Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäävätkö miehet huoliteltuja naisia?

Vierailija
29.03.2016 |

Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni mutta ystäväni, joka meikkaa huonosti aivan liian tumma meikkivoide rajat näkyy ripset repsottaa poskilla hiukset mustaksivärjätyt hapsutukka ei pesydy samat meikit useamman päivän naamassa. Ei edes omista meikinpuhdistustuotteita. Pukeutuu risaisiin ja likaisiin vaatteisiin. Kengät ovat perus hm tennarit jotka aivan rikki. Näyttää hyvin suttuiselta usein, mutta baarissa kaikki miehet ovat hänen kimpussaan eivätkä huomioi minua ollenkaan? Miksi? Pelkäävätkö minua kun olen huoliteltu vai eivätkö koe minua vain yhtä viehättävänä kuin ystävääni? Olen hiukan hämmentynyt ja tämä on käynyt joka kerta kun vietämme iltaa yhdessä. Mainittakoon että ystävälläni on erittäin kookkaat rinnat e kuppi ja usein esillä sekä harrastaa paljon yhdenillanjuttuja juurikin näiden miesten kanssa kenet tapaa baarissa.. itselläni c kuppi enkä hyppää joka miehen sänkyyn.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu itelläni.ulkomailla saan paljon huomiota mutta suomessa ei ikinä, joskus netissä jotain möngerrystä tai muuta.

Vierailija
82/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni

No en ihmettele. Kuulostaa nirppanokkaiselta prinsessalta, jonka seurassa on ihan hemmetin vaivaantunut olo koko ajan. M35

heh toi on niin suomalainen junttilan ajatusmaailma.itse rakastan huoliteltuja ihmisia ja kyllä, prinsessa olen.

N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissiina NirppisteliJä Ninnindeerus Ninnannunna

Vierailija
84/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias nainen. Pukeudun naisellisesti, korostan muotojani asiallisesti. Perus asuni korolliset nilkkurit, mustat farkut, jakku/neule sekä villakangastakki. Meikkaan luonnollisesti korostaen parhaita puoliani. Huollatan kynnet ja ripset säännöllisesti sekä käyn kampaajalla kerran kuussa. Hiukset ovat ruskeat pitkät alaselkään asti. Huolehdin hygieniasta pesydyn päivittäin huollan kasvot, hampaat ja koko vartalon. Mutta baarissa en saa miehiltä yhtään huomiota kukaan ei tule luokseni mutta ystäväni, joka meikkaa huonosti aivan liian tumma meikkivoide rajat näkyy ripset repsottaa poskilla hiukset mustaksivärjätyt hapsutukka ei pesydy samat meikit useamman päivän naamassa. Ei edes omista meikinpuhdistustuotteita. Pukeutuu risaisiin ja likaisiin vaatteisiin. Kengät ovat perus hm tennarit jotka aivan rikki. Näyttää hyvin suttuiselta usein, mutta baarissa kaikki miehet ovat hänen kimpussaan eivätkä huomioi minua ollenkaan? Miksi? Pelkäävätkö minua kun olen huoliteltu vai eivätkö koe minua vain yhtä viehättävänä kuin ystävääni? Olen hiukan hämmentynyt ja tämä on käynyt joka kerta kun vietämme iltaa yhdessä. Mainittakoon että ystävälläni on erittäin kookkaat rinnat e kuppi ja usein esillä sekä harrastaa paljon yhdenillanjuttuja juurikin näiden miesten kanssa kenet tapaa baarissa.. itselläni c kuppi enkä hyppää joka miehen sänkyyn.

En pelkää, mutta naiset pelkäävät komeaa miestä.

Vierailija
85/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu, tulee joku eläin mieleen.

Vierailija
86/105 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin tulee viimeisen päälle laitetuista naisista sellainen kuva, että se ulkonäkö merkkaa ihan liikaa, niin omalta kuin miestenkin osalta. Ihan viimeisenä haluaisin naisen jonka pitää iskeä paskalle mentäessäkin pakkelit naamaan, että pystyy peilistä katsomaan ilman "Apua miltä mä näytän!" tyylisiä huudahduksia siinä samalla kun nyppii niitä ruusun piikkejä siitä peräaukon virestä. Tavallaan se on ihan hyväkin, että oma taso liikkuu siellä alkoholisti WT:n kulmilla niin ei ainakaan ole aina joku meikkibimbo tai Merkkivaate-Maisa kimpussa. 

Syy miksi ainakaan minä en huolitelluille naisille tee aloitetta vaikka kirveellä uhattaisiin on se, että kun tietää sen oman tasonsa niin on paljon kivuttomampaa ampua itseään haulikolla kiveksille kuin mennä tekemään aloite jollekin itseään tasokkaammalle naiselle. Niistä huolitelluista naisista tulee vielä vähän sellainen prinsessähöttömäinen kuva, eikä tule ensimmäisenä mieleen, että tuon kanssa selviäsi elämässä vastoinkäymisistä tai sen kanssa olisi kiva lähteä vaikka vaeltamaan tai touhuta jotain muuta missä voi vaikka kynsi lohjeta.

Ja siellä baarissa ehkä se vähän suttuisempi nainen on varmaan miesten tulilinjalla ensimmäisenä, koska siltä oletettavasti saa pillua helpommalla kuin joltain malliksi laittautuneelta naiselta, joka varmasti nyrpistää nenäänsä satunnaiselle seksille ja tavalliselle farkkumiehelle. Näin olettaisin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
87/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee ainakin aina tuollaisista "huolitelluista" naisista mieleen, että tolla menee kaikki rahat ja aika tohon naaman maalaamiseen.

