Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnesspäiväkirjat #2

Vierailija
29.03.2016 |

Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.

Kommentit (487)

Vierailija
281/487 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jaksa tuota Eevi raakkuvaa tekonaurua. Muutenkin kiinnosta kuin kasa kiviä jotkut pöytäliinaostokset, ei tämä ole mikään iholla.

Vierailija
282/487 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Janni kertoi löytäneensä jotain jaloistaan, ajattelin että sillä on joku syöpä jalassa, mutta mustelmia mavesta. Oh well. Mulla on niitä jalat täynnä jatkuvasti. No, onneksi ei kuitenkaan ollut syöpä, mutta Jannin elämä on niin tylsää ja yksinäisen oloista. Ajattelin aikaisemmin, että miehensä ei halua näkyä ohjelmassa ollenkaan (kun sitä ei näytetty), mutta ilmeisesti mies on vain aina poissa. P.S. Upea kroppa Jannilla.

Nanna kuuluisi Raskauspäiväkirjoihin. Ja siitä Nannalla kylässä olleesta tytöstä kasvatetaan kovaa vauhtia fitness-urheilijaa, katsoin jo edellisissä jaksoissa kun tyttö mittaili lätkäareenan portaita katseellaan ja sanoi, että "näistä saisi hyvän treenin". 

Oona on edelleen ihana ja Eevi ärsyttävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/487 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevin murhe: Dani joutui syömään yhtiökokouksessa joulutortun.

Ajatella.

Vierailija
284/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevin murhe: Dani joutui syömään yhtiökokouksessa joulutortun.

Ajatella.

Eevillä ja Danilla on aika upea talo. Mitä sitä isoa ja avaraa olkkaria näkyi ja jättimäisiä ikkunoita. Taisi olla kaksikerroksinen. En tiedä missä päi Helsinkiä mutta en tiennytkään että Uniikki on noin rikas.

Vierailija
285/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, 5 jakso katottu. Nyt alkaa vähän Oonan ja Jannin jutut puuduttaa. Varsinkin Oonan. En taida sit olla tarpeeksi fitness, ku tykkään kyllä niistäkin osuuksista joissa ei treenata. Tykkäsin Eevistä tässä jaksossa. :) Eikä Nannakaan ollut paha. Eikä Jereä juuri näkynyt, jee!

Vierailija
286/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut sarjaa, enkä lukenut tätä ketjua, mutta mainoksen mukaan tytöt kasvattavat peppujaan. Mitä he tekevät sitten, kun muoti alkaa suosia litteää pyllyä. Leikataanko osa pois, niin on nopeasti muotimitoissa?

Vierailija
287/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Koivisto-Karalahden klaani näyttää hurahtaneen fitnessiin...

288/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairasta, että tuollainen pikkutyttö näyttää  ajattelevan urheilua ja ulkonäköä noin paljon. Vähän pitäisi miettiä ettei lasten kanssa jauheta kokoajan jotain fitnessjuttuja

Vierailija
289/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan pihalla, että kenen nämä viimeisimmässä jaksossa esiintyneet lapset ovat. Jeren vai?

Vierailija
290/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan pihalla, että kenen nämä viimeisimmässä jaksossa esiintyneet lapset ovat. Jeren vai?

Jerellä on kaksi tytärtä joista Ronja taisi vilahtaa eilisessä jaksossa mutta ei ne pikkulapset Jeren ole vaan Nannan sukulaislapsia.

Vierailija
291/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ne Jeren lapset/sukulaislapset oikeen puhelee niillä kotona? Nanna kysyy tytöltä: "Kerros meille kuka sä oot" ja tyttövastaa: "Mä oon panomies Estella!"

Siis mitä helvettiä?? :DD

Vierailija
292/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea arvata, keneltä panomiessanasto on opittu.

Vierailija
293/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitonta WT-huumoria Koivisto-Karalahden perheessä, ei se nyt niin vakavaa ole.

Vierailija
294/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulit et se tyttö sanoi palomies-Estella :-D

Mul jäi jotenkin mieleen ihmettymään se, kun Janni toi niitä suklaita. Kauhee hehkutus kaupassa ja kotona. Suklaat asetellaan erikseen nätisti lautaselle ja oikein istutaan ruokapöytään niitä orgastisesti äänellen syömään. Onks toi niinku ihan normia muille? Mä junttina vetäisin suklaat vaan siitä paketista naamaan ja sillä hyvä.

Vierailija
295/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriötaustaisella suhde ruokaan on tavanomaisesta poikkeava.

Vierailija
296/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin MTV-konsernin asiakaspalveluun lämpimät kiitokset Harrin lisääntyneestä ruutuajasta.

Vierailija
297/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Oonasta ja arvostan hänen taitojaan, mutta tuo "yllättyminen" ja hehkutus voitosta oli todella teennäisen oloista.

Nannan sukulaistytön fitness-innostus oli aika pelottavaa. Lapsen pitää saada olla lapsi. Surullista jos tytön kuullen puhutaan paljon fitness- ja treenijuttuja.

Vierailija
298/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ne Jeren lapset/sukulaislapset oikeen puhelee niillä kotona? Nanna kysyy tytöltä: "Kerros meille kuka sä oot" ja tyttövastaa: "Mä oon panomies Estella!"

Siis mitä helvettiä?? :DD

Olikohan se kuitenkin "palomies Estella"... tai niin mä ainakin kuulin

Vierailija
299/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutytön unelma-ammatti oli palomies. Ei sentään (ainakaan vielä) bikini fitness -kisaaja ja lätkävaimo, hyvä!

Vierailija
300/487 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsotte kyseistä ohjelmaa jos ette pidä heistä tai koko ohjelmasta ylipäätään, tai kiinnosta fitnes ja kuntoilu. Sehän ohjelmassa on ns.pääroolina. Mielipiteitäkin saa olla, mutta itse jos en pidä ohjelmasta en silloin katso sitä? Ja edelleen ohjelmasta tutustumme vain pieneen pieneen osaan näistä ihmisistä millaisia he todella ovat, kuinka heidän parisuhteensa voi jne. Minä itse en lähtisi arvostelemaan toisia pelkän tv-ohjrlman perusteella ja vetämään johtopäätöksiä . Oikeesti ihmiset peace & love.. ja hei suomalaiset teidän kateutenne on niiiin läpinäkyvää.