Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, joka ällöttää sinua?

Vierailija
29.03.2016 |

Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.

Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?

Kommentit (513)

Vierailija
301/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellon pitäminen. Ällöttää kun se osuu tuohon ranteen palluraan.

Vierailija
302/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkossa imetän niiiiiin näkyvästi:D superhauskaa, jos saa noin suuria tunteita aikaan:D ja mulla on vielä ihan törkeeeeeen isot vaaleat nännit ja roikkurinnat!! Tulen saamaan niin paljon iloa yökkäilevistä ruokailijoista <3 hihiiiiii!! Lisää ideoita, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka kaivelee varpaitaan. Yllättävän moni tekee tätä lattialla/sohvalla mukavasti istuessaan. Yritän aina tarkkailla koskevatko samoilla käsillä johonkin ruokaan ja olla syömättä sitä enää.

Olen kertonut monta kertaa mutta menkööt vielä. Näin kerran ravintolan tarjoilijan putsaavan pöytiä. Istui sitten yhteen pöytään, nosti toisen jalan polvelle, tiputti kengän pois ja kaiveli varpaitaan. Pani kengän takaisin ja jatkoi siivoamista.

Vierailija
304/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jatkossa imetän niiiiiin näkyvästi:D superhauskaa, jos saa noin suuria tunteita aikaan:D ja mulla on vielä ihan törkeeeeeen isot vaaleat nännit ja roikkurinnat!! Tulen saamaan niin paljon iloa yökkäilevistä ruokailijoista <3 hihiiiiii!! Lisää ideoita, kiitos!

En nyt ehkä yökkäile. Enkä tunne sinua kohtaan suuria tunteita. Mutta pidän sinua tyhmänä.

Vierailija
305/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden naisten alapäät :S

Vierailija
306/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, miesten sukuelimet (en ole lesbo), urospuolisten eläinten sukuelimet, sienet, ällömakeat jälkiruuat, kevään kirkas valo (oikeasti aiheuttaa minussa huonoa oloa), tungos kaupoissa tai yleisötapahtumista poistuttaessa, kotiinpaluu Suomeen loman tai ulkomailla asumisen jälkeen, sunnuntait ja maanantait, hirvikärpäset päänahassa metsälenkin jäljeen, punkkien poisto koiran iholta, jääkiekko-otteluiden ja formuloiden selostukset (selostajan äänet ja puheen rytmitys), vanhalla bussilla kulkeminen pitkiä matkoja, likakaivon ja hajulukon puhdistus, esiintymistilanteet, ällöromanttiseet eleet, tyttöjen illat, joissa puhutaan meikeistä ja muusta hötöstä, lumen sulamisen jälkeinen maa, joka haisee oksennukselta ja koirankakalta, asuntojen muovimatot ja vanhat kylpyammeet, ahtaus, kovaääniset ihmiset (erityisesti nuoret naiset, erityisesti jenkit), roskat maassa.

Vierailija
307/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmä ruoka. vaikka tykkäisinki siitä ruuasta mut ku näen sitä jähtyneenä jossai nii mua alkaa ällöttää. pahin on se ku sitä menee kädelle ja pesen käsiä monee kertaa sen jälkee

Vierailija
308/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun jotkut leikkaavat sormenkyntensä liian lyhyiksi. Siis siten, että kynnen yläreuna on jopa niinkin alhaalla kuin kynsipedin puolivälissä. Näyttää kivuliaalta ja yököttävältä.

Aasiassa miehet, jotka kasvattavat toisen käden pikkurillin kynnen superpitkäksi. Alkoi heti oksettaa pelkkä ajatuskin ja kaikki tapaan liittyvät mielikuvat.

Vierailija
309/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikuvat kukista ym kasveista. Kaikki sitruunatuotteet. Laventeli.

Vierailija
310/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut (ja myös korkeakauluksiset poolopaidat), jotka tuntuu kuristavilta ja ahdistavilta. Ilman sormuksia, korviksia, rannekelloa, rannekoruja ja kaulakoruja tunnen itseni vapaammaksi. Korut tuntuvat häiritseviltä iholla. Teininä käytin paljon koruja, mutta aikuisiällä en enää lainkaan. Mistähän moinen mielenmuutos..:)

Vierailija
311/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja on jälkiruuissa ok, mutta hajuvetenä en voi sietää.

Vierailija
312/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
313/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmä puuro, jota osuu vahingossa esim. sormeen/ranteeseen, vastenmielistä!! kärsin tästä usein, kun kaksi pientä lasta esim lopettelee aamupalaa ja pöydässä ja joka paikassa väliin kylmettyneitä puurotahroja. niitä on myös inhottava siivota, tuntuu että rätti vaan liikuttelee sitä töhnää paikasta toiseen, eikä irtoa millään..

Vierailija
314/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen (Show)

Vierailija
315/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun jotkut leikkaavat sormenkyntensä liian lyhyiksi. Siis siten, että kynnen yläreuna on jopa niinkin alhaalla kuin kynsipedin puolivälissä. Näyttää kivuliaalta ja yököttävältä.

Aasiassa miehet, jotka kasvattavat toisen käden pikkurillin kynnen superpitkäksi. Alkoi heti oksettaa pelkkä ajatuskin ja kaikki tapaan liittyvät mielikuvat.

Eikös tää oo joku huumejuttu`?

Vierailija
316/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jollain ihmisellä (yleensä naisella) on pitkät kynnet ja ne kynnet "kopisee" kosketusnäyttöpuhelinta vasten, kun ne kirjoittaa. Aiheuttaa mulle samanlaisen tunteen kuin esimerkiksi liitutaulun raapiminen tai haarukan raaputtaminen posliinilautasta vasten.

Vierailija
317/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia ällöttää, mutta mikä olisi sellainen, että siinä olisi jo jotain outoa...Tulee pakostakin mieleen yks juttu...Se kun menen bussiin tai junaan istumaan, ja penkki on lämmin edellisen istujan jäljiltä. Järki sanoo, ettei se tietenkään mitään haittaa, mutta tulee sellainen outo kuvottava olo, että hyi, yäk, toi on lämmin kun siinä on ollut tuntemattoman perse!!! Yleensä etsinkin "viileän" paikan, missä ei oo ollu ketään!!! Sitten aika outoa (tai ehkä jo aika sairastakin) kai on sekin, että tuntemattomien raskaana olevien naisten vauvamasut oksettaa, vaikka kyllä pidän lapsista ja toivon jokaiselle raskaana olevalle naiselle kaikkea hyvää, mutta niissä masuissa on jotakin todella oksettavaa, en osaa selittää mikä. Ja minä olen kuitenkin hetero nainen, eli siihen ei edes liity mitään seksuaalista. Ja kun itse olin raskaana (lapsia kolme), niin ei se oma masu tuntunut yhtään ällöltä:D

Vierailija
318/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan joltain mieheltä ruusun tai hän avautuu romanttisista tunteistaan minua kohtaan alan voida fyysisesti pahoin. :(

Vierailija
319/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran sieraimet lehdessä ne on jättireiät! Tulee mieleen töpseli! Ja ne lerppahuulet! Ja tietty vääntelynsä.

Vierailija
320/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni koskee pyykkeihin, niin tuun hulluksi. Minulla on oma järjestys, tapa ja tyyli miten pesen ja oon muuten tarkka siitä. Kuivat mies saa välillä hakea mutta minä viikkaan ja nautin pyykin tuoksusta ja kun saan häpistellä puhtaita vaatteita.