Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnesspäiväkirjat #2

Vierailija
29.03.2016 |

Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.

Kommentit (487)

Vierailija
41/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eniten näistä uusista, eli Jannista ja Oonasta.

Oona on menestynyt, fiksu ja lahjakas. Kaunis laji. Kiinnostavaa nähdä hänen piirejään. Treenaus mielenkiintoisemman näköistä kuin muilla salimisukoilla. Oonalla persoonallisen kaunis eikä meininki ole liian pintapuolista.

Janni on luonnonkaunis, sympaattinen ja samaistuttava. Harri-koira on aivan ihana. Kiinnostavaa katsella miltä näyttää arki Kanadassa.

Nanna, Dubai, Jeren mörinät jne on jo niin nähty. Nannan puhetyyli on myös jotenkin ärsyttävä. Ei ole oikein enää mitään annettavaa sarjalle.

Eevi ja Dani on symppis pari, mutta en oikein lämpene nyt tälle kisavaiheelle. Tekoripset ja oranssinruskea kisarusketus on too much. Tykkäsin Eevistä enemmän viime kaudella.

Olisin seurannut mielelläni toisellakin kaudella Venlaa, Makea ja Mulan-koiraa. Make on hauska tyyppi ja perheen vegaanius ja eläintenoikeudet olisi tarjonneet mielenkiikntoisia aiheita ja ehkä herätellyt joitakin katsojiakin.

Katsoin netistä myös Kalastajan vaimon osuuden, mikä oli ihan sympaattinen. Tässä kiinnostaa Norjassa asuminen ja se, että liikunta on osa arkea, muttei treenata verenmaku suussa. Tv-sarjasta olisin mielelläni korvannut vaikkapa Nannan Norjan Johannalla.

Vierailija
42/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan tällä kaudella "mä oon Karalahden Nanna ja naimisissa Jere Karalahden kanssa"

Ja tulihan se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin aiemmassa av-ketjussa mainittiin, että tällä kaudella Kalastajan vaimon lisäksi nettiekstroihin olisi tulossa bloggaajat Tickle-Sara ja Wtd-Nata. Tuliko suunnitelmiin muutos vai oliko pelkkää huhupuhetta?

Vierailija
44/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo tietyn tyyppiset ihmiset ramppaa niin usein tuolla Dubaissa?

Vierailija
45/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan tällä kaudella "mä oon Karalahden Nanna ja naimisissa Jere Karalahden kanssa"

Tulihan se.

Vierailija
46/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tulihan se.

Ja sit mä sain sukunimen...

XDDDDD

Vierailija
47/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson pelkästään sitä Kalastajan vaimon osuutta Katsomosta. :D Ja tykkään hänestä, olen seurannut hänen blogiaan jo lähemmäs seitsemän vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti.

Itse Fitnesspäiväkirjoja ei varmaan tule katsottua, koska uskoisin, että katsottuani ekan kauden olen nähnyt jo "kaiken", vaikka mukana nyt kaksi uutta henkilöä onkin.  Mutta varmasti monia muita kiinnostaa uusikin kausi.

Vierailija
48/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Kalastajan vaimon Fitnesspäiväkirjat-postauksesta kuvan, että hän esiintyisi siinä varsinaisessa sarjassa. Vasta kommenttiosuuden viesteistä selvisi, että matsku näkyykin vain Katsomossa. Minä olisin kyllä tuottajana laittanut Johannan joko Eevin tai Nannan tilalle, koska kaksi jälkimmäistä on vähän liian samanlaisia persoonaltaan.

Ehkä Nanna on haluttu pitää sarjassa, koska a) Jere Karalahti tuo lisähuomiota ja b) Nanna on raskaana. Ja Eevi on haluttu pitää sarjassa, koska a) siippana on Uniikki ja b) kisakausi tuo uutta ulottuvuutta (etenkin kun tällä kaudella ei ole Mari Valosaarta kisatunnelmineen).

Vierailija
49/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä, tekeekö Jere sarjan aikana mitään kotitöitä? Vai murahteleeko vain pipon alta?

Vierailija
50/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes jännä, tuskin tekee. Jotenkin punnertaminen raskaana näytti karulta, tietty itse oon huonommassa kunnossa vaik liikunkin mutta olin saanut käsityksen kevyemmästä raskaustreenistä..

Vierailija
51/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevi on haluttu pitää sarjassa, koska a) siippana on Uniikki ja b) kisakausi tuo uutta ulottuvuutta (etenkin kun tällä kaudella ei ole Mari Valosaarta kisatunnelmineen).

