Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...
Kommentit (465)
Onko kellään muulla ongelmaa tässä ketjussa, ekat rivit tuntuvat puuttuvan monesta kommentista? Hämmentävän moni tarina alkaa ikään kuin kesken.
Kyykistyin sitomaan kengännauhoja vilkkaalla kävelykadulla ja pieraisin erittäin äänekkäästi, takaani kuului teinitytön ääni "Hyi v""u tuo muija pa""koo housuun!" Hienoa, olen keski-ikäinen pierumuija.
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuisia ihmisiä kiinnostaa nämä pieru/kakka jutut ?! Nehän on yleensä n.5 vuotiaiden lasten juttuja. Lopettakaa pieruperät nämä kirjoitukset ja olkaa hiljaa jos ei mitään järkevää kirjoittamista, kiitos!
Pointtina on se, että tilanteet ovat noloja ja se niissä myös naurattaa.
Pierujutut ovat tutkitusti ihmisiä eniten naurattava asia, ihan globaalisti. Jos et tykkää niin lue muita ketjuja.
Nyt kesällä kävelyllä ollessa alkoi väännellä vatsaa. Oli pakko mennä suojaisaan paikkaan pusikon juurelle kyykkykakille. Ensimmäisenä tuli äänekästä pierun ropellusta.
Lähistöltä kuului VUH, sitten "pepi lähdetään, tule". Ketään ei pitänyt olla, mutta kuitenkin oli koira ulkoiluttajansa kanssa, ilmeisesti pusikon toisella puolen.
Sellainen kun tuli vähän kakkaakin housuun
Vierailija kirjoitti:
...yks alottaa ja muut lähtee heti kisaan mukaan. Onneksi en ole sellaseen sukuun joutunut ;-)
Mulla oli nuorena semmonen tumman vihreä Toyota Corolla, semmoinen oli monella muullakin. Kuskasin kaveria apteekkiin ja parkkeerasin auton tien varteen. Mun eteen tuli samanlainen Corolla parkkiin sillä aikaa. Kaveri tuli apteekista ja käveli kohti autoja ja kuinka ollakaan tempaisi sen mun edessä olevan Corollan oven auki ja lössäytti etupenkille jonkun hepun (joka odotti vaimoaan) viereen. Oli sanonut, että vitsi kun rupes pierettään tuolla apteekissa (luuli siis puhuvansa mulle) ja oli rusauttanut oikein aimo pamauksen. Ihmetteli, kun auto ei käynnisty eikä tuu kommenttia. Katsoi sitten ihmeissään ja ryntäsi samantien punaisena ulos autosta ja tuli kyytiin huutaen, että VOI HELEVETTI SENTÄÄN, KÄVIN SITTEN PIEREMÄSSÄ TUOLLA AUTOSSA JA SÄ ET VOINU TEHDÄ ASIALLE MITÄÄN.
Mutta eikös tää ole se iänikuinen urbaanilegenda joka menee juurikin näin, eli toinen menee kauppaan tai asioimaan ja toinen jää autoon odottelemaan, ja tätä asioilla olevaa alkaa pierettämään, mutta hän yrittää vain pidätellä. Parkkipaikalla on sitten täysin samanlainen auto vieressä, ja tämä asioilta palaava meneekin siihen väärään samanlaiseen autoon, jossa istuukin täysin vieras henkilö, ja hän sitten pitkän pidättelyn jälkeen pieraisee siellä etupenkille istuuduttuaan. Huomattuaan mokansa hän nouseekin äkkiä nolona autosta ulos.
Siitä on varmasti jo lähes kolmekymmentä vuotta aikaa, kun tämän tarinan ekan kerran kuulin, mutta uskon kyllä että on voinut sattua oikeastikin jollekin.
46563464 kirjoitti:
hahahaihihiahahahaahahhhhhaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...yks alottaa ja muut lähtee heti kisaan mukaan. Onneksi en ole sellaseen sukuun joutunut ;-)
Mulla oli nuorena semmonen tumman vihreä Toyota Corolla, semmoinen oli monella muullakin. Kuskasin kaveria apteekkiin ja parkkeerasin auton tien varteen. Mun eteen tuli samanlainen Corolla parkkiin sillä aikaa. Kaveri tuli apteekista ja käveli kohti autoja ja kuinka ollakaan tempaisi sen mun edessä olevan Corollan oven auki ja lössäytti etupenkille jonkun hepun (joka odotti vaimoaan) viereen. Oli sanonut, että vitsi kun rupes pierettään tuolla apteekissa (luuli siis puhuvansa mulle) ja oli rusauttanut oikein aimo pamauksen. Ihmetteli, kun auto ei käynnisty eikä tuu kommenttia. Katsoi sitten ihmeissään ja ryntäsi samantien punaisena ulos autosta ja tuli kyytiin huutaen, että VOI HELEVETTI SENTÄÄN, KÄVIN SITTEN PIEREMÄSSÄ TUOLLA AUTOSSA JA SÄ ET VOINU TEHDÄ ASIALLE MITÄÄN.
Tämä stoori on VANHA VITSI, ei totta
Jotenkin vajaata länkyttää, että kyseessä on vanha juttu tai urbaanilegenda, kun kyseessä on asia joka voi ihan helposti tapahtua kenelle tahansa ja varmasti on aika monelle tapahtunut. Joten olepa hiljaa.
Ihan varmasti juu ja sama henkilö arvatenkin todisti kaupassa miten lapsi kiukutteli äidilleen että jos ei saa karkkia niin kertoo kaikille miten äidillä oli isän pippeli suussaan.
Meillä oli töissä etäpalaveri, osallistujia ehkä joku 10-15. Pomoni oli unohtanut mikin päällä ja taustalta kuului, kun hän sanoi vaimolleen "avaatko ikkunan, mä pieraisin just" Paras oli, kun sillä hetkellä puhuva tyyppi piti ehkä 1,5 sekunnin tauon ja jatkoi pokkana. Pomolta "katkesi yhteys" mystisesti aika pian...
Olin citarista mieheni kanssa ostoksilla. Yhtäkkiä vatsaa alkoi vääntää ja jätin miehen kauppaan tekemään ostokset loppuun. Itse palasin autoon ja päästelin kaasut ilmoille. Jonkun ajan kuluttua kuljettajan oveen avasi aivan vieras mies joka kysyi, kukas sinä olet? Samassa huomasin takapenkillä iäkkään pariskunnan, joka oli ollut hipihiljaa autossa siinä piereskellessäni. Olin hitto mennyt väärään autoon, joka oli kyllä saman merkkinen ja värinen kuin omammekin. Poistuin sanaakaan sanomatta vikkelästi autosta naama tulipunaisena.
Vierailija kirjoitti:
Sain kutsun kerran raamattupiiriin, ja uteliaisuuttani menin mukaan. Tunsin kuudesta piiriläisestä kaksi, neljä oli ihan vieraita. Sitten lopussa istuimme ennen teenjuontia pitämässä pientä rukousta, tunnelma oli harras, kaikki olivat hiirenhiljaa ja miettivät, kuka sanoo seuraavaksi jotakin yläkerran isännälle. Yksi näistä minulle ennen tuntemattomista aloitti " rakas Jumala" , johon jatkoksi minulta pääsi yhtään etukäteen tuntemuksia aiheuttamaton raikuvan kovaääninen pieru, joka otti lisä-ääntä tuolista niinkuin tuo jonkun edellä kertoma metropieru...
Rukoilijan olisi pitänyt vaan ihan pokkana jatkaa ´Paranna, herra, sisaren pieruvaivat. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olin citarista mieheni kanssa ostoksilla. Yhtäkkiä vatsaa alkoi vääntää ja jätin miehen kauppaan tekemään ostokset loppuun. Itse palasin autoon ja päästelin kaasut ilmoille. Jonkun ajan kuluttua kuljettajan oveen avasi aivan vieras mies joka kysyi, kukas sinä olet? Samassa huomasin takapenkillä iäkkään pariskunnan, joka oli ollut hipihiljaa autossa siinä piereskellessäni. Olin hitto mennyt väärään autoon, joka oli kyllä saman merkkinen ja värinen kuin omammekin. Poistuin sanaakaan sanomatta vikkelästi autosta naama tulipunaisena.
Hauska juttu, parempihan on hajut vieraille jättää ja poistua paikalta vikkelästi.
.