA aivan erityisesti kysipäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy ulkona joskus kovatasoisen naisen kanssa. Mallintöitä tehneen tai muuten vaan todella kauniin naisen kanssa niin yllätyt, että se ikiaikainen "miehet ei uskalla lähestyä" onkin oikeasti vain rumilusnaisten defenssimekanismi.
Juu, itse yritän kauniita koska ei siinä mitään menetä, näin taitaa moni muukin tehdä. Ovat kuitenkin senverran kranttuja, että harvoin kiinnostuvat.
Opettele kirjoittamaan, ap. Miksi kirjoitat lauseita yhteen pötköön etkä käytä pilkkua? Todella hämmentävää nähdä tällaisia tekstioksennuksia, joissa ei ole käytetty välimerkkejä.