Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...

Vierailija
20.02.2006 |

Omasi olisi tietysti herkullisin...

Kommentit (465)

Vierailija
141/465 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kovin kummoista ole korviini osunut. Kerran olin marketissa maitohyllyjen luona, kun joku mies paukautti vapautuneesti kunnon pierun. Vaimokin näytti olevan hänen mukanaan ja vaimoa näytti myös hieman harmittavan miehensä paukuttelu.

Vierailija
142/465 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koirani kanssa lenkilä ja kävelin täynnä ihmisiä olevan bussipysäkin ohi. Juuri pysäkin kohdalla koirani alkoi pieremään, rupsutteli joka askeleella.. Hävetti niin että olisin voinut vajota maan alle, teki mieli huutaa että se oli tuo koira sitten... Bussipysäkiltä kuului tirskuntaa ja me jatkettiin äkkiä matkaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/465 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies pieraisi uimahallissa pitkän ja äänekkään rupelluksen.

Vierailija
144/465 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2006 klo 12:25"]

oltiin miehen kanssa seurusteltu jo jonkin aikaa (onneksi!) ja kesken seksin minulta pääsi aika hyvä pöräys, no ei siinä mitään mutta tulikin sitten pieru ihan " varren kanssa" eli ihan pikku plöräys jotain tujumpaa tavaraa. Mies vaan totesi että ihan pallit tärähti (oli päällä hommissa) ja naurukshan se tilanne meni. Ois kyllä hieman hävettäny jos ei kovin hyvin vielä oltais silloin tunnettu, nyt sentään jo naimisissa, että eipä tainnu miehelle tulla sen suurempia traumoja...

Ja on kyllä itsekin aikamoinen paukku-pete eikä aina edes häpeä jos vaikka kaupassa pöräyttää. Mulle myös tuttua se että mies yrittää pistää oman paukkunsa mun syyksi. Kerrankin kaupassa päästi äänekkään ja alkoi sitten minua osoittelemaan sormellaan kun joku äijä kääntyi kummissaan katsomaan, että mikäs se oli! Argh!

[/quote]

Törkeä raukkamainen teko.

Vierailija
145/465 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa istuin erään kanssa bussipysäkillä ja siinä töräytin sen verran kovaa että kadun toisella puolella oleva nainen kuuli ja sanoi jotain kävellessään, toivotin hyvää kesää.

Vierailija
146/465 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 01:55"]

Harrastimme kolmen kivaa vaimoni ja ystävättäremme kanssa. Toinen nainen imi vaimoni rintoja ja minä sormetin pillua minkä kerkesin. Juuri ennen laukeamista vaimoni päästi konnon pärskähtelevät pärinät ja nauruksihan se meni koko poppoolta :D Että seksi voi olla hauska asia ;)

[/quote]totta vai tarua mutta mua nauratti

Vierailija
147/465 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli alkaa emättimestä tulla pärinää niin se onkin jo aika noloa, sitä saattaa tapahtua panemisen yhteydessä

Vierailija
148/465 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri alkaneet seurustella mieheni kanssa. Menin hänen kotiinsa, ja kokkailimme yhdessä. Minulla oli vatsa hieman sekaisin ja päästelin "tappavia äänettömiä". Haju oli ilmeisesti aika hirveä, koska mieheni myöhemmin kertoi minulle luulleensa, että minulla oli paskat housussa. Nykyään mies on jo tottunut piereskelyyni.

Vierailija
149/465 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteikäisenä koulussa oli joku koe, taisi olla äidinkieli. Jännitti ja vatsassa kiersi, pieru oli tulossa. En ollut varma pystynkö päästämään äänettömän, joten varuilta keksi pudottaa samalla hetkellä penaalin lattialle mahdollisen äänen peittämiseksi. Ikävä kyllä ajoitus ei onnistunut. Pudotin penaalin komeasti lattialle, jolloin kaikki lähellä istuvat kääntyivät katsomaan minua. Sitten tuli äänekäs pieru..

Vierailija
150/465 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
151/465 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2006 klo 00:30"]

?

[/quote]

Vierailija
152/465 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
153/465 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+

Vierailija
154/465 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmmmmmmmm

Vierailija
155/465 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä tulin iltavuorosta autolla kotiin ja oli mieletön pisuhätä, en voinut enää pidättää kotiin asti, vaan kyykistyin parkkipaikalle autojemme väliin kyykkypisulle, koska ei myöhään illalla ketään ulkona näkynyt. 

Siinä pissaa lorottaessa samalla pääsi pörinä pepusta ja noustuain ylös huomasin, että vähän matkan päässä autollaan olikin joku mies.

Vierailija
156/465 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
157/465 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun pierasin mun pomon suuhun

Vierailija
158/465 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusitoistavuotiaana poikakaveri nosti yllättäen mut ilmaan ja rutisti halaukseen, ja siinä samassa mulla pääsi iso pieru. Hävetti ihan sairaana, juoksin vessaan nolostelemaan ja poikakaveri repes hulluna nauramaan ja kiusotteli mua vielä pitkään tuosta. 

Vierailija
159/465 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei näy kommentit?!

Vierailija
160/465 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin vahingossa töissä keskustellessani kollegan kanssa. Ai että. Kyllä hävetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi