Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäävätkö miehet huoliteltuja naisia?

Vierailija
29.03.2016 |

Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni mutta ystäväni, joka meikkaa huonosti aivan liian tumma meikkivoide rajat näkyy ripset repsottaa poskilla hiukset mustaksivärjätyt hapsutukka ei pesydy samat meikit useamman päivän naamassa. Ei edes omista meikinpuhdistustuotteita. Pukeutuu risaisiin ja likaisiin vaatteisiin. Kengät ovat perus hm tennarit jotka aivan rikki. Näyttää hyvin suttuiselta usein, mutta baarissa kaikki miehet ovat hänen kimpussaan eivätkä huomioi minua ollenkaan? Miksi? Pelkäävätkö minua kun olen huoliteltu vai eivätkö koe minua vain yhtä viehättävänä kuin ystävääni? Olen hiukan hämmentynyt ja tämä on käynyt joka kerta kun vietämme iltaa yhdessä. Mainittakoon että ystävälläni on erittäin kookkaat rinnat e kuppi ja usein esillä sekä harrastaa paljon yhdenillanjuttuja juurikin näiden miesten kanssa kenet tapaa baarissa.. itselläni c kuppi enkä hyppää joka miehen sänkyyn.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni

No en ihmettele. Kuulostaa nirppanokkaiselta prinsessalta, jonka seurassa on ihan hemmetin vaivaantunut olo koko ajan. M35

Olen hyvin huumorintajauinen ja hauskaa seuraa kavereita löytyy ja olen sosiaalinen enkä nirppanokkailia ollenkaan. Olen asiakaspalvelutyössä joten en voi kulkea epäsiistinä ja huolehdin hygieniasta ja pukeudun asiallisesti sekö tekee prinsessa nirpsiksen? Pitää varmaan seuraavan kerran mennä ruuat rinnuksilla baariin js laittaa vanhat lenkkitossut jalkaan ettei vaan luulla nirppanokaksi. :D

Itseasiassa tuo voisi auttaa :) Ehkä susta tulidi rennompi ja helpommin lähestyttävä.

Joo, mutta miksi miehet valitsee kaverista selkeästi sen rumemman kuin sen, joka selvästi näkee ja osaa nähdä vaivaa itsestään?

Hakeudu itseäsi kauniimpien naisten seuraan niin sitten miehet valitsevat taas sen selkeämmin rumemman naisen, eli sinut niin ei tarvitse enää itkeä asiaa.

Vierailija
42/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kuulostat viattomalta ja siltä että et tiedä miehistä hirveän paljon vielä. Voisi ehkä enemmän panostaa tai miettiä sosiaalista puolta tässä vaiheessa kun ulkonäkö on kerran jo hoidettu.

Toivottavasti elämä kohtelee sinua pehmeästi.

Mitä muka muuta pitäisi tehdä? Hymyilen nätisti ja naurahdan aina iloisen tyttömäisesti miesten jutuille, mutta lopulta suttuinen ystäväni saa kaikki miehet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni

No en ihmettele. Kuulostaa nirppanokkaiselta prinsessalta, jonka seurassa on ihan hemmetin vaivaantunut olo koko ajan. M35

Olen hyvin huumorintajauinen ja hauskaa seuraa kavereita löytyy ja olen sosiaalinen enkä nirppanokkailia ollenkaan. Olen asiakaspalvelutyössä joten en voi kulkea epäsiistinä ja huolehdin hygieniasta ja pukeudun asiallisesti sekö tekee prinsessa nirpsiksen? Pitää varmaan seuraavan kerran mennä ruuat rinnuksilla baariin js laittaa vanhat lenkkitossut jalkaan ettei vaan luulla nirppanokaksi. :D

Itseasiassa tuo voisi auttaa :) Ehkä susta tulidi rennompi ja helpommin lähestyttävä.

Joo, mutta miksi miehet valitsee kaverista selkeästi sen rumemman kuin sen, joka selvästi näkee ja osaa nähdä vaivaa itsestään?

Hakeudu itseäsi kauniimpien naisten seuraan niin sitten miehet valitsevat taas sen selkeämmin rumemman naisen, eli sinut niin ei tarvitse enää itkeä asiaa.

Et onnistunut loukkaamaan minua ;) kaksoisleukani ei osu sentään rintakehälle eikä tarvi allien alta kaivella sipsinmuruja.

Vierailija
44/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, ettei täältä saisi hyviä vastauksia - tosin sellaista olisi turha odottaa.

Minulla on aikainen herätys huomenna, joten lähden suihkuun ja jos aikani liikenee vielä teille, saatan ehkä vilkaista tätäkin paikkaa.

😚😚

Vierailija
45/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin liian tällätty ja muovisen oloinen, ja luultavasti olemuksesi on jäykkä ja etäinen. Miehiin vetoaa luonnollisuus niin ulkoisesti kuin sisäisesti.

Vierailija
46/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt lähtisi huonoitsetuntoisten miesten vuoksi itseäni sutturaksi muuttamaan. 

Maailman kauneimmillakin naisilla on miehiä, joten eiköhän vielä jokunen itsevarma yrittäjä osu sinunkin kohdallesi. 

Vierailija
47/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuitenkin kauniilla naisilla on yleensä helkkarin kovatasoinen ukko kainalossa, jos he ei kiinnosta ja rumat vie kaikki miehet. Tätä olen aina ihmetellyt, kauniilla on yleensä mies komea ja muutenkin miehellä asiat aika reilassa.

-mies

Vierailija
48/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä vähän. Tai ei kyse ehkä ole suorastaan pelkäämisestä... mutta tavalliset miehet kokevat sellaisen naisen olevan vähän "out of reach" ja vaikeasti lähestyttävä. 

Ajattele itse kalsarimallin näköistä miestä, joka posettaa baarissa dressmann-ilme naamalla viimeisen päälle ryhdissä. Et säkään siihen ota niin helposti kontaktia, vaikka kuvaa olikin kiva katsoa. 

Käy ulkona joskus kovatasoisen naisen kanssa. Mallintöitä tehneen tai muuten vaan todella kauniin naisen kanssa niin yllätyt, että se ikiaikainen "miehet ei uskalla lähestyä" onkin oikeasti vain rumilusnaisten defenssimekanismi.

Juu, itse yritän kauniita koska ei siinä mitään menetä, näin taitaa moni muukin tehdä. Ovat kuitenkin senverran kranttuja, että harvoin kiinnostuvat.

Kyllä saanti on kauniilta parempaa kuin vähemmän kauniilta. 

Vähemmän kauniilla naisilla on kova tarve päästä edes joskus torjumaan. Ovat ilkeämpiä muutenkin. 

Vierailija
49/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat omahyväiseltä ja teennäiseltä lutkalta, jolla on fiksaatio ulkonäköönsä. Voisin nussia sua baarin veskissä nopeasti, mutta kotiini en ylimielisiä lutkia ole tavannut viedä. Kokonaisuus, luonteen ja ulkonäön kombinaatio ratkaisee. Ylimielisyys paistaa susta vastaustesi perusteella.

Vierailija
50/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä vähän. Tai ei kyse ehkä ole suorastaan pelkäämisestä... mutta tavalliset miehet kokevat sellaisen naisen olevan vähän "out of reach" ja vaikeasti lähestyttävä. 

Ajattele itse kalsarimallin näköistä miestä, joka posettaa baarissa dressmann-ilme naamalla viimeisen päälle ryhdissä. Et säkään siihen ota niin helposti kontaktia, vaikka kuvaa olikin kiva katsoa. 

Käy ulkona joskus kovatasoisen naisen kanssa. Mallintöitä tehneen tai muuten vaan todella kauniin naisen kanssa niin yllätyt, että se ikiaikainen "miehet ei uskalla lähestyä" onkin oikeasti vain rumilusnaisten defenssimekanismi.

Juu, itse yritän kauniita koska ei siinä mitään menetä, näin taitaa moni muukin tehdä. Ovat kuitenkin senverran kranttuja, että harvoin kiinnostuvat.

Kyllä saanti on kauniilta parempaa kuin vähemmän kauniilta. 

Vähemmän kauniilla naisilla on kova tarve päästä edes joskus torjumaan. Ovat ilkeämpiä muutenkin. 

Siinähän torjuvat, ei mun elämää hetkauta millään tavalla :)

51/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ppapanomieees kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että ap on kaunis hirvittävästä laittautumisestaan huolimatta, koska aidosti kauniita naisia lähestytään kyllä miltei aina.

Voisin sanoa olevani silti paremman näköinen kuin hieman rähjäisempi ystäväni. Taitaa miehille kelvata ihan mikä reikä vain, kunhan ei tarvi vaivaa nähdä.

Niinpä. Kerropa miksi miesten pitäisi valita sinut kaverisi sijaan? Tai edes kiinnostua juttelemaan sinulle? Miksi olisit mielestäsi ns. parempi valinta?

Olen ensinnäkin huomattavasti parempikroppainen, kauniimpi ja tärkeintä - osaan huolehtia itsestäni. Näytän fiksulta, kun ulkonäkö on kohdillaan enkä joltain vastaheränneeltä yh-mammalta.

Tässähän se onkin. Uskon sinun kyllä olevan kaunis, mutta vain kovin ulkonäkökeskeinen. Kun menet baariin onko iltasi tarkoitus nauttia ajasta ystävien kanssa vai vain näyttää kauniimmalta kuin muut?

Näen paljon sinun kaltaisiasi nuoria naisia yöelämässä: täydellinen meikki, vaatetus & koko helahoito. Käyttäytyvät itsevarmasti ja tietävät tasan tarkalleen oman tasonsa, mutta yksi asia puuttuu - luonne. Aivan liian monet tuntuvat keskittyvän vain siihen missä asennossa ja millä ilmeellä näyttävät hyvältä ja eleetkin tuntuvat harkituilta. Totta kai he voivat olla vaikka miten ihania ja hauskoja luonteeltaan, mutta ulkokuori antaa niin laskelmoivan kuvan että se iloisesti tanssiva naapurin Sirkku vie voiton.

Vierailija
52/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et onnistunut loukkaamaan minua ;) kaksoisleukani ei osu sentään rintakehälle eikä tarvi allien alta kaivella sipsinmuruja.

No nyt kun olen lukenut kaikki kommenttisi niin tiedän syyn! Sulla on erittäin pinnallinen ja narsistinen luonne. Kukaan mies ei tollasta ämmää itelleen halua oikeasti!

t. Mies, jolla kaunis ja hyväsydäminen nainen ja kaksi lasta

Vierailija
53/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole niin pohjatonta itseluottamusta kuin antavat ymmärtää. Fakta. Tietysti joillain on, mutta kyllä moni menee puihin kauniin naisen lähellä. Ihan turha selittää muuta. 

Vierailija
54/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole niin pohjatonta itseluottamusta kuin antavat ymmärtää. Fakta. Tietysti joillain on, mutta kyllä moni menee puihin kauniin naisen lähellä. Ihan turha selittää muuta. 

Onneksi alkoholi on keksitty ; )

Vierailija
55/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitäisi olla jokin pieni epätäydellisyys. Jokin roso kauneudessa. Se tekisi susta kiinnostavamman. Ja siis minä olen nainen ja ihan huoliteltu, mutta en mäkään etsi liian sliipattua miestä. Sanotaan nyt esimerkiksi, että minihameen kanssa käytetään peittävää yläosaa. Jos on pitkät ripset, niin kynnet voi olla lyhyet. Jos on täydellisesti kiharrettu tukka, niin meikki voi olla neutraali. Jos on tukka ponnarilla, niin huulipuna voi olla kirkas. En mä tiedä onko muut samaa mieltä, mutta ei liikaa yhtä aikaa. Ja loppujen lopuksi en usko, että lähestyminen on ulkonäöstä kiinni vaan karismasta, ettei yritä liikaa, ettei usko olevansa maailman napa. Että näyttää ihmiseltä jonka kanssa olisi hauskaa.

Vierailija
56/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin säälin sua ap. Oikeesti. Laita profiili vaikka eliittikumppaneihin?

Vierailija
57/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin säälin sua ap. Oikeesti. Laita profiili vaikka eliittikumppaneihin?

Juu, heikko itsetunto voi saada buustin, kun pääsee siivojien ja muiden tavisten kanssa eliittikumppaneihin.

Vierailija
58/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä sillä laittautumisellakaan paremman näköiseltä?

Olet pitkä?

Vierailija
59/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ppapanomieees kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että ap on kaunis hirvittävästä laittautumisestaan huolimatta, koska aidosti kauniita naisia lähestytään kyllä miltei aina.

Voisin sanoa olevani silti paremman näköinen kuin hieman rähjäisempi ystäväni. Taitaa miehille kelvata ihan mikä reikä vain, kunhan ei tarvi vaivaa nähdä.

Niinpä. Kerropa miksi miesten pitäisi valita sinut kaverisi sijaan? Tai edes kiinnostua juttelemaan sinulle? Miksi olisit mielestäsi ns. parempi valinta?

Olen ensinnäkin huomattavasti parempikroppainen, kauniimpi ja tärkeintä - osaan huolehtia itsestäni. Näytän fiksulta, kun ulkonäkö on kohdillaan enkä joltain vastaheränneeltä yh-mammalta.

Hui. Näytät fiksulta. Oletko myös?  No parempikroppaisuus on toki hyvä. Olisiko niissä miehissä edes ollut sellaisia jotka olisit kelpuuttanut, vai suuttuttaako sinua vain se, että eivät tule edes iskemään?  Vaikutat kyllä juurikin jotenkin takakireältä ja sellaiselta bitchiltä, jolla on myös miehelle iso lista vaatimuksia. Ja kun panomies haluaa hetken huvia, ei kannata sinuun aikaa tuhlata. Itsekin kerroit, ettet kuitenkaan hyppää sänkyyn. 

Ehkä kannattaa etsiä miestä muualta kuin baarista. 

Vierailija
60/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Miten se sun kerran kuussa kampaajalla käynti ja kynsien laitto näkyy miehelle muuten kuin, että todennäköisesti loisit sen lompakolla tai sulla on prioriteettinä oma kauneus, miehen tyytyväisyyden sijaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän