Miksi naisilla on parisuhteessa oikeus vaatia kaikenlaista?
Vaatimukset yleensä kohdistuvat yhteiseen elämiseen ja niiden noudattamatta jättäminen aiheuttaa riidan. Riitelyä inhoavana aina alistun kunnes mitta on täynnä ja lähden suhteesta. Näin kävi jo kolmannen kerran. Suhteet ovat kestäneet 1-2 vuotta ja vaatimusten määrä aina lisääntyy suhteen aikana. Miten mielivaltaista käytöstä voi estää ilman riitaa? Vai onko olemassa naisia, jotka ei halua yliotetta suhteessa?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkkejä. Vaikea tuosta vielä sanoa mitään...
Ei sillä ole esimerkkejä. Miksi miehillä on oikeus vaatia kaikenlaista? Typerä aloitus.
Vaatia mitä? Imurointia kerran viikossa, ruoanlaittoa, kaupassa käyntiä, puhtautta?
Vaikea ottaa kantaa, kun et kerro tarkemmin.
Älä seurustele hullujen kanssa, kasvata munat, naiset ei arvosta vässykkää jota voivat pompotella tyhmissä asioissa.
ei tule mieleen muuta kuin vähän kajahtaneet vallan käyttäjät jotka vetävät primääri raivarit pöntön kannesta ylhäällä tai unohtuneesta juomalasista olkkarin pöydällä.
Älä alistu äläkä välttele konflikteja. Tunne ja pidä omat rajasi. Vain tällä tavalla löydät tasapainoisen suhteen toisen tasapainoisen kanssa. Nyt vedät puoleesi "Justiinoita".
Vierailija kirjoitti:
Älä seurustele hullujen kanssa, kasvata munat, naiset ei arvosta vässykkää jota voivat pompotella tyhmissä asioissa.
ei tule mieleen muuta kuin vähän kajahtaneet vallan käyttäjät jotka vetävät primääri raivarit pöntön kannesta ylhäällä tai unohtuneesta juomalasista olkkarin pöydällä.
tai sitten olet joku ihmetapaus joka alitajuisesti tarvitsee äidin ja edes yksinasutessa siisteydestä ja arjen hallinnasta ei tule mitään.
paha analysoida kun itse miehenä teen ruokaa joskus ihan puskista vääntäen pikku pihvit kun aluksi oli tarkoitus syödä eilistä makaronilootaa, saatan yhtäkkiä siivota suihkun tai jotain. minulle ei tarvitse nalkuttaa kuin turhasta ja se ei käy päinsä.
Itse olen todennut, että eläminen on naisen kanssa mahdotonta. On kokeiltu enkä jaksa riidellä koko aika, parempi olla yksin. Nykyään pitäisi olla joku kynnysmatto enkä aio sellaiseen suostua.
Minusta naisten vaatimuksissa on kauheinta, että ne pitää toteuttaa heti eikä voi aloittaa vaikka tunnin päästä.
Naista ei sitten edes saa pyytää tuomaan kaljaa kaapista vaikka tämä hakisi samalla itselleen :D
Eihän heillä ole. Mutta jos ovat tarpeeksi kauniita, saavat aina miehen, joka sinut tai uuden, joka on valmis myöntymään naisen vaatimuksiin...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todennut, että eläminen on naisen kanssa mahdotonta. On kokeiltu enkä jaksa riidellä koko aika, parempi olla yksin. Nykyään pitäisi olla joku kynnysmatto enkä aio sellaiseen suostua.
siis en ymmärrä minulla ei ole ikinä ollut tälläisiä ongelmia, tämän on pakko olla jonkun ujon vässykän tekstiä joka kääntää katseensa nopeasti maahan kun häntä katsoo, noin puolet miehistä on tälläisiä alistujia.
minua ei kukaan ole pompotellut mutta ihan itse istun sohvalle vasta kun kodin perus jutut on hanskassa, kokkaamisesta tykkäävänä ja siinä oikeasti nopeana olevana hoidan myös sen niin ei paljoa valituksen aiheita jää, ihan sama onko muijaa teen nämä jutut eli mitä vittua? kertokaa lisää tai käsken teitä kasvattamaan munat ja alkamaan mieheksi!
Jotkut ajattelee, että on joku kunnia-asia kohdella miestä kun paskaa suhteissa, joku feministien aivopesu tehonnut, mies on ihmissaastaa. Ei ihme, että ei kiinnosta eläminen tai oleminen joidenkin naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis en ymmärrä minulla ei ole ikinä ollut tälläisiä ongelmia, tämän on pakko olla jonkun ujon vässykän tekstiä joka kääntää katseensa nopeasti maahan kun häntä katsoo, noin puolet miehistä on tälläisiä alistujia.
minua ei kukaan ole pompotellut mutta ihan itse istun sohvalle vasta kun kodin perus jutut on hanskassa, kokkaamisesta tykkäävänä ja siinä oikeasti nopeana olevana hoidan myös sen niin ei paljoa valituksen aiheita jää, ihan sama onko muijaa teen nämä jutut eli mitä vittua? kertokaa lisää tai käsken teitä kasvattamaan munat ja alkamaan mieheksi!
Se on juuri päinvastoin, pidän puoleni ja siihen homma kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin ja lisään että kyllä pahan tuulisena muija on yrittänyt tiuskia tai kiukutella jotain mutta saa todella äkkiä nenilleen siinä leikissä, koska me molemmat tiedetään ettei se ole aiheellista ja vedän sen luokan kilarit takaisin että pahaa mieltä on helpompi purkaa lenkillä kuin minuun, sittenhän sinne tuleekin lähdettyä yhdessä ja kun muija on henkisesti alistettu ja nitistetty kerran on hänet hyvä illalla yllättää pitkällä hieronnalla, yleensä jo puolessa tunnissa pitäisi hieroa muualtakin mutta tuhmeliini ei saa sellaista käsittelyä.
antakaa niille omaa lääkettä ja olkaa järkähtämättömiä, en sitten tiedä toimiiko tämä ohjeena kun tulee niin luonnostaan tuo hellän, suojelevan ja vahvan MIEHEN rooli...
Juurihan sä ap jo kirjoitit, että ensin alistut. Olet alistuva mies, ja valtaa hakevat naiset haistavat sen jo kilometrien päähän. Siksi sinä vedät jatkuvasti puoleesi tuota tekeviä naisia, koska sinua saa ja voi alistaa, kunnes lopulta räjähdät.
Nyt on itsetutkiskelun paikka mistä alistuvuutesi johtuu. Lapsuus mitä todennäköisimmin.
No kertokaas nyt joku mitä ne vaatimukset on? Edes jotain esimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai sitten olet joku ihmetapaus joka alitajuisesti tarvitsee äidin ja edes yksinasutessa siisteydestä ja arjen hallinnasta ei tule mitään.
paha analysoida kun itse miehenä teen ruokaa joskus ihan puskista vääntäen pikku pihvit kun aluksi oli tarkoitus syödä eilistä makaronilootaa, saatan yhtäkkiä siivota suihkun tai jotain. minulle ei tarvitse nalkuttaa kuin turhasta ja se ei käy päinsä.
Teet asioita joista naiset tykkäävät. Naiset palkitsevat sinut tästä kuin koiran.
Anna esimerkkejä. Vaikea tuosta vielä sanoa mitään...