Purra kertoi, että pitäisi hyvänä jos Keskustan kannatus nousisi!
Sinänsä vähän huvittavaa, koska Kepu ja Persut kilpailevat pitkälti samoista äänestäjistä..
Kommentit (10)
Eli jos saan keskustan nousuun niin Riikka pitää hyvänä? Onko varma kans?
Joo Riikka ei ole mikään penaalin terävin kynä :D
Mulle tulee mieleen siitä se Liz Truss, joka taisi olla pääministeri briteissä kokonaiset kuusi viikkoa. Riikan aika olisi varmaan aika sama. Tyhjäpäitä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen siitä se Liz Truss, joka taisi olla pääministeri briteissä kokonaiset kuusi viikkoa. Riikan aika olisi varmaan aika sama. Tyhjäpäitä molemmat.
Trussilla oli hyvät hinkit. Oikea ilo silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että siinä oli sitten edes jotakin! :D ei kuitenkaan sekään varmaan ollut tarpeeksi, kun kuuden viikon jälkeen tuli lähtöpassit.
Riikalla ei taida olla edes tällaista "muodollista pätevyyttä" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että siinä oli sitten edes jotakin! :D ei kuitenkaan sekään varmaan ollut tarpeeksi, kun kuuden viikon jälkeen tuli lähtöpassit.
Riikalla ei taida olla edes tällaista "muodollista pätevyyttä" :D
En maininnut Riikasta mitään, mutta mielestäni ihan kaunis Hänkin. Naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
No sun kaltainen on se älykkö varmaan?
Purra voi mennä sinne ylälauteille jytkyttelemään niitä liekkipierujaan! Tulispa Halla-aho takas.
Ja Purra on parasta, mitä persuilla on tarjottavana.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/purra-pitäisi-hyvänä-jos-keskus…
No ei tosiaan Kepu nykyisillä kannatusluvuilla ole menossa mihinkään hallitukseen. Se on ihan varma.