Fitnesspäiväkirjat #2
Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.
Kommentit (487)
Niissä Nannan kotikohtauksissa Jere makaa aina vetelänä sohvalla ja murahtelee kahdella sanalla. Meinaakohan se jatkaa noin vauvan syntymän jälkeenkin ja mitähän se tekee parisuhteelle? ;)
Vierailija kirjoitti:
Missä on Johannan ja Jeren kirjahylly...?!?
Ei ne lue kirjoja.
ainut hyvä asia tässä ohjelmassa Oona Kivelä ja Harri koira:) Oona on mukavan rento ja huumorintajuinen. muita naisia ei jaksa ees katsoa ku ovat niin teennäisiä.
En ole vielä katsonut, mutta Oona on ihan huippulahjakas ja huipputyyppi muutenkin. Niin mieletön kehonhallinta! Ja en ymmärrä Kalastajanvaimon haukkumista, tollanen se on aina ollut. On tehnyt videoita sivulleen ennenkin. Herttainen ja paljon kauniimpi videoilla kuin kuvissa.
Edellistä kautta kun katsoin niin hieman kyllä ihmettelin Jeren käytöstä, ihme mörkö.
Ois ollut kiva saada mukaan Eveliina Tistelgren. Musta Venlaa oli kiva seurata edellisellä kaudella!
Kalastajan vaimon olisi pitänyt olla tässä ohjelmassa ja tuon Nannan sitten netissä. Jos sielläkään.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä katsonut, mutta Oona on ihan huippulahjakas ja huipputyyppi muutenkin. Niin mieletön kehonhallinta! Ja en ymmärrä Kalastajanvaimon haukkumista, tollanen se on aina ollut. On tehnyt videoita sivulleen ennenkin. Herttainen ja paljon kauniimpi videoilla kuin kuvissa.
Edellistä kautta kun katsoin niin hieman kyllä ihmettelin Jeren käytöstä, ihme mörkö.
Ois ollut kiva saada mukaan Eveliina Tistelgren. Musta Venlaa oli kiva seurata edellisellä kaudella!
Miksi alapeukut tälle viestille? Ovatkö läskit av-mammat kateellisia Kalastajan vaimolle? Toiset tekee ja saa aikaiseksi, toiset roikkuu aaveella ja ruotii sohvalla muiden elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastajan vaimoa ei näy itse sarjassa, vaan Katsomon jossain spesiaaleissa? Näin käsitin mainoksesta, "lisäksi Katsomon puolella seurataan Johannan treenejä nönönöö".
Ei meinaa tunnistaa samaksi ihmiseksi tuota kalastajan vaimoa. Niin on reippaalla kädellä kyllä käsitelty ne pärstäkuvat blogissa että tuossa liikkuvassa kuvassa on kuin eri ihminen. Ja se puhetyyli, voiko olla enää olla teennäisempi? Onneksi ei ole mukana noissa jaksoissa.
Totta. Jotenkin saanut blogin perusteella siitä ihan erilaisen kuvan ja todellisuudessa se onkin kuin joku pissis.
Pissis, joka on naamaltaan rupsahtaneempi kuin moni viiskymppinen 😏. Tiesin, että on nuorempi kuin miltä näyttää, mutta silti ikä, 34 v., järkytti. Ei varmasti löydy ketään yhtä ryppystä 34-vuotiasta!
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt mainoksen ja ihmettelen suuresti, että eivät ole sen timmimässä kunnossa. Kauhean löysät reidet nuorilla naisilla. ei muuta väliä, eikä kiinnosta, mutta tällä foorumilla kun on lässytetty siitä timmistä fitnesskunnosta.
Niimpä, muutenkin aika huonot vartalon mittasuhteet heillä.
Lyhyydelle ei tietysti voi mitään mutta reisien liika bulkkaus ei ainakaan helpota tota persjalka-vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastajan vaimoa ei näy itse sarjassa, vaan Katsomon jossain spesiaaleissa? Näin käsitin mainoksesta, "lisäksi Katsomon puolella seurataan Johannan treenejä nönönöö".
Ei meinaa tunnistaa samaksi ihmiseksi tuota kalastajan vaimoa. Niin on reippaalla kädellä kyllä käsitelty ne pärstäkuvat blogissa että tuossa liikkuvassa kuvassa on kuin eri ihminen. Ja se puhetyyli, voiko olla enää olla teennäisempi? Onneksi ei ole mukana noissa jaksoissa.
Totta. Jotenkin saanut blogin perusteella siitä ihan erilaisen kuvan ja todellisuudessa se onkin kuin joku pissis.
Pissis, joka on naamaltaan rupsahtaneempi kuin moni viiskymppinen 😏. Tiesin, että on nuorempi kuin miltä näyttää, mutta silti ikä, 34 v., järkytti. Ei varmasti löydy ketään yhtä ryppystä 34-vuotiasta!
Voi voi, kyllä vie kateus kalatkin vedestä. Olin yllättynyt miten vanha Johanna on.
Onko Nanna oikeasti vain 27v vai onko tuo hänen ~show business~ ikä?
Tylsää kun Venla ei oo enää mukana. Venla oli kuumin kaikista. Mut on Jannikin kuuma :)
Jotenkin tuntuu että tuollaisen ohjelman hahmoista voisi tehdä sellaisen Putous-tyylisen sketsin kuten Ville Haapasalosta. "Voi että kun mä rakastan liikuntaa ja liikunnan iloa ja kun saa koko ajan syödä marinoimatonta kanaa ja salaattia ja sitten mä voitan kisat ja salilla ähkin tosi kovasti nnnggghh ja sitten mä oon öljyssä lavalla ja sitten mä teen tempun ja oon parempi kuin moni mies ja huh...vitsi kun mä oon kiireinen! Vain mun elämä on tällasta!"
Ihan mukavalta vaikuttaa tää kausi. Eevi oli oikeesti aidon yllättynyt menestyksestään ja vaikuttaa muutenkin onnelliselta. Oonasta tuli vähän koppava vaikutelma, mutta meikittömänä ilmestyksenä ihan kivaa vaihtelua Eevin suihkurusketuksiin ja tekoripsiin :-) Mutta on kyllä lahjakas ihminen. Vau.
Janni Hussista mulla ei ollutkaan mitään tietoa etukäsin. Erittäin fiksun oloinen nuori likka. Ei jää Kanadassa miehen siivellä elämään, vaan hommaa itelleen tekemistä. Nanna vaikutti myös superonnelliselta ja Jere jatkaa murahteluaan. Harmi kun kalastajan vaimo on vaan netissä. Mä pidän hänestä, vaikka hänellä onkin ahavoituneet kasvot...oikeesti ihmiset, minkä hän iholleen voi??
"Mä oon Nanna KARALAHTI, viime kaudelta tuttu Koivistona."
Siis mitä tuo nainen tekee sarjassa? Maailman tylsin ja persoonattomin tapaus.
Miesnäkökulma, ekat vaikutelmat.
Oona: oudon näköinen, taitava kehonhallinta, henkilö jäi vielä epäselväksi
Eevi & Nanna: jotenkin samanlaisia, ärsyttävän tyhjää ja teennäistä menoa, näissä kulminoituu fitness-pahuus
Janni: joukon kaunotar, ihastuttava ja maanläheinen, vähän surullisen oloinen, tekee mieli halata, toivottavasti ei mene pakkomielteen ja sairauden puolelle (taas?)
Kisatouhu fitness-jengillä näyttää aika sairaalta suihkurusketuksineen ym, kuin kehonrakennuskisat 😲
Nannan oikea nimi on Johanna. Oli Dubaissa vähän happamana, kun matkaseurue ei halunnut treenata joka päivä...