Vierailija
88/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihmiset arvostavat vaatimattomuutta ja sitä, että ei luule itsestään liikoja. Liika itsestä huolehtiminen naisessa on halvan naisen merkki: sellaisen naisen arvot ovat ulkonäössä ja prostituutiossa eikä toisissa ihmisissä, lapsissa, perheessä, ym.

Vierailija
89/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaikutat jotenkin kylmältä ja etäiseltä ja ystäväsi on välitön ja helposti lähestyttävä.

Vaikka ystäväni onkin persoonana ihastuttava ja ihan mukava, en silti ymmärrä, kuinka miehet kelpuuttavat noinkin homssuisen seuran? Minä sentään huolehdin itsestäni.

Tässä ongelma. Menet baariin ja odotat löytäväsi laadukasta mies seuraa. :-D

Vierailija
90/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes omista meikinpuhdistustuotteita.

Moni mies ajattelee erilailla kuin sinä, ah pinnallisuuden ruumiillistuma ja markkinatalouden uhri.

Kannattaako naamaan laittaa aineita jotka eivät lähde pois lämpöisellä vedellä ja saippualla? Miehet tajuavat, että kaltaisesi naisen "pitäminen" tulee kalliiksi vähintään välillisesti.

Vierailija
91/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ihmiset arvostavat vaatimattomuutta ja sitä, että ei luule itsestään liikoja. Liika itsestä huolehtiminen naisessa on halvan naisen merkki: sellaisen naisen arvot ovat ulkonäössä ja prostituutiossa eikä toisissa ihmisissä, lapsissa, perheessä, ym.

Ei Suomi ole mikään homogeeninen yhteisö tämän asian suhteen. Arvostan sekä naisissa että miehissä tervettä itseluottamusta, johon kuuluu, että uskaltaa ilmoittaa myös asiat, jotka osaa, eikä pelkästään hissutella katse lattiassa.

Vai halvat naiset laittautuu, hohhoijaa.

Vierailija
92/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta tässä on vuosien varrella tajunnut sen, ettei huolitellun näköisiä kauniita naisia saa, kuin ne aivan valioyksilöt, joten parempi se on keskittyä hauskanpitoon.

Vierailija
93/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa äskettäin jorailin huoliteltujen brittineitojen kanssa, eikä pelottanut aivan kauheasti. Aksenttikin oli huoliteltu, ah.

Noin yleisesti huoliteltu on parempi kuin nuhruinen. Aina on kuitenkin poikkeuksia.

Vierailija
94/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: syynä on pikemminkin ap:n ylimielisyys ja taipumus pitää itseään muita parempana. Itsevarmuus on seksikästä, ylimielisyys ja teeskennelty itsevarmuus eivät. Raja on usein hyvin häilyvä.

Vierailija
95/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katson lakimiehen kanssa nenän vierttä naista joka jatkuvasti häirikköhuutelee ja solvaa miehen perässä eikä mies ole edes halukas kysymään seuraasi (kun ei naisella ole sisäisiä ja ulkoisia avuja)..Sitä paitsi miksi tälläiselle yleensä pitäisi kertoa mitään.

muuten naapurin kersa yrittää hankkia perhelleen häädönkin huutelemalla vastaavan naisen nimellä omia häirintäkommentteja.

En tajunut mitään tästä kommentista, tajusiko joku muu? 

Eiköhän tuo ollut tarkoituksenakin ettei kukaan ymmärrä. Kunhan haluaa hämmentää ja saada muut kirjoittamaan "en ymmärtänyt" -kommentteja. Eräänlaista huomionhakua tämäkin.

Vierailija
96/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus: syynä on pikemminkin ap:n ylimielisyys ja taipumus pitää itseään muita parempana. Itsevarmuus on seksikästä, ylimielisyys ja teeskennelty itsevarmuus eivät. Raja on usein hyvin häilyvä.

:D

Vierailija
97/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sä oot sanomaan mitä muut pitää seksikkäänä? Tiedän eräänkin miehen jonka mielestä naisen epävarmuus ja huono itsetunto on seksikästä.

Vierailija
98/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vamulimpaa sanaa kuin huoliteltu? Kertokaa mikä olisi vamulimpi.

Vierailija
99/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ap edes kaipasi mitän iskuyrityksiä? En usko, että hänelle kuitenkaan kelpaisi sellainen mies, joka kehtaa baarissa lähestyä. Onko tarkoituksena siis saada huomiota ja päästä näpäyttämään miehiä vai mitä ihmettä? Ap:sta näkyy luultavasti ylimielisyys ja epätoivoisuus kauas.

Vierailija
100/105 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän ap edes kaipasi mitän iskuyrityksiä? En usko, että hänelle kuitenkaan kelpaisi sellainen mies, joka kehtaa baarissa lähestyä. Onko tarkoituksena siis saada huomiota ja päästä näpäyttämään miehiä vai mitä ihmettä? Ap:sta näkyy luultavasti ylimielisyys ja epätoivoisuus kauas.

Naiset haluavat huomiota. Ja myös tunnetta, että ovat haluttuja vaikkei itseä kiinnostaisikaan ne haluajat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä