Hod rod-missi Jenna on aseksuaali, eikä löydä siksi poikaystävää
Miksi kaikkia miehiä kiinnostaa pelkkä seksi? Eikö näin simpsakan näköinen tyttö kelpaisi muutenkin miehille?
http://terveydenasialla.com/20-vuotias-jenna-seksi-on-minulle-vieras/
Kommentit (184)
Tässä on nyt se ongelma, että sen lisäksi että aseksuaaleja ei kiinnosta seksi, he myös muutenkin antavat vähemmän painoarvoa ulkoiselle olemukselle ainakin nettikeskustelujen perusteella -eli Jennan hyvä ulkonäkö ei juuri auta häntä löytämään toista aseksuaalia. Varmasti tämä paljastus poikii joitakin yhteydenottoja, mutta vaikea sanoa kuinka moni niistä tulee oikeasti seksistä piittaamattomilta ihmisiltä.
Hot rod-missi vaiko kenties hot rod -missi? En nimittäin ole kuullutkaan tuollaisesta "rod-missistä". T: pilkunviilaaja
Varmasti kelpaisi.
Ongelma on siinä, ettei KUKAAN mies kehtaa tunnustaa, ettei se paneminen nyt ole se ykkösjuttu. Itselleni seksi ei esimerkiksi ole kovin tärkeää. Vehkeet toimii normaalisti ja himoitsenkin naisia, mutta pystyisin hyvin elämään naisen kanssa ilman seksiäkin. Se ei vaan ole minulle niin tärkeää.
Mutta enpä minä tätä omalla naamallani kellekään sanoisi.
Epäilee, että mies saattaa kahville pyytäessä haluta jotain muutakin ;)
Ihanko totta? Voi elämä.. päässä on ainakin paljon tekemistä "normaaleihin" nähden. Naisia viedäänkin syömään ja teatteriin, koska on nälkä.
Sinkkumies
Tarkoittaako artikkelissa mainittu Jennan "miestennielijämaine" ja "hyväksynnän hakeminen" siis suomeksi sanottuna sitä, että Jenna on entinen jakorasia? Eikä edes varmaan ainoa sellainen, joka on kiinnostuksensa seksiin menettänyt.
En ole aseksuaali, mutta en silti halua harrastaa seksiä. En ole koskaan kokeillut sitä, mutta se kuulostaa minusta sotkuiselta ja inhottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi ehkä jotain traumaperäistäkin olla näissä "aseksuaalisuus" tapausten taustalla?
Tätä samaa argumenttiahan käytettiin aikoinaan kun homot alkoivat tulla ulos kaapeistaan. Surullista nähdä kuinka vähän kehitystä oikeastaan onkaan tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiossa on tarkoitus kehittyä joko parempaan tai huonompaan suuntaan..
Että ihan tarkoitus?
Darwinisti ei ymmärrä, että evoluutio keksii tavan lisääntyä ja jos yksi tie tukitaan, niin se etsii toisen tien. Eli kyllä se on evoluution tarkoitus, koska muuten evoluutio "kuolee".
Olet lukenut liikaa kirjoja, ettei evoluutiolla ole suuntaa ja tarkoitusta. Kaikkea ei kannata niellä purematta ;)
Sinkkumies
Kyllähän se totuus on, että valtaosa miehistä kaipaa seksiä. Ja jos tuollainen likka olisi kainalossa, niin kyllähän sitä alkaisi halut heräillä. Tietenkin on miehiä, joille seksi ei ole mitenkään tärkeä asia, mutta he ova pieni vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aseksuaali, mutta en silti halua harrastaa seksiä. En ole koskaan kokeillut sitä, mutta se kuulostaa minusta sotkuiselta ja inhottavalta.
Sama kuin sanoisi, että ei ole rasisti, mutta haluaa silti tuhota kaikki mustaihoiset.
OLET ASEKSUAALI, TOLLO!
Voihan hän periaatteessa seksihaluttomuudesta huolimatta olla esimerkiksi autoseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan Jennalle aseksuaalin miehen metsästykseen, sitä nimittäin tarvitaan. Itse olen jo yli 30-vuotias aseksuaali nainen enkä ole aseksuaalia miestä löytänyt vieläkään.
Onhan jennalla ollut poikaystäviä, kun kertoo jakaneensa pesää ne pitääkseen. Enkä ymmärrä ollenkaan miksi aseksuaali ei tarjoaisi seksiä, jos toinen sitä haluaa. Voin minäkin mennä vaimon kanssa teatteriin, vaikken siitä nautikaan, mutta tiedän että vaimo nauttii.
Aseksuaali nainenkin saa miehiä alle kaksikymppisinä niin paljon kuin vain jaksaa jakaa toosaansa. Sitten vielä kehtaavat valittaa, kun ainoastaan yksi ehto suhteelle asetetaan, niin ei kelpaa .. ei ..
Naispelko se vain rämpii puutteessa vielä pitkälle yli kaksikymppiseksi. Tämä nainen jo kerennyt kyllästymään seksiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiossa on tarkoitus kehittyä joko parempaan tai huonompaan suuntaan..
Että ihan tarkoitus?
Darwinisti ei ymmärrä, että evoluutio keksii tavan lisääntyä ja jos yksi tie tukitaan, niin se etsii toisen tien. Eli kyllä se on evoluution tarkoitus, koska muuten evoluutio "kuolee".
Olet lukenut liikaa kirjoja, ettei evoluutiolla ole suuntaa ja tarkoitusta. Kaikkea ei kannata niellä purematta ;)
Sinkkumies
Mutta kyllähän moni aseksuaali haluaa hankkia jälkeläisiä ja lisääntyä -heiltä vain puutuu halu harrastaa seksiä ilman lisääntymisaikeita koska seksi ei itsessään kiinnosta heitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkia miehiä kiinnostaa pelkkä seksi? Eikö näin simpsakan näköinen tyttö kelpaisi muutenkin miehille?
http://terveydenasialla.com/20-vuotias-jenna-seksi-on-minulle-vieras/
Jos on ihan terve ja "normaali" mies, niin varmasti tekee seksiä mieli. Ja jos on noin simpsakan näköinen tyttö, niin todennäköisesti tekee vielä enemmän mieli seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kelpaisi.
Ongelma on siinä, ettei KUKAAN mies kehtaa tunnustaa, ettei se paneminen nyt ole se ykkösjuttu. Itselleni seksi ei esimerkiksi ole kovin tärkeää. Vehkeet toimii normaalisti ja himoitsenkin naisia, mutta pystyisin hyvin elämään naisen kanssa ilman seksiäkin. Se ei vaan ole minulle niin tärkeää.
Mutta enpä minä tätä omalla naamallani kellekään sanoisi.
Niin, miehen pitäisi haluta seksiä aina ja koko ajan ja kaikkialla. Onneksi oma mieheni on minulle saanut sanottua, ettei seksi ole hänelle tärkeää. Alkuaikoina murehdin aika lailla että onko vika minussa kun seksiä on vähän, vaikka vika ei ollut kenessäkään. Tällä hetkellä edellisestä seksikerrasta on aikaa yli kaksi vuotta, läheisyyttä ja hellyyttä sen sijaan on päivittäin ja se on molempien mielestä suhteessa oleellista. Kumpikaan meistä ei ole aseksuaali, mutta varmaankin vähemmän seksuaalisesti virittäytynyt kuin aika moni muu. Olisi surkeaa jos edelleen miettisin vaan minkälaista meillä PITÄISI olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan Jennalle aseksuaalin miehen metsästykseen, sitä nimittäin tarvitaan. Itse olen jo yli 30-vuotias aseksuaali nainen enkä ole aseksuaalia miestä löytänyt vieläkään.
Onhan jennalla ollut poikaystäviä, kun kertoo jakaneensa pesää ne pitääkseen. Enkä ymmärrä ollenkaan miksi aseksuaali ei tarjoaisi seksiä, jos toinen sitä haluaa. Voin minäkin mennä vaimon kanssa teatteriin, vaikken siitä nautikaan, mutta tiedän että vaimo nauttii.
Seksi ja teatterissa käynti ovat hieman eri asia. En minä haluaisi sekstailla vaimon kanssa, jos se olisi hänelle pakkopullaa, eikä hän nauttisi siitä.
Hyvä Jenna, jos luet tätä. Mies kahville pyytäessään tahtoo pillua vähintään 50% mahdollisuudella. Tämä on normaalia ihmisten kanssakäymistä, että ensin ei vongata sitä tuheroa, vaan kysytään ensin kahville. Jos olette hyviä kavereita miehen kanssa tai työystäviä, niin saattaa pyytää vain kaveruudesta, tosin työkavereilta vonkaamistakaan ei ole lailla kielletty.
Ota naivit lasit pois silmiltä ja tutkaile maailmaa uusin silmin.
Rakkaudella Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja teatterissa käynti ovat hieman eri asia. En minä haluaisi sekstailla vaimon kanssa, jos se olisi hänelle pakkopullaa, eikä hän nauttisi siitä.
Ei siinä ole mitään eroa, että tehdään asioita mitä toinen tahtoo, vaikkei itse tahdo.
Jos seksi olisi hänelle pakkopullaa, niin silloin hän ei rakastaisi sinua. Eikö siinä ole tarpeeksi syytä silloin jättää hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin sanoisi, että ei ole rasisti, mutta haluaa silti tuhota kaikki mustaihoiset.
OLET ASEKSUAALI, TOLLO!
Olisin muuten laittanut yläpeukun, mutta miksi näin rumasti kirjoitat?
Jos joskus oma seksiaddiktio alkaa kyllästyttää, niin käväise lääkärillä niin saadaan arvot kohdalleen. Ja tämäkään ei ole vittuilua, moni mies kärsii nykyään hyperseksuaalisuudesta.
Ihan oikeesti, se millainen sinä et ole mikään normi johon kaikkien muiden tulee mukautua. Sanotko homollekkin että tämän kannattaisi kastroida itsensä jotta epänornmaali käytös "korjaantuisi"?
Naispelko22 on ehkä vähän vässykkä mutta ainakin kirjoitustensa perusteella huomattavasti palstan keskivertomiehiä mukavampi persoona -mitään korjattavaa hänessä ei siis ole.