Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hod rod-missi Jenna on aseksuaali, eikä löydä siksi poikaystävää

Vierailija
28.03.2016 |

Miksi kaikkia miehiä kiinnostaa pelkkä seksi? Eikö näin simpsakan näköinen tyttö kelpaisi muutenkin miehille?

http://terveydenasialla.com/20-vuotias-jenna-seksi-on-minulle-vieras/

Kommentit (184)

Vierailija
61/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Ei minulle olisi mikään ongelma elää seksittömässä suhteessa. En ole mikään aseksuaali, mutta ei minua yhdyntä niin hirvittävän valtavasti kiinnosta, että se olisi joku ehto seurustelulle. Suututtaa aina kun lukee jotain paskaa siitä miten seksi on pakollista parisuhteessa. Ei minulle ainakaan, se riittäisi kun saisi välittää ja jakaa elämää itselleen rakkaan ihmisen kanssa, halailla, pussailla ja olla vaan, tuntea itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi. Omat tarpeet voisin hyvin hoitaa omin kätösin mikäli se ei olisi ihan kamalaa sen toisen osapuolen mielestä.

Terveisin Naispelko22

Sä oletkin matalatestoinen epämies jonka seksuaalisuus on käytännössä kuohittu. Tavallaan sairas siis sinäkin vaikka et varsinaisesti aseksuaali.

Ehkä niin, mutta eipä se varsinaisesti ole keneltäkään mitään pois. 

Terveisin Naispelko22

Joo älä tule kuitenkaan yleistämään ja epä maskuloimaan meitä muita miehiä. Sun kaltaset oltas antiikin valtiossa stompattu maahan, koska olet heikko.

Vierailija
62/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiossa on tarkoitus kehittyä joko parempaan tai huonompaan suuntaan..

Että ihan tarkoitus?

Darwinisti ei ymmärrä, että evoluutio keksii tavan lisääntyä ja jos yksi tie tukitaan, niin se etsii toisen tien. Eli kyllä se on evoluution tarkoitus, koska muuten evoluutio "kuolee".

Olet lukenut liikaa kirjoja, ettei evoluutiolla ole suuntaa ja tarkoitusta. Kaikkea ei kannata niellä purematta ;)

Sinkkumies

Mutta kyllähän moni aseksuaali haluaa hankkia jälkeläisiä ja lisääntyä -heiltä vain puutuu halu harrastaa seksiä ilman lisääntymisaikeita koska seksi ei itsessään kiinnosta heitä.

Mitä sitten, jos kukaan mies ei halua sellaista naista itselleen? Ok, länsimaissa onnistuu nykypäivänä, mutta ajatteleppa vaikka jotain Afrikkalaista heimoa, että haluaisiko kukaan mies ottaa tuollaista naista itselleen. No ei, paitsi jos olisi pari kolme vaimoa ja tuo yksilö olisi kova tekemään töitä, eli jollakin ne kannuksensa on aina maksettava.

Sinkkumies

Ota toki huomioon että entisaikaan ei ole juuri ollut tapana lupia kysellä -naisen tuli olla valmiina tyydyttämään miehensä koska tahansa. Tuskinpa se afrikkalaisheimon mies kovin innoissaan oli myöskään homoseksuaalista vaimosta, kuinka nämä kävivät kaupaksi? Ja kyllähän aseksuaali mies siellä viidakkoheimossa hyvin pärjää, koska naisen on turha valittaa siitä että miestä ei seksi kiinnosta.

Aseksuaali mies ei lisäänny, lorun loppu se. Lisäksi feministinen propagandasi ei uppoa.

Se nainen on halunnut lompakkoloisia miehen kanssa, joten on jakanut iloisesti pesäänsä turvatakseen tulevaisuutensa. Kannattaa vähän miettiä syy ja seuraus suhteita, ennenkuin laukoo feminististä paskaa joka paikkaan.

Kyllä aseksuaali mies lisääntyy, huomattava osa aseksuaaleista haluaa jatkaa sukuaan. Jopa homomiehet lisääntyivät entisaikaan yhteiskunnan painostuksen takia. Eli ei lorun loppua.

Piti sitten mennä käyttämään feministikortti... Tämä keskustelu taisi sitten olla tässä. Neuvoisin sinua sivistämään itseäsi, mutta sehän tiedetään että lassukoita on turha yrittää sivistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ymmärrä ollenkaan miksi aseksuaali ei tarjoaisi seksiä, jos toinen sitä haluaa. Voin minäkin mennä vaimon kanssa teatteriin, vaikken siitä nautikaan, mutta tiedän että vaimo nauttii.

No miksi jotkut heterot pihtaavat seksiä vaikka nauttivat siitä, eikö se ole vielä isompi mysteeri?

Sehän on sillä tavalla että jotkut aseksuaalit suhtautuvat seksiin neutraalisti (jolloinka tämä saattaa jopa olla valmis harrastamaan seksiä silloin tällöin) tai sitten seksi ällöttää eikä siihen suostuta missään olosuhteissa. Aseksuaali saattaa suhtautua seksiin vähän samalla tavalla kuin hetero suhtautuu homoseksiin tai homo heteroseksiin. Jos sinulla olisi sinkkuna ollessasi ollut homokaveri, olisitko voinut suostua tämän kanssa seksiin ihan vain kaverin mieliksi, vai olisiko ajatus homoseksistä tuntunut oudolta?

Eihän tämä ole milläänlailla verrattavissa oleva asia, koska sen takia ne ovat kavereita, eivätkä kumppaneita, koska niistä ei olla kiinnostuttu seksuaalisella tasolla. 

Ensimmäiseen kysymykseesi vastaan, että esim. ylipainoisten naisten kanssa seksi ällöttäisi minua, joten sen takia se ei todellakaan kiinnosta. 

Mutta entä jos se homomies olisi kiinnostunut sinusta seksuaalisesti mutta tyytyy olemaan kaveri? Eikö sinulla muka ole ollut yhtään naiskaveria jotka kelpuuttaisit vuoteeseen kanssasi?

Tuo "seksi ylipainoisen naisen kanssa ällöttää" juttua voisi melkein käyttää vertauksena -joillekin aseksuaalille kaikki ihmiset ovat tavallaan ylipainoisia naisia.

Naiskaverit ovat kaveri osastolla, koska ovat kavereita. Eivät potentiaalisia seksikumppaneita, joita on miljoonia tässä maailmassa. 

En ole rakastunut kaikkiin ylipainoisiin naisiin. Jos olisin, niin varmasti kelpuuttaisin seksiinkin.

Vierailija
64/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa. Lähihistoriassa oli sopimatonta olla siveetön ja seksi oli erittäin säännösteltyä. Nyt jokaisen pitäisi panna jokaista. Muu on epänormaalia. Hohhoijaa. En tiedä kumpi on tuskallisempaa; katsella täältä sivusta maailman menoa vai olla siinä mukana.

Vierailija
65/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias nainen ja kyllä loistava seksi on mulle yksi tärkeimpiä asioita parisuhteessa. Siinä kulminoituvat kaikki perusasiat: luottamus, henkinen yhteys, läheisyys ja intohimo.

Toivottavasti nykymaailman netin avulla yksinäiset aseksuaalitkin löytävät toisensa. Onhan nykyään homouskin jo monilta osin onneksi paljon hyväksytympää kuin ennen. Rohkeaa myöntää olevansa erilainen.

Vierailija
66/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Ei minulle olisi mikään ongelma elää seksittömässä suhteessa. En ole mikään aseksuaali, mutta ei minua yhdyntä niin hirvittävän valtavasti kiinnosta, että se olisi joku ehto seurustelulle. Suututtaa aina kun lukee jotain paskaa siitä miten seksi on pakollista parisuhteessa. Ei minulle ainakaan, se riittäisi kun saisi välittää ja jakaa elämää itselleen rakkaan ihmisen kanssa, halailla, pussailla ja olla vaan, tuntea itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi. Omat tarpeet voisin hyvin hoitaa omin kätösin mikäli se ei olisi ihan kamalaa sen toisen osapuolen mielestä.

Terveisin Naispelko22

Sä oletkin matalatestoinen epämies jonka seksuaalisuus on käytännössä kuohittu. Tavallaan sairas siis sinäkin vaikka et varsinaisesti aseksuaali.

Terveisin Naispelko22

Joo älä tule kuitenkaan yleistämään ja epä maskuloimaan meitä muita miehiä. Sun kaltaset oltas antiikin valtiossa stompattu maahan, koska olet heikko.

Ei olisi tarvinnut, koska kaikki naiset olisivat juosseet sotilaiden ja menestyvien miesten perässä.

Vierailija
67/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt on stereotyyppiset setit tällä naisella:

- Nimi Jenna

- Laitosnuori

- Seksuaalisesti hämmentynyt

Vierailija
68/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiossa on tarkoitus kehittyä joko parempaan tai huonompaan suuntaan..

Että ihan tarkoitus?

Darwinisti ei ymmärrä, että evoluutio keksii tavan lisääntyä ja jos yksi tie tukitaan, niin se etsii toisen tien. Eli kyllä se on evoluution tarkoitus, koska muuten evoluutio "kuolee".

Olet lukenut liikaa kirjoja, ettei evoluutiolla ole suuntaa ja tarkoitusta. Kaikkea ei kannata niellä purematta ;)

Sinkkumies

Mutta kyllähän moni aseksuaali haluaa hankkia jälkeläisiä ja lisääntyä -heiltä vain puutuu halu harrastaa seksiä ilman lisääntymisaikeita koska seksi ei itsessään kiinnosta heitä.

Mitä sitten, jos kukaan mies ei halua sellaista naista itselleen? Ok, länsimaissa onnistuu nykypäivänä, mutta ajatteleppa vaikka jotain Afrikkalaista heimoa, että haluaisiko kukaan mies ottaa tuollaista naista itselleen. No ei, paitsi jos olisi pari kolme vaimoa ja tuo yksilö olisi kova tekemään töitä, eli jollakin ne kannuksensa on aina maksettava.

Sinkkumies

Ota toki huomioon että entisaikaan ei ole juuri ollut tapana lupia kysellä -naisen tuli olla valmiina tyydyttämään miehensä koska tahansa. Tuskinpa se afrikkalaisheimon mies kovin innoissaan oli myöskään homoseksuaalista vaimosta, kuinka nämä kävivät kaupaksi? Ja kyllähän aseksuaali mies siellä viidakkoheimossa hyvin pärjää, koska naisen on turha valittaa siitä että miestä ei seksi kiinnosta.

Aseksuaali mies ei lisäänny, lorun loppu se. Lisäksi feministinen propagandasi ei uppoa.

Se nainen on halunnut lompakkoloisia miehen kanssa, joten on jakanut iloisesti pesäänsä turvatakseen tulevaisuutensa. Kannattaa vähän miettiä syy ja seuraus suhteita, ennenkuin laukoo feminististä paskaa joka paikkaan.

Kyllä aseksuaali mies lisääntyy, huomattava osa aseksuaaleista haluaa jatkaa sukuaan. Jopa homomiehet lisääntyivät entisaikaan yhteiskunnan painostuksen takia. Eli ei lorun loppua.

Piti sitten mennä käyttämään feministikortti... Tämä keskustelu taisi sitten olla tässä. Neuvoisin sinua sivistämään itseäsi, mutta sehän tiedetään että lassukoita on turha yrittää sivistää.

Syytää miesvihaa ja esittää miehet sortajina ja alistajina, niin mitä siihen voi enää mitään muuta sanoa kuin: feministi

Keskusteltiin aseksuaaleista, eikä naisten alistamisesta, jonka osasit kuitenkin repiä hatustasi.

Hyvää päivänjatkoa ;)

Vierailija
69/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei tunge munaansa naisen pilluun jos

A) Ei seiso

B) Ei halua tätä naista

Tämä vielä feministille opiksi.

Vierailija
70/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C) Paneta

Vierailija
71/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se totuus on, että valtaosa miehistä kaipaa seksiä. Ja jos tuollainen likka olisi kainalossa, niin kyllähän sitä alkaisi halut heräillä. Tietenkin on miehiä, joille seksi ei ole mitenkään tärkeä asia, mutta he ova pieni vähemmistö.

Mikäköhän tässä oli miinustamisen arvoista. Ei oikein aina ymmärrä tätä palstaa. 

Lisäksi en ymmärrä miehiä, jotka poraavat etteivät uskalla tunnustaa olevansa naisista vähän/ei ollenkaan kiinnostuneita. Mitä hemmetin väliä sillä on, kun se on asia mihin ei ole voinut itse vaikuttaa. Sellaisen libidon on saanut, kuin se on syntymässä annettu.

Sinkkumies

Jos aseksuaali tulee ulos kaapista niin yleisin reaktio ihmisillä on että aletaan epäillä että aseksuaalin täytyy kärsiä jostain sairaudesta tai peräti mielenterveyden ongelmasta, uskovaiset saattavat jopa pitää sinua demonien riivaamana (olen itse oikeasti tavannut tällaisen tapauksen). Kokemuksesta voin sanoa että on parempi olla hiljaa haluttomuudestaan.

Voi että .. yleisin reaktio. Montakohan kertaa aseksuaali sieltä kaapista tulee, jos on yleisin reaktio?

Yleisin reaktio on se, ettei ketään kiinnosta mitä joku Maija X tekee vapaa-ajallaan kammarissaan. Jos naista ei seksi kiinnosta, niin se raakataan vain yli sen 1000 muun vaihtoehdon seasta. 

Sinkkumies

Kiistä vain minun henkilökohtaiset kokemuksesi oman mututuntumasi perusteella. Kuinkahan moni aseksuaali on mahtanut tulla ulos kaapista sinun kuultesi, kun olet noin perillä ihmisten suhtautumisesta?

Minun omat vanhempani epäilivät minua homoksi, kun en ollut vielä 20 ikävuoteen mennessä osoittanut kiinnostusta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Puhuivat minulle, kuinka he hyväksyvät erilaisuuden eikä homoseksuaalisuudessa ole heidän mielestään mitään pahaa -kun sitten kerroin olevani aseksuaali, isäni pisti väliakaisesti välit kokonaan poikki minuun (vaikka onkin nykyään sinut asian kanssa), äitini taas koki hermoromahduksen eikä vielä tänäkään päivänä hyväksy seksuaalisuuttani.

Vierailija
72/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan nyt on stereotyyppiset setit tällä naisella:

- Nimi Jenna

- Laitosnuori

- Seksuaalisesti hämmentynyt

- Vanha juttu

mutta hupia tästäkin.

Vierailija
73/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se totuus on, että valtaosa miehistä kaipaa seksiä. Ja jos tuollainen likka olisi kainalossa, niin kyllähän sitä alkaisi halut heräillä. Tietenkin on miehiä, joille seksi ei ole mitenkään tärkeä asia, mutta he ova pieni vähemmistö.

Mikäköhän tässä oli miinustamisen arvoista. Ei oikein aina ymmärrä tätä palstaa. 

Lisäksi en ymmärrä miehiä, jotka poraavat etteivät uskalla tunnustaa olevansa naisista vähän/ei ollenkaan kiinnostuneita. Mitä hemmetin väliä sillä on, kun se on asia mihin ei ole voinut itse vaikuttaa. Sellaisen libidon on saanut, kuin se on syntymässä annettu.

Sinkkumies

Jos aseksuaali tulee ulos kaapista niin yleisin reaktio ihmisillä on että aletaan epäillä että aseksuaalin täytyy kärsiä jostain sairaudesta tai peräti mielenterveyden ongelmasta, uskovaiset saattavat jopa pitää sinua demonien riivaamana (olen itse oikeasti tavannut tällaisen tapauksen). Kokemuksesta voin sanoa että on parempi olla hiljaa haluttomuudestaan.

Voi että .. yleisin reaktio. Montakohan kertaa aseksuaali sieltä kaapista tulee, jos on yleisin reaktio?

Yleisin reaktio on se, ettei ketään kiinnosta mitä joku Maija X tekee vapaa-ajallaan kammarissaan. Jos naista ei seksi kiinnosta, niin se raakataan vain yli sen 1000 muun vaihtoehdon seasta. 

Sinkkumies

Kiistä vain minun henkilökohtaiset kokemuksesi oman mututuntumasi perusteella. Kuinkahan moni aseksuaali on mahtanut tulla ulos kaapista sinun kuultesi, kun olet noin perillä ihmisten suhtautumisesta?

Minun omat vanhempani epäilivät minua homoksi, kun en ollut vielä 20 ikävuoteen mennessä osoittanut kiinnostusta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Puhuivat minulle, kuinka he hyväksyvät erilaisuuden eikä homoseksuaalisuudessa ole heidän mielestään mitään pahaa -kun sitten kerroin olevani aseksuaali, isäni pisti väliakaisesti välit kokonaan poikki minuun (vaikka onkin nykyään sinut asian kanssa), äitini taas koki hermoromahduksen eikä vielä tänäkään päivänä hyväksy seksuaalisuuttani.

Todella ikävä juttu.

Sinkkumies

Vierailija
74/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) Ei seiso

B) Ei halua tätä naista

No kuinka ne kulissiliitoissa elävät homomiehet sitten ovat onnistuneet naisen raskauttamaan?

Vierailija
75/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Terveisin Naispelko22

Jep ei vittu mikä vässykkä tuo naispelko. Ei tuota voi mieheksi kutsua lainkaan.

Vierailija
76/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) Ei seiso

B) Ei halua tätä naista

No kuinka ne kulissiliitoissa elävät homomiehet sitten ovat onnistuneet naisen raskauttamaan?

Väitätkö että homous ja aseksuaalisuus on siis valinta?

Vierailija
77/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi ehkä jotain traumaperäistäkin olla näissä  "aseksuaalisuus" tapausten taustalla?

Olen miettinyt että ehkä hellyyden tarve ja kykeneminen siihen voisi jakaa traumaihmiset ja aseksuaalit omiin karsinoihinsa. Mulla traumatausta ja kaikki koskeminen pelottanut helvetisti. Muistan vielä sen päivän kun ekaa kertaa tajusin miksi joku voisi haluta koskea toista ihmistä vapaaehtoisesti.

Vierailija
78/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) Ei seiso

B) Ei halua tätä naista

Väitätkö että homous ja aseksuaalisuus on siis valinta?

Kuinka oikein tuollaisen väitteen tuosta esiin kaivoit? Homot ovat joutuneet elämään kulissiliitoissa aivan viime aikoihin asti ja lapsia syntyi. Väitän ainoastaan että miehen ei tarvitse tuntea seksuaalista vetoa seksikumppaniinsa harrastaakseensa seksiä.

Vierailija
79/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkia miehiä kiinnostaa pelkkä seksi? Eikö näin simpsakan näköinen tyttö kelpaisi muutenkin miehille?

http://terveydenasialla.com/20-vuotias-jenna-seksi-on-minulle-vieras/

Jos on ihan terve ja "normaali" mies, niin varmasti tekee seksiä mieli. Ja jos on noin simpsakan näköinen tyttö, niin todennäköisesti tekee vielä enemmän mieli seksiä.

Aseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen kuin homouskin. Homotkaan ei ole normaaleja siis?

Vierailija
80/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykymaailmassa on aika rohkeaa paljastaa tuollainen asia itsestään, kun kaikki on niin keskittynyt seksin ympärille ja sitä pitäisi jokaisen harrastaa kaiken aikaa, joka tavalla ja joka reikään ollakseen normaaleja. Fiksu tyttö, kun ei tee enää mitään vain siksi, että muutkin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan