Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, joka ällöttää sinua?

Vierailija
29.03.2016 |

Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.

Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?

Kommentit (513)

Vierailija
481/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus mutta irtohiukset ja eläinten karvat! ne on ihan ok silloin kun karvat on kiinni kisussa.

Hiusharjat on ällöjä, niissähän on sitä päänahkaa ja rasvaa mukana. Ja monet säilyttää niitä laukuissaan, joihin päänahka sitten ropisee. Hyi hitto!

Se ääni mikä lähtee styroksista kun se hankaa, menee kylmät väreet ja tekis mieli oksentaa.

Vierailija
482/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava.

Ei ole koskaan tullut edes mieleeni, että joku nähdessään minut, tuntee ällötystä ja kaikkia muita noin ahdistavia tunteita ulkonäköni vuoksi.

Ymmärrän, että ihmisten ulkonäössä saattaa ällöttää huono hygienia, likaiset vaatteet tai peräti vaatteettomuus, pahanhajuinen hengitys jne.

Kuitenkin ne ovat sellaisia seikkoja jotka voi korjata vaikka muutamassa tunnissa. 

Mutta minä en pysty laihtumaan edes kahdessa kuukaudessa niin paljon ettenkö vieläkin olisi lihava.

En oikein tiedä mitä sanoa ja mitä minun pitäisi tehdä?

Pitäsikö minun ehkä kantaa läskissä ällöttävässä kaulassani kylttiä, jossa myönnän olevani ällöttävä mutta kun  minun on pakko käydä ihmisten ilmoilla työssä ja muilla asioilla. 

Ja että pitääkö minun pyytää bussissa lupa istumiseen, että anteeksi, saanko istua tähän vaikka olen lihava.

Tiedän, että siellä jo hiotaan myrkkyhampaita: Jaa, päätit sitten läski uhriutua ja suuttua. 

En, mutta jäin miettimään miten julmia ihmiset todella on. Ja vaikka lihavat ihmiset teitä ällöttääkin, niin jättäkää nyt sentään rauhaan esim. hänet jolla oli kierot silmät. 

Aikuiset ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaat kainalot ja varpaat ovat kuvottavia. Tämä ei liity mitenkään siihen, onko ns. hyvä kroppa vai ei. Timmilläkin hihaton paita aiheuttaa puistatuksia ja ilman sukkia kulkeminen inhottaa.

Vierailija
484/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovailuvaha. Oon lapsesta saakka pitänyt sitä ällöttävänä. Oksennus tulee kun ajattelenkin.

Kävin joskus nuorena siivoamassa sellaista kerhohuonetta, jossa kokoontui lasten askartelukerho.

Minua inhotti se huoneeseen jäänyt lasten haju sekä muovailuvahan haju.

Siellä oli myös sellaisia muovisia tabletteja, joihin oli liitskautunut muovailuvahaa.

Ja tuntui ahdistavalta kun joku oli  siinä   "veistoksessaan"  onnistunut jotenkin kliistraamaan punaisen ja sinisen vahan toisiinsa.

Se haju ja ne värit. Ikäni mä muistan sen.

Vierailija
485/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttääkö hyvin hoidetut jalat varvassandaaleissa? Kysyn vaan koska olen läpsytellyt sellaisissa töissäkin. Varpaani ovat samanmittaiset, kynnet siistit ja kannat hoidettu.

Ällöttää. On tosi epämukava olo, jos jollain työkaverilla on ollut kesällä sandaalit jalassa. Varsinkin samassa lounaspöydässä syöminen on ollut lähes mahdotonta, koska en ole voinut lopettaa ajytelemasta hänen paljaita (ällöttäviä) jalkojaan pöydän alla.

Vierailija
486/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus siitä, että työntäisi hampaiden väliin jotain villaista. Tulee kylmät väreet. Joskus näin, kun joku piti lapasta suussaan sitoessaan kenkiä. Teki mieli hyökätä sen ihmisen kimppuun.

Samoin jos villalapaset/sukat osuu yhteen tai pahin, jos niitä hankaa yhteen tai linja-auton penkkiin (mitä se materiaali onkaan, jolla ne penkit on verhoiltu).

Mieti kun joku pitäisi suussaan jotain märkää villaista ja narskuttelisi hampaita ees taas, niin että märkä villa nitisee ja narisee hampaiden välissä....

Eiiiih! Joskus olen vähingossa puraissut luumun kiveä poskihampailla. Yök.

Hampaiden pesu inhottaa minua kun näkee sitä omaa limasylkeä, olen meinannutkin  monesti oksentaa hampaita pestessä. 

Vierailija
487/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedostatte että nuo trypofobiakuvat on photoshopattuja?

Ovat ja varmaan just sellasiksi tehtyjä että ällöttävät mahd. monia, muttei kuitenkaan kaikkia kaverejani esimerkiksi. Googlatkaa "surinam toad", tulee kuvia sammakosta jolla on luonnostaan jotain reikiä/munia selässä, hyi :D 

Näin joskus noita kenno-konnia telkkarissa ja oksensin siltä istumalta päälleni ilman pienintäkään varoitusta. En halua googlata,hyi prkl!

Minusta ne on ihania! Katson youtubesta ja tunnen samanlaista mielihyvää kuin finnien puristeluvideoista.

Ällöttääkö tämä: näin kerran unta, että jalkapohjani olivat täynnä pieniä reikiä. Katsoin tarkemmin, niin sieltähän kurkisteli jotain. Reistä puski pieniä sieniä, joilla oli ohut pitkä jalka ja pieni tatti. Työntelin niitä takaisin..

Hyi miten paha olo tuli. Heikottaa...

Vierailija
488/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetyt kananmunat. Niinkuin hyytynyttä räkää. Miten joku voi niitä syödä, en ymmärrä.

Vierailija
489/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun eläin puhdistaa alapäätään nuolemalla. Varsinkin kylässä tosi vaikea olla, ainahan voi katsoa muualle mutta en KESTÄ sitä ääntä mikä siitä lähtee. Joudun vaivihkaa peittämään korvani tai hymisemään itsekseni, että ääni peittyisi. Melkein sama ilmiö, jos vaikka koiralla on tassu kipeä ja se nuolee sitä. Hyrrrgghh.

Haha, tämä. Kun koirallani on juoksut, sängyn alta alkaa öisin kuulumaan sellaista lipovaa lutkutusta kun se nuolee itseään, hyh!

Minua ällöttää sana "juoksut". Se ei tarkoita mitään. Koiralla on juoksu-aika tai kiima.

Juoksut...hhyiii.

Vierailija
490/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkikangas: liukkaat tikatut takit ja päiväpeitot. Ajatus että joutuu koskemaan tuohon kankaaseen.

Kun joku mäyskyttää rahkaa niin, että suusta ja huulilta pilkottaa valkoista mössöä.

Hammaslanka josta irtoaa säikeitä, jotka jäävät hampaiden väliin.

Vierailija
491/513 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua ällöttää sellaiset naisten lippalakit, jotka varsinkin 70-luvulla oli muotia:

Hatun kupu on ommeltu kuudesta niinkuin "lohkosta" ja kaikkien näiden lohkojen kruununa on litteä nappi, joka on päällystetty sillä hattukankaalla. 

Pelkäänkin niitä.

Vierailija
492/513 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava.

Ei ole koskaan tullut edes mieleeni, että joku nähdessään minut, tuntee ällötystä ja kaikkia muita noin ahdistavia tunteita ulkonäköni vuoksi.

Ymmärrän, että ihmisten ulkonäössä saattaa ällöttää huono hygienia, likaiset vaatteet tai peräti vaatteettomuus, pahanhajuinen hengitys jne.

Kuitenkin ne ovat sellaisia seikkoja jotka voi korjata vaikka muutamassa tunnissa. 

Mutta minä en pysty laihtumaan edes kahdessa kuukaudessa niin paljon ettenkö vieläkin olisi lihava.

En oikein tiedä mitä sanoa ja mitä minun pitäisi tehdä?

Pitäsikö minun ehkä kantaa läskissä ällöttävässä kaulassani kylttiä, jossa myönnän olevani ällöttävä mutta kun  minun on pakko käydä ihmisten ilmoilla työssä ja muilla asioilla. 

Ja että pitääkö minun pyytää bussissa lupa istumiseen, että anteeksi, saanko istua tähän vaikka olen lihava.

Tiedän, että siellä jo hiotaan myrkkyhampaita: Jaa, päätit sitten läski uhriutua ja suuttua. 

En, mutta jäin miettimään miten julmia ihmiset todella on. Ja vaikka lihavat ihmiset teitä ällöttääkin, niin jättäkää nyt sentään rauhaan esim. hänet jolla oli kierot silmät. 

Aikuiset ihmiset.

No miksei läskit voi käydä vaikka sellaisessa työssä ettei muut ihmiset näe?

Ja monet asiat, vaikka ostosten tilaaminen kotiin, voi hoitaa puhelimella.

Pakkoko on tunkea sinne ihmisten imoille, jos tietää ällöttävänsä muita?

Vierailija
493/513 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOmmentoijat unohtivat taas mitä otsikossa kysyttiin.

Luetellaan ällöttäviksi asioiksi sellaisia juttuja, jotka ovat ihan yleisesti ällöttäviä.

Joku räkä, mätänevät ruumiit, irtohiukset lattiakaivossa.

Niinden inhoaminen ei ole ollenkaan outoa.

Vierailija
494/513 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Koomuslainen tulee vastaa ja HAISEEN NIIN SAATANAN PASKALLE...Normi kokoomuslainen missä päin  Suomea vaan niin sama haju seuraa sitä aina..

Vierailija
495/513 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Sillä edellytyksellä tosiaan, että maltettaisiin lukea otsikko.

Täällä on aika jänniä ällötyksen kohteita.

Esim. leveä peukalo.

Vierailija
496/513 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevat naiset. Olen nainen itse.

Vierailija
497/513 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä lantrattu nestesaippua.

Vierailija
498/513 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät sormien kynnet. Omat tai keinotekoiset. Se pöpömäärä kynsien alla kulkeutumassa joka paikkaan.

Vierailija
499/513 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up! Sillä edellytyksellä tosiaan, että maltettaisiin lukea otsikko.

Täällä on aika jänniä ällötyksen kohteita.

Esim. leveä peukalo.

Mulla on samanlainen leveä peukalo kuin Megan Foxilla ja tiedän kyllä että monet pitää niitä ihan friikkinä. Lapsena häpesin niitä mutta nykyään pidän niitä ihan söpöinä.

Vierailija
500/513 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro jossa raejuustoa. En voi edes katsoa mokomaa sotkua, saati syödä sitä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä