En uskalla tunnustella kohdunnapukkaani, vaikka haluaisin
Inhottaa ajatuskin, mutta haluaisin oppia tuntemaan kiertoni vaiheet paremmin. Olisiko se sittenkään niin kamalaa kuin luulen? Missä asennossa sen löytää parhaiten?
Kommentit (19)
Kyllä mun miehen penis yltää kohdunnapukkaan. Nautinkin just niistä asennoista, joissa mies osuu kohdunnapukkaan oikeen kunnolla. :-P
Mikä sinua anatomiassasi inhottaa?
Riippuu täysin omasta anatomiastasi, missä asennossa löydät sen parhaiten, ei auta kuin kokeilla :) Itselläni se löytyy melko takaa ja paras asento on nostaa toinen jalka ylös esim. pöntön päälle.
Ei ainakaan minulta onnistuisi. Papakokeen ottajaltakin meni 20min viimeksi, että sai otettua näytteen. On meinaan niin kaukana ja kallistunut taaksepäin, että pisemmillä välineillä lopuksi onnistui. Ei edes 6 lapsen synnyttäminen ole pudottanut sitä alas:-)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua anatomiassasi inhottaa?
Riippuu täysin omasta anatomiastasi, missä asennossa löydät sen parhaiten, ei auta kuin kokeilla :) Itselläni se löytyy melko takaa ja paras asento on nostaa toinen jalka ylös esim. pöntön päälle.
Pelkään lähinnä, että se tuntuu epämiellyttävältä/sattuu. Luultavasti pelkään turhaan? Ap
Musta helpointa on silloin kun kyykyssä, ja vieläpä jos vähän "ponnistaa" samalla. Tuossa asennossa vagina on hyvin lyhyt ja kun työnnät vaikka öljytyn sormen sisälle, löydät sen kohdunsuun ihan helposti. Ei siinä ole mitään ihmeellistä eikä se satu.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan kaivellyt kohdunnapukkaani, en ymmärrä kuinka pitkät on sormet ihmisellä joka pystyy tuohon, joskus ennenkin on täällä joku väittänyt pystyvänsä. Ajattelpa kun työnnät tamponin sisääsi niin pitkälle kuin sen sormella saat, ei se kohtuun asti tunkeudu. Eikä sinne asti riitä miehen peniskään ja ainakin jokaisella jonka kanssa olen nainut on ollyt pidempi kuin yksikään sormeni.
Kohdunnapukka on siinä kohdunkaulan suulla ulkopuolella, ei kohdussa. Ihan tavalliset n. 10 senttiset sormet sinne useimmilla yltää.
Ja minkähän hel*etin takia moista pitäisi edes kopeloida? Eikö tuo esim. menkkakierron tuntemus voi tulla aivan muista asioista kuin kohdunnapukkaa räpläämällä? Antaisit olla, pasiliskoja vaan viet sinne värkkiisi aivan turhaan.
Ei jumal... nyt menee tämä nykynaisten itsetuntemuksen tarve jo yli hilseen..
Itse ainakin yletän. Tulee sellainen outo tunne alavatsaan kun siihen koskee. Samanlainen tunne kuin seksissä peniksen pää osuu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkähän hel*etin takia moista pitäisi edes kopeloida? Eikö tuo esim. menkkakierron tuntemus voi tulla aivan muista asioista kuin kohdunnapukkaa räpläämällä? Antaisit olla, pasiliskoja vaan viet sinne värkkiisi aivan turhaan.
Ei jumal... nyt menee tämä nykynaisten itsetuntemuksen tarve jo yli hilseen..
Kädethän voi toki pestä ennen sörkkimistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan kaivellyt kohdunnapukkaani, en ymmärrä kuinka pitkät on sormet ihmisellä joka pystyy tuohon, joskus ennenkin on täällä joku väittänyt pystyvänsä. Ajattelpa kun työnnät tamponin sisääsi niin pitkälle kuin sen sormella saat, ei se kohtuun asti tunkeudu. Eikä sinne asti riitä miehen peniskään ja ainakin jokaisella jonka kanssa olen nainut on ollyt pidempi kuin yksikään sormeni.
Kohdunnapukka on siinä kohdunkaulan suulla ulkopuolella, ei kohdussa. Ihan tavalliset n. 10 senttiset sormet sinne useimmilla yltää.
Samaa mäkin mietin - ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia siihen ylettää. Tuli jotenkin epänormaali olo, kun luin tämän, usein menkkojen aikana pesenkin itseni vähän syvemmältä. Ja olen kyllä sen verran tutustunut itseeni ja omaan anatomiaani että tiedän mistä se löytyy ja miltä se milloinkin tuntuu.
-
Yhtäkkiä kaikki ne jutut niistä unohtuneista tamponeista / katkenneista naruista / peloista, että tamponi katoaa sisälle tuntuvat jotenkin ymmärrettäviltä. Siis jos oma anatomia on noin vieras, niin hyvinkin kai voi kuvitella sen tamponin häviävän.
Minä tunnustelin loppuraskaudesta sitä, onko kohdunkaula lähtenyt aukeamaan. Oli myös kiva tuntea vauvan pään laskeutuneen.
Ei Sinussa ole mitään inhottavaa!
Toiset tuntevat siittimen osumisen kohdun napukkaan ihanana, toiset inhottavana. Kun itse olen saanut orkun, eimikään tunnu paremmalta kuin se, että pyydän miehen päälle ja pyydän häntä lykkimään niin, että napukka pomppii. Saan usein uuden orkun tästä.
N37
Kaikkea sitä.... Minä pidän ylenpalttista itsensä tarkkailua ja henkilökohtaisten onkaloidensa tonkimista hieman epä-terveenä.
Joo kyllä sinne ihan sormella yltää. Eri asia sitten miksi ihmeessä pitäisi. Onko tämä nyt samaa lajia kuin villitys synnyttää ilman kivunlievitystä kyykyssä jodlaten ja seppele päässä? Sori, en ymmärrä.
"Kohdunnapukka"...Onko vammaisempaa sanaa olemassa
Jos haluaa kokeilla luonnollista ehkäisyä tai maksimoida raskauden mahdollisuus, on ihan suotavaakin tutkia kohdunnapukkaa hedelmällisen ajan toteamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kokeilla luonnollista ehkäisyä tai maksimoida raskauden mahdollisuus, on ihan suotavaakin tutkia kohdunnapukkaa hedelmällisen ajan toteamiseksi.
Höpö höpö. Kuukin on juustoa. Ovulaatiotestit on keksitty.