Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäävätkö miehet huoliteltuja naisia?

Vierailija
29.03.2016 |

Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni mutta ystäväni, joka meikkaa huonosti aivan liian tumma meikkivoide rajat näkyy ripset repsottaa poskilla hiukset mustaksivärjätyt hapsutukka ei pesydy samat meikit useamman päivän naamassa. Ei edes omista meikinpuhdistustuotteita. Pukeutuu risaisiin ja likaisiin vaatteisiin. Kengät ovat perus hm tennarit jotka aivan rikki. Näyttää hyvin suttuiselta usein, mutta baarissa kaikki miehet ovat hänen kimpussaan eivätkä huomioi minua ollenkaan? Miksi? Pelkäävätkö minua kun olen huoliteltu vai eivätkö koe minua vain yhtä viehättävänä kuin ystävääni? Olen hiukan hämmentynyt ja tämä on käynyt joka kerta kun vietämme iltaa yhdessä. Mainittakoon että ystävälläni on erittäin kookkaat rinnat e kuppi ja usein esillä sekä harrastaa paljon yhdenillanjuttuja juurikin näiden miesten kanssa kenet tapaa baarissa.. itselläni c kuppi enkä hyppää joka miehen sänkyyn.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko

A. Miehet etsivät baarista helppoa seksiä ja kaveri näyttää sellaiselta, että siltä sitä saa

Tai

B. Vaikutat liian itsetietoiselta ja ylimieliseltä

Mä sain baarista aviomiehekseni komean ja täydellisen miehen, olin yh, enkä kovin ulkonäkökeskeinen enkä erityisesti laittaudu. Pikemminkin maanläheinen tyyppi.

Vierailija
62/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan sellaiseen tiukkaan pikkumustaan meikattu ja kammattu "rotunainen" kiinnosta. Oon näitäkin jututtanut kuppiloissa ja joku takakireä kylteri tai vastaava rahan ja kunnianhimoinen sieltä aina paljastuu. Ei vaan kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu xD

Vierailija
64/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun vain oman tasoisistani tai hieman sen alle olevista naisista, sellaisista joihin luulen että minulla on mahdollisuuksia ja tunne saattaisi olla molemminpuolinen.

En pelkää sinänsä superkauniitakaan "Victoria's Secret naisia", mutta en vain tunne vetoa heihin samalla tavalla, kauniita toki ovat. Jos sellainen tulisi minun juttusilleni niin en minä karkuun juoksisi, mutta olisin kyllä hieman varautunut. Varsinkin ulkomailla epäilisin heti että kyseessä on jonkinlainen kiero ryöstöyritys tai prostituoitu tai jotain vastaavaa.

Vierailija
65/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukoillehan on paasattu, että ihan sama mitä olet tai miltä näytät, niin taso on se miksi vastakkaisen sukupuolen kiinnostus sen määrittelee. Eli tässä tapauksessa, vaikka AP on helvetin kaunis, niin taso on silti ATN(alemman tason nainen). 

MOT

Vierailija
66/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostun vain oman tasoisistani tai hieman sen alle olevista naisista, sellaisista joihin luulen että minulla on mahdollisuuksia ja tunne saattaisi olla molemminpuolinen.

En pelkää sinänsä superkauniitakaan "Victoria's Secret naisia", mutta en vain tunne vetoa heihin samalla tavalla, kauniita toki ovat. Jos sellainen tulisi minun juttusilleni niin en minä karkuun juoksisi, mutta olisin kyllä hieman varautunut. Varsinkin ulkomailla epäilisin heti että kyseessä on jonkinlainen kiero ryöstöyritys tai prostituoitu tai jotain vastaavaa.

Minulla kävi baarissa vähän aikaa sitten, että kaunis nainen tuli juttelemaan, heti olin varautunut ja mietin, että kyseessä on kusetus tai haluaa ilmaista juomaa, katselin myös ympärille onko hän tekemässä jotain mustasukkaiseksi ja joku hyökkää kimppuuni jostain. Olen niin paljon saanut töykeää kohtelua ja muuta osakseni kauniilta naisilta, että en luota yhteenkään ja olen aina ekstravaruillaini heidän seurassa.

Oli kuitenkin positiivinen yllätys, että oli vain juttuseuraa vailla.

Vierailija
67/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille muka pitäisi tehdä aloite, vaikka pitävät joko huorana tai valehtelijana.

Vierailija
68/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella miehet lähestyvät ihan kivan näköistä, iloista, kaikille ystävällistä naista. Ne seipäännielleet ovat sitten ilman miesseuraa.

Vierailija
69/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö > kaunis

Makuja on erilaisia. 

Vierailija
70/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson lakimiehen kanssa nenän vierttä naista joka jatkuvasti häirikköhuutelee ja solvaa miehen perässä eikä mies ole edes halukas kysymään seuraasi (kun ei naisella ole sisäisiä ja ulkoisia avuja)..Sitä paitsi miksi tälläiselle yleensä pitäisi kertoa mitään.

muuten naapurin kersa yrittää hankkia perhelleen häädönkin huutelemalla vastaavan naisen nimellä omia häirintäkommentteja.

Vierailija
71/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katson lakimiehen kanssa nenän vierttä naista joka jatkuvasti häirikköhuutelee ja solvaa miehen perässä eikä mies ole edes halukas kysymään seuraasi (kun ei naisella ole sisäisiä ja ulkoisia avuja)..Sitä paitsi miksi tälläiselle yleensä pitäisi kertoa mitään.

muuten naapurin kersa yrittää hankkia perhelleen häädönkin huutelemalla vastaavan naisen nimellä omia häirintäkommentteja.

En tajunut mitään tästä kommentista, tajusiko joku muu? 

Vierailija
72/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tää on ihan selvä homma. Ap ei vain yksinkertaisesti ole niin kaunis kuin kuvittelee olevansa. Kaveri on selvästi kauniimpi jos homssuisella tyylilläkin pesee itseään puunaavan ap:n mennen tullen. Kaverissa on varmaan myös seksikkyyttä. Kauniit naiset saavat aina ja lähes kaikkialla, kaikissa seurueissa miesten huomiota. Joka muuta väittää, valehtelee.

Vierailija
73/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät tai sitten eivät pelkää tai vaihtoehto c muu syy (esim ei kiinnosta, ei kipinää tms), mutta mitäpä väliä tällä on? Lähesty ap itse niitä miehiä, joista voisit mahd kiinnostua, äläkä vain passiivisena odota, että mies aina yksipuolisesti tekisi sen aloitteen.

Näin sinulla on enemmän valinnanmahdollisuuksiakin ja sitäpaitsi voisit vaikka jutella ihan muutenkin ihmisten kanssa kuin pelkästään vamppausmielessä.  

Vierailija
74/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät tai sitten eivät pelkää tai vaihtoehto c muu syy (esim ei kiinnosta, ei kipinää tms), mutta mitäpä väliä tällä on? Lähesty ap itse niitä miehiä, joista voisit mahd kiinnostua, äläkä vain passiivisena odota, että mies aina yksipuolisesti tekisi sen aloitteen.

Näin sinulla on enemmän valinnanmahdollisuuksiakin ja sitäpaitsi voisit vaikka jutella ihan muutenkin ihmisten kanssa kuin pelkästään vamppausmielessä.  

Sepä se, kun tuntuu aapeellekin olevan kivempaa tuo ruikutus, ei taida rohkeus ja kantti riittää itse sitä aloitetta tehdä.

Vierailija
75/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Ei vaan ole mun makuun naisellisesti pukeutuvat ja huolitellut naiset

Vierailija
76/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassukoillehan on paasattu, että ihan sama mitä olet tai miltä näytät, niin taso on se miksi vastakkaisen sukupuolen kiinnostus sen määrittelee. Eli tässä tapauksessa, vaikka AP on helvetin kaunis, niin taso on silti ATN(alemman tason nainen). 

MOT

Eikö lassukat juuri tota paasaa, miksi heille pitäisi paasata heidän omaa sanomaansa?

Vierailija
77/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voisi vaikka pakit tulla.. jopa homssuisiltakin miehiltä.. ;'D

Katsos kun julkisivun maaninen puunaus, (mitä oikein piilottelet siellä huolitellun kuoresi alla?) ei ole kaikki kaikessa tässä elämässä ja ulkoinen kauneushan on katoavaista..

Vierailija
78/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat näyttää liian tasokkaalta, siis sellaiselta, joka ei lähde baarissa tavatun miehen mukaan. Jos kaverisi on vähän wt, niin miehet saattavat pitää ns. helppona nakkina.

Vierailija
79/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MOT

Eikö lassukat juuri tota paasaa, miksi heille pitäisi paasata heidän omaa sanomaansa?

Eivät. Lassukka paasaa, että kun hän on hieman komea, koulutettu, käy töissä, on kiltti tai ainakin "kiltti" niin hänen tasonsa on 7-8 ja naisten jotka hänestä kiinnostuvat pitäisi olla samaa tasoa. Mutta todellisuudessa lassukasta kiinnostuvat vain yksinhuoltajat korsosta, joten lassukan taso on häntä vastaava ja tätä hän ei ymmärrä. 

Tässä on sama juttu aloittajalla menossa. 

Vierailija
80/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex näytti joskus kuvia itsestään nuorena, naurettiin maha kippurassa. 5kiloa pakkelia naamassa joku hämärä kampaus, vaatteet aivan ihmeellisiä. Ehkä ap on näitä jotka hakee tyyliä, eihän sen pakkelin takaa joskus nää sitä naista, niin paljon sitä on laitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi