Suomen noloimmat bloggarit
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Eräs jo lopettanut mielenterveystapaus, joka elää toimeentulotuella Koivukylässä Vantaalla. Blogissa väitti ostaneensa omistusasunnon Bulevardilta, myöhemmin muutti mielikuvitusasuntonsa sijainniksi "kantakaupunki". Blogissa esiintyvät kotikuvat on otettu salaa ex-ystävän kotoa, ystävä katkaisi välit kun huomasi bloggaajan julkaisemat kuvat blogissa.
Kauniilla ja henkisesti kypsällä bloggaajalla on erittäin nolo stalkkeri, joka pyrkii jauhamaan blogista ja bloggaajasta pakkomielteisesti vauva-av:lla :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että täällä AV:lla aina jaksetaan jauhaa bloggareista ja heidän tekemisistään? Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta yhtään jonkun nobody-bloggarin elämä tai tekemiset. Taitaa olla oma elämänsisältö aika köyhää, jos pitää vatvoa muiden (tuntemattomien) ihmisten tekemisiä tai sanomisia..
Sua kiinnostaa kuitenkin tulla tänne arvostelemaan mitä me muut vatvotaan :)
Av mammat on stalkkereita, ne tietää kaiken bloggaajista :D
Vierailija kirjoitti:
Minttu Virtasen blogi herättää myötähäpeää. Jokaisessa blogitekstissä on joko a) maksettua tuotesijoittelua tai b) juttua siitä, mitä Kimin maksamaa vaatetta/laukkua on käyttänyt viimeksi. Kirjallinen ulosanti huonoa peruskoulutasoa.
Helmiä:
"Moni on kysellyt menimmekö New Yorkin matkalla naimisiin, koska käytin puolisostani sanaa husband.
Siitä hetkestä, kun sain tietää odottavani hänen lastaan, puolisoni on ollut minulle enemmän kuin aviomies. Miehistähän pääsee eroon jos yhdessäolo ei tunnu enää hyvältä."
"Niin tossa on pari juttua, mihin ei ehkä ole ihan jokaisella varaa. Kyllä ainakin mun entise elämän tuloilla olisin saanut suurimman osan hankittua…Kukin elää just sillä lompakolla kun haluaa eikä se asia kuulu kenellekään muulle."
"Milanossa täytyy aina käydä Valentinolla."
Casual family Sunday. Bag: Chanel, shoes: Chanel.
"Minulla on hieman ristiriitaiset tunteet Monacosta. Tavallaan kiehtoo se tunnelma, mikä täällä vallitsee, mutta samalla inhottaa paikan pinnallisuus."
"Julkisuuden henkilöt ovat vapaata riistaa näille arvostelijoille. Teit niin tai näin, niin aina joku soittaa suutaan. Pääasia on kuitenkin se, että tiedän itse mitä teen, enkä tee tätä miellyyttääkseni ketään muuta kuin itseäni."
#blessed #humble #savetheworld
Vierailija kirjoitti:
Teiniäitien blogit
Minkä ikäinen on teiniäiti?
Uino rakennekynsineen, hiustenpidennyksineen, ripsipidennyksineen ja täytehuulineen on nolo...
Vierailija kirjoitti:
Alexa Dagmar. Ei osaa kirjoittaa, naamassa teatterimeikit ja tyyli kuin suoraan H&M-kausikatalogista. En ymmärrä mitä lukijoiden päässä liikkuu. Ei mitään mielikuvitusta. Olen nähnyt meikit livenä ja siitä on glamour kaukana :(
Kyllä. Ja ne oudot mölläävät ilmeet kasvoilla kaikissa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teiniäitien blogit
Minkä ikäinen on teiniäiti?
teini-ikä: ikävuodet 13-19
Juu kyl toi Dagmar blogi on kyllä surkuhupaisa..
Nauratti ääneen kun sanoi käyttäneensä työhuonetta enemmän meikaukseen kun se on huoneiston valoisin huone. Okei. Mut miksi se sitten näyttää livenä niin oudoille niissä meikeissä? Ja toi uusin postaus, sen kasvonpiirteet on niin erikoiset ettei sen todellakaan pitäs sitä suuta pitää auki niissä kuvissa. Se ei sovi, hymyilisi enemmän! Ja sen vaatteet. Sellaisia ihme yhdistelmiä että WOOOT??
Toisena toi Virtasen blogi. Mikä muutaman rivi jostain mustasta mekosta??!!
Lopettaisi vaan molemmat.
IsoP -selityksiä tuskin tarvitaan.
paras on by didel ihania vaatteita ja tyyli ja hänellä menee hyvin. tosi kaunis blogg cosmon sivuilla!
Eräs jo lopettanut mielenterveystapaus, joka elää toimeentulotuella Koivukylässä Vantaalla. Blogissa väitti ostaneensa omistusasunnon Bulevardilta, myöhemmin muutti mielikuvitusasuntonsa sijainniksi "kantakaupunki". Blogissa esiintyvät kotikuvat on otettu salaa ex-ystävän kotoa, ystävä katkaisi välit kun huomasi bloggaajan julkaisemat kuvat blogissa.