Miksi et ota kassalla lompakkoa/korttia/rahaa esille hyvissä ajoin?
Miksi möllötät passiivisena jonossa ja sen ajan kun myyjä vetää ostokset kassan läpi ja alat kaivaa lompakkoa, korttia, bonuskortteja ja muuta sälää vasta kun myyjä sanoo ostosten loppusumman? Miksi et kykene ottamaan niitä esiin siinä jonossa seisoskellessa tai viimeistään heti kun tulee sinun vuorosi?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin siirryn ensin pakkaamaan niitä tavaroita (jos siis paljon ostoksia) ja kaivan lompakon esille vasta, kun kassa käsittelee viimeisiä ostoksiani. Mihin ne kortit laittaisin tässä välissä? Joskus olen laittanut pankkikortin valmiiksi housun taskuun, mutta yleensä kyllä riittää, että ne ottaa siitä lompakosta maksuvaiheessa. Eihän siihen nyt montaa sekuntia mene!!
Ei helvetti sun kanssas...
Siis täh. Myös minä pakkaan ruokaostokset. Sepä vasta kivaa olisi, jos rupeaisin pakkaamaan viittä muovikassillista ruokaa vasta maksettuani. Hyvässä lykyssä kassa olisi jo seuraavan asiakkaan kanssa tukossa, jos edellinenkin asiakas on toiminut samoin!
Vierailija kirjoitti:
En käy kaupassa sekuntiaikataululla.
Eli koska sinä et käy kaupassa "sekuntiaikataululla",ne muut jonossa olijat joutuvat sopeutumaan sinun "vietän kaupassa koko päivän"-aikatauluusi? En itsekään tykkää kiirehtiä turhaan,mutta se lompakon esiinkaivamine ajoissa ei ole kohtuuton vaiva,jos vaikka seuraava asiakas ei ole varannut loppupäivää kaupasssa jonottamiseen.Rasittavia nämä joitten mielestä maailma pyörii heidän ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on sellainen radikaali käsitys, että olen kaupassa asiakas enkä töissä. Siksi kaivan lompsan esiin ihan silloin kun itse haluan ja toimin juuri siinä tahdissa kun mulle sopii.
T. minua ei v*ttujakaan kiinnosta muut jonossa olevat
Ei tietenkään kiinnosta, sehän on liikkeenharjoittajan päänvaiva. Jos hän ei halua jonoja, hän laittaa tarpeeksi henkilökuntaa kassalle. Minä olen asiakas.
Voi vittu mikä perustelu,"Minä olen asiakas." Aika monet ihmiset tekevät ostoksia kaupassa,siispä ovat asiakkaita.Jos kaikki olisivat ihan periaatteesta sellaisia mulkkuja,kuin jotkut tässä ketjussa,eihän sieltä jonosta pääsisi ikinä pois.Mielestäni itsekkäiltä mulkuilta pitäisi kieltää kaikenlainen ihmisten ilmoilla liikkuminen.Tyyppi,joka haluaa hankaloittaa muiden elämää vain siksi että kuvittelee olevansa siihen jotenkin oikeutettu,saisi pysyä kotonaan.
Kuppaajat ärsyttävät suunnattomasti, toisilla aikaa värkätä tavaroittensa kanssa ja sovitella niitä kassiin . Meillä toinen laittaa tavaroita hihnalle ja maksaa toinen pakkaa kassit ja nostaa ne kärryihin. ei mene kauaa maksamisen jälkeen kun poistutaan kassalta vaikka tavaraa paljon. NIMIMERKKI SUURPERHE
Miksi kauppaan edes pitää ottaa laukku mukaan? Eikö voi ottaa pelkän lompakon, tai jos lompakko iso niin pelkän maksukortin? Tai hankkikaa sellaiset kännykkäkuoret mihin saa kortin. Naurettavia sellaiset tädit jotka roudaa kaupassa turhaan kaikkea sälää ja joutuu kokoajan nykimään sitä laukkua paremmin olalle.
Mä laitan lompakon aina korin pohjalle josta sen nappaan vikana kun ostokset on purettu hihnalle. Otan tässä välissä lähimaksulla bonukset (kyllä, sen voi tehdä ennen kun kaikki ostokset on piipattu), jätän maksukortin törröttämään lukijaan ja menen pakkaamaan. Kun myyjä sanoo summan, painan maksukortin sisään ja maksan.