Fitnesspäiväkirjat #2
Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.
Kommentit (487)
Joo Nanna selitti iltiksen jutussa että treenaa edelleenkin usein, mutta hyvinvointityyppisesti. Ajattelin siihen että no hyvä ja ok, en usko että edes jokapäiväisestä liikunnasta on sinällään harmia MUTTA painot näytti salilla tosi raskailta, ja punnerrukset ja pidot tosiaan vähän kipeältä. Toisaalta, Nannan lähtökunto on varmasti merkkittävästi keskivertoa parempi, voihan se itselleen tuntua ihan leppoisalta jumpalta. Siihenkin uskon että kroppa ohjaa jos sitä osaa kuunnella.
Eikös treenejä saa raskauden aikana jatkaa oman ihan olon mukaan? Näin ainakin itse kahden raskauden jälkeen muistelen. Ruokasuositusten rikkominen on kyllä melkoisen lyhytkatseista.
En ole aikaisemmin ohjelmaa katsonut, en ylipainoisena ehkä kuulu ihan kohderyhmään. Nyt tuli katsottua, kun tytär tapitti eka osaa, ja yllättäen se teki minulle hyvää. Tuli valtava motivaatio vetää lenkkarit jalkaan ja lähteä käymään lenkillä. Ei siksi, että ikinä saisin tuonkaltaista vartaloa, tai edes sitä kaipaisinkaan näin viidenkympin kynnyksellä, mutta se nuoren tytön (nimeä en muista) ilo koiralenkistä pakkasella oli niin tarttuva, että piti päästä siitä osaksi. :D Katson varmasti toisenkin osan, jos se tuollaista aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole aikaisemmin ohjelmaa katsonut, en ylipainoisena ehkä kuulu ihan kohderyhmään. Nyt tuli katsottua, kun tytär tapitti eka osaa, ja yllättäen se teki minulle hyvää. Tuli valtava motivaatio vetää lenkkarit jalkaan ja lähteä käymään lenkillä. Ei siksi, että ikinä saisin tuonkaltaista vartaloa, tai edes sitä kaipaisinkaan näin viidenkympin kynnyksellä, mutta se nuoren tytön (nimeä en muista) ilo koiralenkistä pakkasella oli niin tarttuva, että piti päästä siitä osaksi. :D Katson varmasti toisenkin osan, jos se tuollaista aiheuttaa.
Mikä ihme tuo ajatus on, ettet voisi ylipainoisena kuulua kohderyhmään? Minä sinkkuna en voi katsoa hääohjelmia?
Pitäisköhän alkaa laskemaan montako kertaa per jakso Nanna sanoo "raskaana"...
Siis Janni vaikuttaa ihan kahvi-ihmiseltä, espressot maistuu ja kahvimyllykin on, mutta miksi se sitten tarvitsi tusinan juhlamokkapaketteja Suomesta?
Johanna on aika minä-keskeinen henkilö tämän ohjelman perusteella...
Ihan mieletöntä toi tankotanssi. Ei tosiaankaan mitään strippausta.
Vierailija kirjoitti:
Siis Janni vaikuttaa ihan kahvi-ihmiseltä, espressot maistuu ja kahvimyllykin on, mutta miksi se sitten tarvitsi tusinan juhlamokkapaketteja Suomesta?
Kun asuin ulkomailla, rakastin saada aina välillä oikein supisuomalaista suodatinkahvia. Vaikka huusholliin kuului pavut jauhava kahvikone, josta sai tosi hyvät espressot sun muut. Tuliaistoiveena Suomesta oli kuitenkin aina paketti tai pari Juhla-Mokkaa tai Presidenttiä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001163592.html
Huh, huh!
Tämä Janni on jotenkin fiksun ja sympaattisen oloinen ja uskaltaa puhua myös lajin varjopuolista.
En ymmärrä miksi noiden pitää keikistellä tuolla lavalla. Pyllistelylläkin on varmaan pointti, mutta toi ihme heiluminen ja hiusten heittely...
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001163592.html
Huh, huh!
Tämä Janni on jotenkin fiksun ja sympaattisen oloinen ja uskaltaa puhua myös lajin varjopuolista.
Janni on aika karun näköinen kuvassa, huh!
Janni on mukava uusi tuttavuus.
Eka kausi menetteli, mutta nyt ku jo toista kautta pitää ton Jeren naamaa kattoa ja kuunnella ylimielisiä juttuja niin meinas telkkari lentää seinään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi noiden pitää keikistellä tuolla lavalla. Pyllistelylläkin on varmaan pointti, mutta toi ihme heiluminen ja hiusten heittely...
No se on sitä seksikkyyttä..! tai jonkun mielestä on.. Miesten takiahan se pyllypystyssä ja hiusten heilutus ja keikistely, tai itseasiassa koko fittness touhu. Minun mielestä ja en ole katkera avläski :D
Vierailija kirjoitti:
Eka kausi menetteli, mutta nyt ku jo toista kautta pitää ton Jeren naamaa kattoa ja kuunnella ylimielisiä juttuja niin meinas telkkari lentää seinään.
Ot: mitäköhän tuo suuri ajattelija meinaa sitten tehdä kun peliura alkaa pikkuhiljaa olla ohi?
Vierailija kirjoitti:
En katso kun ei ole Sofia mukana.
Joo ei kiitos. Mutta kuka olis hyvä ens kaudelle Nannan tilalle?
Eevi: Ei pikkurahan puutetta.
Janni: Oli saada orgasmin maistettuaan kahvia 31 päivän tauon jälkeen.
Johanna: Minä sitä, minä tätä + vauva.
Oona: Persoonallisen kaunis, sosiaalinen lahjakkuus ja mieletön urheilija.
Ps. En ikinä riskeeraisi vauvani terveyttä rikkomalla "vaan hiukan" esimerkiksi ruokasuosituksia tai jatkamalla treenejä samalla tavalla kuin ennen raskautta (ainakin näytti ihan olevan siinä ja siinä onko tuon tyyppinen repimistreeni enää ok tuossa kohtaa). Mun mielestä se antaa hiukan itsekeskeisen vaikutelman äidistä.
T. Edellinen