Miten joitain voi ärsyttää varatut baareissa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle alkoi kanssa kerran yksi liehittelemään tullut venäläinen raivoamaan et mitä teen ulkona ilman miestäni jos kerran seurustelen. Alkoi hätistelemään kotiin, mutta jätti lopulta rauhaan kun mun kaverit tuli pelastamaan.
Tuo seurustelusta kertominen on osoittautunut tosi kaksipiippuiseksi jutuksi. Tuntuu töykeältä vastata juttelemaan tulevan miehen tervehdykseen "sori mä seurustelen", mutta toisaalta välillä keskustelu saattaa mennä pitkällekin ennen kuin seurustelusta on luonnollista mainita. Milloin siitä olisi sopivaa sanoa?
Heti pitää kertoa onko sinkku vai varattu. Menee aikaa hukkaan kun varatun kanssa alkaa juttelemaan. Pano seuraa sieltä haetaan niin mitä ne varatut siellä tekee?
Jos sinä haet panoseuraa sieltä baarista, niin se ei tarkoita että kaikki muutkin tekee niin.eiköhän valtaosa mene sinne ihan vaan pitämään hauskaa kavereiden kanssa.
Hitostako minä tiedän kuka oikeasti on varattu ja kuka ei, eikä oikeasti edes kiinnosta. Käytän minäkin sormusta mutta vain sen takia että ääliöt pysyy loitolla.
Mummies-naiset. Tanssittanut ja istuutunut samaan pöytään juttelemaan. Sitten alkaa se mummies-toitotus.Mummies sitä ja mummies tätä ja niin mummies vielä sitäkin.
Kerran kysyin jos se summiehes kerran on niin täydellinen mitä vi**ua sinä täällä baarissa teet?
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kerran haukut joltain kun olin ilman poikaystävää baarissa :D
Oi mut on haukuttu tästä syystä monesti. Se pettymys tuntuu olevan kova, kun on kerännyt rohkeutta ja lähestynyt ja nainen onkin sitten varattu. Ei kaikki miehet kestä sellaista romahdusta. Paras oli kun yksi jankkasi pitkin iltaa, ettei mulla voi olla poikaystävää, kun olen baarissa, koska jos olisi, en olisi ilman häntä siellä. Eli nainen ei saisi ilman miestä olla baarissa kavereiden kanssa juhlimassa, jos seurustelee :D Kaikkea on tullut nähtyä ja kuultua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kerran haukut joltain kun olin ilman poikaystävää baarissa :D
Mäki sain joltain keski-ikäseltä äijältä huudot samasta asiasta ja sitten se alko väittää et valehtelen, kun mun poikaystävää ei näy, niin opiskelukaveri tuli siihen sit esittään mun poikaystävää ja sekin sai huudot, kun ei pidä mua kuris vaa antaa mun olla baaris. :D
Ap
Matala äo niin äijällä kuin sinulla.
Sinkkubaari on hyvä idea. Ei siinä ketään tarkasteta ovella. Joko ovat oikeasti sinkkuja tai sitten ovat pettämässä sinkkujen baarissa. Tärkeintä on että sinkutkin saa seksiä.