Tyhmä kysymys, mutta eikö kisakausi pääty kisoihin? Ymmärsin, että Eevin kisat olisi jo ensi jaksossa, joten se olisi äkkiä käsitelty sarjassa.  Oletin, että kauden aikana olisi seurattu muutoksia Eevin treenaamisessa ja kisoihin valmistautumisessa, mutta nyt se tapahtnut kameroiden ulkopuolella

Vierailija
52/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin aiemmassa av-ketjussa mainittiin, että tällä kaudella Kalastajan vaimon lisäksi nettiekstroihin olisi tulossa bloggaajat Tickle-Sara ja Wtd-Nata. Tuliko suunnitelmiin muutos vai oliko pelkkää huhupuhetta?

Av-keskustelusta en tiedä, mutta Sara selitti pari päivää sitten Snapchatissä, että oli kuvannut itseään johonkin tv-sarjaan viime kesänä

Vierailija
53/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevi on haluttu pitää sarjassa, koska a) siippana on Uniikki ja b) kisakausi tuo uutta ulottuvuutta (etenkin kun tällä kaudella ei ole Mari Valosaarta kisatunnelmineen).

Tyhmä kysymys, mutta eikö kisakausi pääty kisoihin? Ymmärsin, että Eevin kisat olisi jo ensi jaksossa, joten se olisi äkkiä käsitelty sarjassa.  Oletin, että kauden aikana olisi seurattu muutoksia Eevin treenaamisessa ja kisoihin valmistautumisessa, mutta nyt se tapahtnut kameroiden ulkopuolella

Musta on taas mielenkiintoista nähdä, miten keho alkaa palautua tuosta hullutuksesta. Osallahan se pelaa ihan hyvin, osalla menee ihan sekaisin. 

Vierailija
54/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on taas mielenkiintoista nähdä, miten keho alkaa palautua tuosta hullutuksesta. Osallahan se pelaa ihan hyvin, osalla menee ihan sekaisin. 

Hyvä pointti! Enpä ajatellut tuosta näkökulmasta

Vierailija
55/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nata olisi sarjassa mukana? Eihän se edes treenaa enää? Vai treenaako? Ymmärsin, että skumppaillat vie kaiken ajan..

Vierailija
56/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes jännä, tuskin tekee. Jotenkin punnertaminen raskaana näytti karulta, tietty itse oon huonommassa kunnossa vaik liikunkin mutta olin saanut käsityksen kevyemmästä raskaustreenistä..

kyllä raskaanakin saa treenata, ei oo mikään pakko kerätä kymmentä kiloa läskiä, niin kuin monilla mammoilla :D

Vierailija
57/487 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitti beibi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä raskaanakin saa treenata, ei oo mikään pakko kerätä kymmentä kiloa läskiä, niin kuin monilla mammoilla :D

Sehän riippuu ihan saako, raskaat painot suositellaan kyllä välttämään ja monilla (esmes mulla melkein puolet raskaudesta) on lääkäriltä liikuntakielto. Ei oo läskiä silti, ei siihen läskin välttämiseen sadan kilon kyykkyjä tarvita. Kuntokin on taas ok, ei muutaman kuukauden liikuntatauko ole mikään maailmanloppu muille kuin riippuvaisille.

Vierailija
58/487 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Janni vaikutti jotenkin yksinäiseltä eikä hirveän onnelliselta, eikä suhde ruokaan ja treenaamiseenkaan välttämättä ole ihan niin hyvä mitä selittää, mutta katsotaan mitä tulevat jaksot tuo tullessaan.

Nanna oli raskaana, se ei jäänyt epäselväksi, ei katsojille eikä Dubain matkaseuralaisille..

Oonan taidokkuus kiinnostaa, toivottavasti näytettäisiin vielä enemmän hänen treenaamista ja esiintymistä.

Eevi ja Dani... no joo, eiköhän kaikki oleellinen nähty jo viime kaudella.

Vierailija
59/487 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannan ja sen kanalauman Dubain matka vaikutti tapahtumalta, jossa en ikimaailmassa viihtyisi. Ja miksi piti painostaa muita treenaamaan, jos mä olen lomalla niin en todellakaan raahaudu mihinkään salille väkisin. Olisi sitten mennyt yksin sinne, vai onko nää just näitä, että aina pitää olla kaveri mukana mitä sitten ikinä tekeekin. Olisi todella rasittava kaveri porukassa tuommoinen mun näkökulmasta..

Vierailija
60/487 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava seurata odottavan äidin treenaamista.