Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joitain voi ärsyttää varatut baareissa?

Vierailija
26.03.2016 |

Mun tietääkseni baarit ei ole vain sinkuille.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran haukut joltain kun olin ilman poikaystävää baarissa :D

Vierailija
2/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kerran haukut joltain kun olin ilman poikaystävää baarissa :D

Mäki sain joltain keski-ikäseltä äijältä huudot samasta asiasta ja sitten se alko väittää et valehtelen, kun mun poikaystävää ei näy, niin opiskelukaveri tuli siihen sit esittään mun poikaystävää ja sekin sai huudot, kun ei pidä mua kuris vaa antaa mun olla baaris. :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni se harmittaa vain jos on flirttailtu ja jutusteltu toista tuntia ennen kuin asia tulee esille. Menee tehokasta peliaikaa hukkaan.

Vierailija
4/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkhat päälle!

Vierailija
5/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jotkut varmaan elää siinä haavemaailmassa, missä he menee baariin ja se on täynnä sinkkualfoja, joista vaan sitten valitsee sormia napsauttamalla.

Vierailija
6/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää, jos varattu käyttäytyy baarissa kuin sinkku ja asia selviää vasta myöhemmin. Jos olisi tiedossa heti, voisi sitä energiaa keskittää niihin, jotka ovat myös haku päällä.

Vierailija
7/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn siskoni kanssa ulkona, joka ei polta, haluan juttuseuraa tupakan ajaksi. Heti isketään olen varattu kortti pöytään, vaikka haluan vaan jutella. Juttelukin on pettämistä näköjään monelle..? Olen kova hölöttämään humalassa.

8/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ärsyttää, jos varattu käyttäytyy baarissa kuin sinkku ja asia selviää vasta myöhemmin. Jos olisi tiedossa heti, voisi sitä energiaa keskittää niihin, jotka ovat myös haku päällä.

Ai pitää hauskaa? Käyttäytyykö sinkut jotenkin eri tavalla kuin varatut baarissa? Eikö suurin osa mene sinne vain pitämään hauskaa?

Vierailija
9/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi kanssa kerran yksi liehittelemään tullut venäläinen raivoamaan et mitä teen ulkona ilman miestäni jos kerran seurustelen. Alkoi hätistelemään kotiin, mutta jätti lopulta rauhaan kun mun kaverit tuli pelastamaan.

Tuo seurustelusta kertominen on osoittautunut tosi kaksipiippuiseksi jutuksi. Tuntuu töykeältä vastata juttelemaan tulevan miehen tervehdykseen "sori mä seurustelen", mutta toisaalta välillä keskustelu saattaa mennä pitkällekin ennen kuin seurustelusta on luonnollista mainita. Milloin siitä olisi sopivaa sanoa?

Vierailija
10/26 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos käyn siskoni kanssa ulkona, joka ei polta, haluan juttuseuraa tupakan ajaksi. Heti isketään olen varattu kortti pöytään, vaikka haluan vaan jutella. Juttelukin on pettämistä näköjään monelle..? Olen kova hölöttämään humalassa." - Tiestikö muuten, että osa -yleensä naisista- käyttää tuota varattu korttia, myös silloin kun esimerkiksi baaritiskillä yrität vaihtaa muutaman sanan. - Ymmärrän, että kaikkiin pervoiluhin ja älyttömyyksiin ei halua vastata -en minäkään halua- mutta, jos yrittää (sopertaa) jotain asiallista small talkia. - Toinen mikä on jännää, niin joskus tuntuu siltä, että jos olet deittiseuran kanssa baarissa niin arvosi tai ainakin minun arvoni on noussut. - Toisin sanoen moni muukin - myös siis moni nainen (, ei vain miehet) lähestyy minua herkemmin, kuin silloin kun olen vain yksin.   

Vierailija
11/26 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Baarit ja ravintolat on seuranhaku paikkoja. Lähinnä hetken seksiseuraa niistä haetaan. Vituttaa tuhlata aikaa johonkin mukavaan naiseen joka onkin varattu. Tietenkin voisi olla ravintoloita pelkästään sinkuille ja erikseen varatuille.

Vierailija
12/26 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei ehkä kannata mennä baariin jos ärsyttää.

Vierailija
13/26 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin käymään baareissa vasta kun aloin seurustella, kuka sinne nyt yksin uskaltaisi mennä?

Vierailija
14/26 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oikeastaan kertoo aika paljonkin suomalaisesta parinmuodostuksesta. Eli, että se pyörii ja on pyörinyt todella paljon humalan ja kapakoiden ympärillä. Niin paljon, että pitää samantien tehdä selväksi että on varattu tai toinen hukkaa aikaansa.

Vierailija
15/26 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Baarit ja ravintolat on seuranhaku paikkoja. Lähinnä hetken seksiseuraa niistä haetaan. Vituttaa tuhlata aikaa johonkin mukavaan naiseen joka onkin varattu. Tietenkin voisi olla ravintoloita pelkästään sinkuille ja erikseen varatuille.

Sä varmasti sitten perustat baarin, joka on vain sinkuille. Miten muuten ovella tarkistettais siviilisääty?

Vierailija
16/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varatut on usein tasokkaampia kuin sinkut niin sinkut ei näytä sit niin kiinnostavilta kun on varattuja seassa?

Vierailija
17/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle alkoi kanssa kerran yksi liehittelemään tullut venäläinen raivoamaan et mitä teen ulkona ilman miestäni jos kerran seurustelen. Alkoi hätistelemään kotiin, mutta jätti lopulta rauhaan kun mun kaverit tuli pelastamaan.

Tuo seurustelusta kertominen on osoittautunut tosi kaksipiippuiseksi jutuksi. Tuntuu töykeältä vastata juttelemaan tulevan miehen tervehdykseen "sori mä seurustelen", mutta toisaalta välillä keskustelu saattaa mennä pitkällekin ennen kuin seurustelusta on luonnollista mainita. Milloin siitä olisi sopivaa sanoa?

Heti pitää kertoa onko sinkku vai varattu. Menee aikaa hukkaan kun varatun kanssa alkaa juttelemaan. Pano seuraa sieltä haetaan niin mitä ne varatut siellä tekee?

Vierailija
18/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti pitää kertoa onko sinkku vai varattu. Menee aikaa hukkaan kun varatun kanssa alkaa juttelemaan. Pano seuraa sieltä haetaan niin mitä ne varatut siellä tekee?

Ei haeta! 🤣

Vierailija
19/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se on joillekin hauskanpito paikka ja toisille lihakauppa.  Itselleni se on hauska pitopaikka, vaikka olen sinkku. En etsi suhdetta, joka alkaa humalassa. 

Vierailija
20/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti se on joillekin hauskanpito paikka ja toisille lihakauppa.  Itselleni se on hauska pitopaikka, vaikka olen sinkku. En etsi suhdetta, joka alkaa humalassa. 

Yhden yön juttu ei ole suhde.