Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnesspäiväkirjat #2

Vierailija
29.03.2016 |

Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.

Kommentit (487)

Vierailija
101/487 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.S. Oliko se bikini fitness -kisassa Eevin vieressä näkynyt vihreäbiksuinen mimmi ihan oikeassa kilpailussa?

Apua mikä myötähäpeä! Miten on edes noussut lavalle.

Mikä siinä oli niin noloa? En muista että olisin kiinnittänyt huomiota erityisesti keneenkään kun katsoin jakson. Googlen kuvissa joku vihreissä bikineissä poseeraa pokaalin kanssa Eevin vierellä, eli ei tuomareiden mielestä kai kovin hävettävän näköinen jos sai palkinnonkin?

Vierailija
102/487 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

klikkaa kirjoitti:

Mä katson pelkästään sitä Kalastajan vaimon osuutta Katsomosta. :D Ja tykkään hänestä, olen seurannut hänen blogiaan jo lähemmäs seitsemän vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti.

Itse Fitnesspäiväkirjoja ei varmaan tule katsottua, koska uskoisin, että katsottuani ekan kauden olen nähnyt jo "kaiken", vaikka mukana nyt kaksi uutta henkilöä onkin.  Mutta varmasti monia muita kiinnostaa uusikin kausi.

Miten sä löydät hänen jaksot? Mä olen saanut näkymään vain jonkun esittelyvideon ja senkin löysin katsomosta Googlen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/487 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jessus mikä parivaljakko tuo Nanna ja Eevi on. Eipä kyllä paljon rasittavampia vois enää olla. Oikein koulukiusaajien prototyyppejä.

Vierailija
104/487 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.S. Oliko se bikini fitness -kisassa Eevin vieressä näkynyt vihreäbiksuinen mimmi ihan oikeassa kilpailussa?

Apua mikä myötähäpeä! Miten on edes noussut lavalle.

Mikä siinä oli niin noloa? En muista että olisin kiinnittänyt huomiota erityisesti keneenkään kun katsoin jakson. Googlen kuvissa joku vihreissä bikineissä poseeraa pokaalin kanssa Eevin vierellä, eli ei tuomareiden mielestä kai kovin hävettävän näköinen jos sai palkinnonkin?

Oli siinä ekassa jaksossa yksi melkoisen punkero kisaaja.

Vierailija
105/487 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeellistä siinä harri-koirassa on? Minusta jopa vähä inhottavan näköinen

Vierailija
106/487 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Oona kuulu noiden muiden kanssa samaan sarjaan. On huippu-urheilija. Kehonhallinta on hienoa katsottavaa ja naisella on selvästi hyvä itsetunto, jota ei tarvitse korostaa tekoripsillä ja tekotukalla. Olisi kyllä silti kiva nähdä Oona välillä laitettuna ja siistissä kampauksessa . :) Eihän Santeri ole Oonan mies. Selvästi homo tai bi ja oikeastaan en ihmettelisi, jos Oonakaan ei olisi täysin hetero.

Eevi on kulahtaneen ja vanhentuneen näköinen raskaiden ripsiensä ja alhaisen rasvaprosenttinsa kanssa.

Nannan ja Eevin protskushoppailut... Mitä helvettiä, protskusipsejä?! Voi hyvää päivää. Muuten Nanna oli ehkä vähän siedettävämpi tässä viimeisessä jaksossa. Äitiys varmasti sopii hänelle jos on kerta kauan haaveillut omasta lapsesta.

Janni on suloinen ja symppis! Toivottavasti ei ole oikeasti niin yksinäinen miltä sarjassa vaikuttaa.

Vierailija
107/487 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonallehan se fyysinen suoritus on se oleellinen treenin tuotos, ei ulkonäön muokkaus kuten näille hattarapäille. Eli ihan eri lähestymistapa koko treenaamiseen. Toki joku Eevi voi ilahtua, kun saa laitettua 10 kg lisää painoa johonkin liikkeeseen, mutta silti se suurin tyydytys näillä fitnesstyypeillä tulee omasta peilikuvasta. Jotenkin tykkäsin Eevistä ekan kauden alkujaksoissa, mutta nyt en kyllä enää yhtään. 

Vierailija
108/487 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

klikkaa kirjoitti:

Mä katson pelkästään sitä Kalastajan vaimon osuutta Katsomosta. :D Ja tykkään hänestä, olen seurannut hänen blogiaan jo lähemmäs seitsemän vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti.

Itse Fitnesspäiväkirjoja ei varmaan tule katsottua, koska uskoisin, että katsottuani ekan kauden olen nähnyt jo "kaiken", vaikka mukana nyt kaksi uutta henkilöä onkin.  Mutta varmasti monia muita kiinnostaa uusikin kausi.

Miten sä löydät hänen jaksot? Mä olen saanut näkymään vain jonkun esittelyvideon ja senkin löysin katsomosta Googlen kautta.

Tuosta löytyy: http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33010006/fitnesspaivakirjat (Jos ei linkity suoraan niin tuossa ylhäällä on nuo linkit joista keskimmäisenä "Johanna - kalastajan vaimo". Sitä klikkaamalla pääsee sen jaksoihin).

Vierailija
109/487 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannin osuus kaikkein tylsin.

Vierailija
110/487 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah..nanna ja siippa luuli että tytön saa ja huomas oikein molemmin puolin pettymyksen.

Onneksi tulee nyt sit poika lopultakin Jerelle!

Vierailija
111/487 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah..nanna ja siippa luuli että tytön saa ja huomas oikein molemmin puolin pettymyksen.

Onneksi tulee nyt sit poika lopultakin Jerelle!

Huomasin ihan saman pettymyksen molemmissa!!

Vierailija
112/487 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen näistä miehen siivellä, paitsi Oona.

Häh? Miten niin? Taitavat heistä kaikki pitää tunteja ja työskentelevät pt-yrittäjinä (pt:itä ainakin Nanna ja Eevi)

Vierailija
113/487 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä dissaamista. Minusta kaikki ovat näyttäviä ja haluaisinpa omata samanlaisen itsekurin ja liikunnanpalon kuin he. Jannikin tekee mallintöitä ja vetää tunteja Kanadassa ja on vasta tosi nuori. Itse vielä opiskelin tuossa iässä :) Upeita naisia ovat jokainen.

Vierailija
114/487 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko Janni orgasmin tuon putkirullavenyttelyn yhteydessä...?!?

Vierailija
115/487 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahhh-aaiiiii-ooohhh...!

Vierailija
116/487 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri <3

Vierailija