Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisteleeko miehet pikkareita

Vierailija
06.03.2020 |

Törmäsin toisaalla keskusteluihin, jossa puhuttiin miesten pikkareiden haistelusta. Jotkut oli siis ihan kylässä ollessaan tutkinut vieraiden pyykkikoria ja tehnyt tätä? Mieheltä kysyin, että onko kuullut moisesta harrastuksesta, niin katsoi mua aika kieroon. Ei kuulemma ole hänelle mieluinen juttu. Jokseenkin kummallisia fiiliksiä herättää, kun pistää mielikuvituksen laukkaamaan. Meilläkin käy todella paljon vieraita. Noh, kunhan vaan kyselen hölmöjä

Kommentit (402)

Vierailija
1/402 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen haistellut. Töissä haistelen työkaverien alushousuja sillä aikaa kun ovat suihkussa. Kyllä hikiset boxerit ovat nannaa nenälle!

Vierailija
2/402 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä haistelen yleensä pariskunnan rouvan pikkarit. Ihanan tuhmaa. Vaimo kun tietäisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/402 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haistelen. Kerrain jäin kiinni naapureiden tupareissa, kun haistelin heidän vessansa pyykkikorista löytyneitä pikkuhousuja. Oli ihanat valkovuodot antamassa pikanttia aromia. Olin vain humalassa unohtanut laittaa vessan oven lukkoon.

Vierailija
4/402 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan netistä käytettyjä alushousuja. Niitä sitten haistelen. Muutamassa kk menee hajut menojaan, vaikka säilytän niitä muovipussissa. Ps: ostan jos myytte

Vierailija
5/402 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tota on tullut tehtyä, jos sopiva tilaisuus ja kiihottava kohde. Ainakin itsellä toimii ja ei kyllä montaa vetäsyä tarvii, niin mälli lentää. Viimeksi oli muijan pikkusiskon stringit kohteena.

Vierailija
6/402 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkari toimii aina nopeana runkkumateriaalina. Vaimon, tutun tai sukulaisen. Olen pöllinyt useammat kyläreissuilta. Kotona voi tietenkin runkata vaimon pikkareihin hänen kauppareissun aikana.

Vierailija
7/402 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuuhkin.tänä aamuna viimeksi vaimon pikkarit.

Ja ihan luvan kanssa.

Vierailija
8/402 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä toimii mulla muna on heti pystyssä ja herkässä spermat. mitä tahraisemmat sitä kiihottavampaa

Vierailija
9/402 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta!

Vierailija
10/402 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, eikä tulisi mieleenkään. M36 ja naimisissa.

Vierailija
11/402 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pikkareita on tullut nuuhkittua puutteessa runkkaillessa.

Vierailija
12/402 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on käynyt kerran niin että tuttu mies oli kyläillessä käynyt tonkimassa pesukoneessa missä oli likaiset pyykit menossa pesuun. Ja oli runkannut spermat mun pikkareihin. Laittanut takaisin mutta satuin lajittelemaan pyykkejä vielä ja sieltä löytyi spermaiset pikkarit..

Vierailija
13/402 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, kuka haistelee jotain kusisen pillun tai hikisen perseen tuoksuja pikkareista?

Hikisen perseen tuoksun toivossa olen pari kertaa nuuhkaissut puolison pikkareita vaan eihän se niihin tartu. stringeihin ehkä

Vierailija
14/402 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit tuoksuu pimpiltä, ja pimppi tuoksuu taivaalliselta. Ihana nuuhkia aromeja ja feromoneja. Tosin kenenkään tuntemattoman pikkareita en halua mistään netistä ostaa, täytyy olla joku edes puolituttu daami. Olen nuuhkinut vaimoni siskon, veljeni vaimon, vaimoni parin hyvän ystävättären, ja monet muutkin pimpi... siis pikkarit. Uuh!

Vierailija
15/402 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin vaimon pikkareita mut ei ollu mun juttu. Kiihottavampaa on laittaa ne terskan ympärille ja runkata. Harvemmin tulee tilaisuus harrastaa tätä kaikessa rauhassa..

Vierailija
16/402 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen aina anoppilassa anopin käytettyjä alushousuja jos vain löydän. Ihanan ravistavaa jos löytää tuoreet pöksyt.

Vierailija
17/402 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekkaan vaimon pikkarit toimi, mut hänen nuorimman siskon esimerkiks toimii ; )

Vierailija
18/402 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen ja työnnän kovan mulkun sinne sisään. Ei paljon tarvitse vetää kun lähtee

Vierailija
19/402 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te pystytte kylässä nuuhkimaan niitä pikkareita? Mä en käsitä .. siis missä välissä muka..

Vierailija
20/402 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te pystytte kylässä nuuhkimaan niitä pikkareita? Mä en käsitä .. siis missä välissä muka..

Välillä käyn vessassa ja välillä muka soittamassa puhelimella syrjemmässä. Kodinhoitohuone on sopivan rauhallinen paikkapuhelulle. Runkkaan, otan videota ja joskus laukean. Jos laukean niin se tulee tosi nopeasti ja uskomattomalla voimalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi